Kuka on sinun tämänhetkinen celebrity crush?
Edellinen poistui näköjään samantien, uusi yritys!
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Cristiano Ronaldo
Yööök! Sori😔
Vierailija kirjoitti:
Cristiano Ronaldo
on gay. Tosin en tiedä oletko nainen vai mies :D Ei siis sillä, etteikö nainen saisi olla ihastunut homomiehiin, onhan Cris hurmaava ja hyvä futaaja, mutta tiedoksi vaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kirsten Dunst. Amanda Seyfried. Paris Hilton. (mies. 44 v.)
Kaksi ensimmäistä ymmärrän, viimeisintä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi kolme on mielestäni ulkonäöllisesti hyvin samanoloisia. Jospa se selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cristiano Ronaldo
on gay. Tosin en tiedä oletko nainen vai mies :D Ei siis sillä, etteikö nainen saisi olla ihastunut homomiehiin, onhan Cris hurmaava ja hyvä futaaja, mutta tiedoksi vaan. ;)
Ei kai se seksuaalinen suuntautuminen ihastumista estä? :D Vaikka tietäisikin, voihan sitä katsella vaikka ketä ja tykätä niistä, ihan sama mihin suuntaan kukakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole. Kaksi ensimmäistä on suloisia ja kauniita naapurintyttöjä, kun taas paris hilton on nelikymppinen koukkunokkainen pissis.
Vierailija kirjoitti:
Nikolaj Coster-Waldau
Tämä, todellakin tämä 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole. Kaksi ensimmäistä on suloisia ja kauniita naapurintyttöjä, kun taas paris hilton on nelikymppinen koukkunokkainen pissis.
Näkemykseesi vaikuttaa Parisin kyseenalainen maine. Se on tosiasia, että ko. naiset ovat samanoloisia. Vaaleita, hoikkia, siroja.
Yannick Bisson, se näyttelee pääroolia Murdochkin murhamysteerissä.
Tom Cruisesta lähti maku siinä vaiheessa kun hurahti scientologiaan. Harmi, oli teinivuosieni suuri rakkaus. On komea vieläkin, mutta nykyinen imagonsa häiritsee niin paljon etten enää katso hänen elokuviaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkemykseesi vaikuttaa Parisin kyseenalainen maine. Se on tosiasia, että ko. naiset ovat samanoloisia. Vaaleita, hoikkia, siroja.
Eivät ne silti ole samannäköisiä, kun ainoa joka yhdistää on vaaleus ja hoikkuus. Paris on kasvoistaan ruma, kun taas Kirsten ei todellakaan ole, ja Amandakin nätti.
En tiä onko varsinainen celebrity, mutta tuo palomies-Mikko oli kyllä kuuma gladiaattoreissa. Huh.
Kuinka vaikeaa on ihan oikeasti kirjoittaa suomea? :DD CELEBRITY CRUSH!1!!1!! Siistiä, niin siistiä. Onhan se sentään ENKLANTIA! :D
Ja vastaus kysymykseen: lähestyn kolmeakymppiä, siis ei kukaan. Olisit kysynyt silloin kun olin vielä teinix.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa on ihan oikeasti kirjoittaa suomea? :DD CELEBRITY CRUSH!1!!1!! Siistiä, niin siistiä. Onhan se sentään ENKLANTIA! :D
Ja vastaus kysymykseen: lähestyn kolmeakymppiä, siis ei kukaan. Olisit kysynyt silloin kun olin vielä teinix.
Olen melkein 40-vuotias ja mulla on edelleen ihan säännöllisesti joku julkkisihastus.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sun vastaus vaikuttaakin tosi kypsän ihmisen tekstiltä😆
Kim Dotcom. Olen 18v bottom gay.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita asioita pitää lopettaa kun lähestyy kolmeakymppiä? Tiedän sitten pitääkö jo alkaa varaamaan arkkua, kun tässä näemmä ollaan niin vanhoja ettei fantasioidakkaan enää kannata.
Omaa elämää märät päiväunet silloin tällöin ainakin piristää, sä vaikutat sen verran takakireeltä, että ei ehkä tekis pahaa sullekkaan pieni mielikuvitusleikki..
-Nainen30v-
Cristiano Ronaldo