Kuka on sinun tämänhetkinen celebrity crush?
Edellinen poistui näköjään samantien, uusi yritys!
Kommentit (128)
Miksi kaikki täällä ovat niin kapeakatseisia ja tykkäävät ainoastaan miehisistä miehistä?
Tobias Forge, mutta ulkonäkö Mary Goore-aikoinaan, tai maskit ja asut päällä. Luin englanniksi käännettyä sitä tekstiä siitä sen radio-ohjelmasta, ja kun Tobias nyyhkytti ohjelman loppupäässä, niin rakastuin lisää.
Kaytranada. Olen kuitenkin realisti ja ymärrän ettei meidän välille voi tulla mitään romanttista koska hän pitää miehistä. Se onkin ainoa este "meille"
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki täällä ovat niin kapeakatseisia ja tykkäävät ainoastaan miehisistä miehistä?
Kenestä sitten pitäisi pitää? :D
Joe Manganiello (True Blood -sarjan Alcide)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat pitää ihan kenestä vaan <3
Joseph Morgan (Vampyyripäiväkirjat ja Vampyyrien sukua)
Olisipa enemmän julkkisihastuksia. Sellaista on vaikea löytää sattuneesta syystä... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähinnä kuka olisi sellainen epämaskuliininen julkkismies, jossa olisi jotain mihin ihastua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja miten minun pitäisi muuttaa mieltymyksiäni/miesmakuani? Tai siis, olisinko avarakatseinen jos ihastuisin vaikkapa Antti Tuiskuun?
Entä jos en yhtään tunne vetoa ko. miestyyppiin? Olen siis tuomittu olemaan kapeakatseinen. Voihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähinnä kuka olisi sellainen epämaskuliininen julkkismies, jossa olisi jotain mihin ihastua?
Kanadalainen DJ Kaytranada, semmonen homppeli rimpula (olen rakastunut, siksi vahva kielenkäyttö)
Vierailija kirjoitti:
Nikolaj Coster-Waldau
Mikäs hän on miehiään, komea nimi ainakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut katselemaan korealaisia sarjoja, aika monet niissä näyttelevistä miehistä on todella komeita mutta sellaisella feminiinisellä tavalla, esim
https://dubufansub.fr/wp-content/uploads/song-joong-ki-descendants-of-t…
https://78.media.tumblr.com/0185f8e476eb21b7cc2ac51f05d110f9/tumblr_oei…
https://i.pinimg.com/originals/41/2b/c1/412bc1567d9d99d5c745191d939682f…
Ei kukaan. Pitäiskö semmonen olla vai?
Kauniskasvoisia nuo korealaiset miehet. Hieman liian nuoria minun makuuni vain. :)
Thomas Anders