Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoveli teki itsemurhan

Vierailija
13.10.2017 |

Hän ei kuulemma halunnut olla epäonnistunut. Ei siis päässyt ylioppilaaksi samaan aikaan kuin kaikki kaverinsa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Pitäkää huolta toisistanne.

Vierailija
2/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha oikee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Kunpa hän olisi ymmärtänyt, että jokainen epäonnistuu elämässään monta kertaa jossain vaiheessa, joissain asioissa.

Vierailija
4/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iha oikee

Kunpa tällaiset joilla viiraa päässä oikeasti näin pahasti tajuaisivat, mikä olisi oikein. Sitten viattomat joutuvat kärsimään. Kommentoijahan ei selvästi ole itse edes ylioppilastutkintoa suorittanut saati lukiota käynyt. 

Vierailija
5/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan epäonnistumisesta? Mistä sitä tietää, mitä on ollut taustalla? Ihmiset ovat taas tuomitsemassa, kun eivät muuta osaa. Varmasti niitä joilta itseltä löytyy korkeintaa amiksen paperit, jos niitäkään.

Vierailija
6/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Pikkusiskoni teki tasan vuosi sitten itsemurhan, 19-vuotiaana. Onko sinulla joku jolle puhua?

Vierailija
7/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Voimia sinulle.

Vierailija
8/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi, kuka sitten ikinä oletkaan. Suru helpottaa ajan myötä, sanovat, ehkä se on niin, että sen kanssa oppii elämään. Jaksamisia.

Vierailija
9/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi. Pikkusiskoni teki tasan vuosi sitten itsemurhan, 19-vuotiaana. Onko sinulla joku jolle puhua?

Miksi kerskut siskon itsemurhalla. Naurettavaa kilpailua "kuka suree eniten"

Vierailija
10/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on vaikea laji meille kaikille. Vasta vuosien päästä ymmärrämme kokonaisuuksia. Tämän päivän ajatus ja tunne ovat vuosien päästä metkitykseltään eri.

Vierailija
11/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta porvoossa tällä kertaa

Vierailija
12/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surullista. Osanottoni!

Vierailija
13/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sairas, miksi joku kerskuisi siskonsa itsemurhalla? Vertaistukea yritin tarjota, menisitkö pois toisen ketjusta trollaamasta näin vakavalla asialla?

Vierailija
14/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on vaikea laji meille kaikille. Vasta vuosien päästä ymmärrämme kokonaisuuksia. Tämän päivän ajatus ja tunne ovat vuosien päästä metkitykseltään eri.

Kyllä ne kokonaisuudet voi ymmärtää jo ennenkin, kunnes joku perheenjäsenistä päättää elämänsä. Vaikeita asioita, tuoda muiden ymmärrettäviksi. kunpa muut edes haluaisivat ymmärtää. Se voi  olla suurin ongelma. Nähdään ja kuullaan vain kertojan näkemys, mutta itse kärsijää kukaan ei halua kuulla, nähdä tai huomata. Vähemmästäkin. Miettimisen paikka.

Vierailija
15/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Puhu ja itke niin paljon kuin haluat. Muista ettei aina ei tarvitsi puhua, riittää jos joku ihminen on vieressä.

Vaikka kuulostaa nytten ihan mahdottamalta ajatukselta niin suru helpottaa ajan myötä kun se muuttaa muotoaan.

Vierailija
16/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ja varsinkin kun nuori ihminen päätyy sellaiseen ratkaisuun, jaksamista surun keskellä,.

Vierailija
17/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut viime aikoina paljon samaa. Vasta jälkikäteen, ehkä vuosien päästä, asioiden ja tapahtumien suhteessa kokonaisuuteen alkaa ymmärtää. Jos silloinkaan.

Vierailija
18/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari, tulisi lisätä väyliä nuorille mihin kääntyä kun ahdistaa liikaa tämä hullu elämä.

Vierailija
19/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin paikka pitäisi olla minne voi kävellä sisään ja kertoa ahdistuksensa.

Vierailija
20/38 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanhempasi jaksavat, puhutteko tapahtuneesta keskenänne? Se olisi tärkeätä, ettei kukaan jäisi yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi