Mitä Petteri Summaselle on tapahtunut?
Naama on jotenkin melko luonnottoman näköinen tuoreimmissa kuvissa:
http://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201710132200459672_tw.shtml
Kommentit (39)
Voisiko joku legfan nähnyt (Yösyöttö) kommentoida onko tuo tehty ennen vai jälkeen naamakirurgian? En meinaan mene katsomaan jos on tuollaisen pelottavan jenkkihaahkan näköinen siinä elokuvassa :/.
Lihonut ainakin naamastaan, oli hiljattain jossain haastattelussa . Voihan jotkut muuttua ikääntyessään paljonkin, ihan taviksetkin, joskus ei vanhoja kolukamuja meinaa tunnistaa.
Nuo poskitäytteet on todella oudot.
Täh? 48-vuotias mies pilaa kasvonsa. Eihän se edes näyttänyt mitenkään vanhalta ennen operaatiota. Nyt näyttää kyllä pahalta.
Hahahaha, ämmien epätoivon itsensä kohenteluun ymmärtää, jos kaikki on perustunut ulkonäköön, mutta mies joka tällaista tekee on kyllä pelkästään säälittävä. Näyttää hamsterilta, joka kerännyt poskiinsa pähkinöitä.
Hah hah. On vain naamastaan turvonnut, ehkä rooliin lihonut tms. Naururypyt kivan näköiset. Ammattinäyttelijät joutuvat paljonkin jumppaamaan ulkonäköään rooleihin ja ulkonäkö muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. On vain naamastaan turvonnut, ehkä rooliin lihonut tms. Naururypyt kivan näköiset. Ammattinäyttelijät joutuvat paljonkin jumppaamaan ulkonäköään rooleihin ja ulkonäkö muuttuu.
Kyllä noi nasolabiaalipoimut on ainakin täyttyny jollain muulla kuin läskillä. Myös otsan rypyt kadonneet täysin.
Mikä hemm... se on niinkuin omaa itseä mallina käyttäen tehty naamari, mutta hieman kehnosti tehty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näyttelijä menee vapaaehtoisesti pilaamaan tärkeimmän työvälineensä?
Ei posliininuken naamalla kovin suuria tunteita ilmennetä.
Ehkä kiikarissa on rooli vatsastapuhujan nukkena?
Vierailija kirjoitti:
Jos kohdennettu lihominen on mahdollista niin ole hyvä ja kerro, miten saisin itse turvotettua itseäni pelkästään tisseistä? Voisi siinä samalla pari milliä otsaryppyihinkin mennä?
Ei onneksi näyttänyt leffassa vielä tuolta, voitte mennä katsomaan :)
Ei siinä mitään pahaa ole, jos haluaa korjata ulkonäköään, ja näyttelijälle ulkonäkö on työväline. Mutta lopputulos ei ole ihan onnistunein tässä. Ehkä ensikerralla osaavampi pistäjä?
Mulle on laitettu filleriä ja botoxia, olen vähän Petteriä nuorempi. Poskien täytöstö olen kysynyt, ei kuulemma kannata, koska naama alkaa näyttää tyynyltä. Hyvä lopputulos on tullut sen sijaan täyttellä silmän alle, koska iän myötä silmät on alkaneet painua syvemmälle.
Sehän näyttää ihan Jukka Rasilalta nykyään 😂
https://im.mtv.fi/image/3015208/landscape16_9/1024/576/3488d887dcff9ac6…
Summanen on naimisissa ja klmen lapsen isä. Että silleen.
Jos tämä keskustelu koskisi jotain naisnäyttelijää, niin tätä olisi ruodittu jo tuplasti enemmän. Jännää.
Mitä
ihmettä .. !? Petteri!
Tulee mieleen mickey rourken keinotekoiset poskipäät