Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhä useampi äiti on ylipainoinen – jo hedelmöityshetki vaikuttaa tulevan lapsen terveyteen

Vierailija
13.10.2017 |

Näin seisoo Vauva-sivustolla, ja pakkohan tuo on uskoa kun ympärilleen katsoo.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä miehet kelpuuttavat vakavaan suhteeseen vain läskejä naisia.

Olen saanut monet pakit koska "harrastan liikaa liikuntaa" tai mies "etsii pehmeää naista". Ja tiedän etten ole ainoa. En ole alipainoinen.

Vierailija
2/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut monet pakit koska "harrastan liikaa liikuntaa" tai mies "etsii pehmeää naista". Ja tiedän etten ole ainoa. En ole alipainoinen.

Tuskin sentään läskejä.

Määrätynlainen 'pehmeys' toki useimmilla korostaa naisellisia muotoja ja saattaa siten lisätä naisen houkuttelevuutta lisääntymiskumppanina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ja 66 prosenttia miehistä on ylipainoisia ja monet isät ovat aivan liian vanhoja.

Ilmankos nuorissa pojissa on valtavasti lihavia.

Vierailija
4/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta ja 66 prosenttia miehistä on ylipainoisia ja monet isät ovat aivan liian vanhoja.

Vain hyvin harva ylipainoinen mies pääsee siittämään.

Eikä tässä isien painosta ollut kyse.

Vierailija
5/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain luki että synnytysosastoilla ollaan jo huolissaan että kestääkö kalusto kun mammat alkaa olla liian usein jo lähempänä 150-kiloisia. Ei niitä vehkeitä nyt ihan niin läskeille ole tarkoitettu.

Vierailija
6/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kätilöopistolla synnytetä valtavan ylipainon vuoks jo ihan lattialla!

Vierailija
7/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana vaatii työtä pysytellä hoikkana. Kaupoissa ei saa enää oikein mitään tuotetta normaalikoossa ja lisäksi yhteiskunnassa mukana pysyminen vaatii nykyään jatkuvaa  älylaitteiden käyttämistä ts. istumista. Helppoahan se ennen oli, kun televisiosta tuli ohjelmaa vain 17-22 ja suklaalevyistä suurin koko oli 100 g ja leipäkin piti leipoa itse. Karkkiakin myydään nykyään jopa postitoimistoissa. Ei ole ihme, että ihmiset lihovat.

Vierailija
8/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana vaatii työtä pysytellä hoikkana. Kaupoissa ei saa enää oikein mitään tuotetta normaalikoossa ja lisäksi yhteiskunnassa mukana pysyminen vaatii nykyään jatkuvaa  älylaitteiden käyttämistä ts. istumista. Helppoahan se ennen oli, kun televisiosta tuli ohjelmaa vain 17-22 ja suklaalevyistä suurin koko oli 100 g ja leipäkin piti leipoa itse. Karkkiakin myydään nykyään jopa postitoimistoissa. Ei ole ihme, että ihmiset lihovat.

- Ne karkit ei väkisin tule mukaasi sieltä postitoimistosta, tai mistään muualtakaan

- Tee itse ruokasi, älä osta niitä megamättö -eineksiä. Tai ylipäätään mitään eineksiä.

- Televisiossa on virtanäppäin. Löytyy kaukosäätimen yläosasta, yleensä punaisen värinen. Myös laitteessa itsessään on virtanäppäin, monesti siinä edessä ja alhaalla. Ihan hätätapauksessa voi ottaa virtapiuhan irti seinästä.

- Älä osta suklaalevyjä. Jos ihan pakko saada, niin myynnissä  on myös pieniä patukoita.

- Älylaitteen edessä ei ole pakko istua jatkuvasti. Voit laittaa senkin kiinni edes puoleksi tunniksi, ja lähteä kävelylle.

Vierailija
9/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat tekosyitä.

Vierailija
10/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain hyvin harva ylipainoinen mies pääsee siittämään.

Eikä tässä isien painosta ollut kyse.

On tietenkin, koska isän a) paino b) ikä vaikuttavat lapseen. 

Lihavilla miehillä on usein lapsia.

Vierailija
11/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin, koska isän a) paino b) ikä vaikuttavat lapseen. 

Vähän OT, mutta ilmeisesti ihkun ja symppiksen pressaparimme vauveliuutiseen oli somessa lupa reagoida vain varauksettoman ihastuneesti, vaikka molempien lisääntymiselimistön parasta ennen-päiväys on jo kiistatta mennyt ohi. Sellaista paheksuntaa saivat ne, jotka uskalsivat tämän mainita.

Vierailija
12/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyh, röyh, röyh. Monta sian näköistä emakkoa tuli taas vastaan tänään. Kuvottavia pystyyn nostettuja lehmiä.

Vierailija
13/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röyh, röyh, röyh. Monta sian näköistä emakkoa tuli taas vastaan tänään. Kuvottavia pystyyn nostettuja lehmiä.

Kannattaa sitten kääntää katse toisaalle tai pysyä kotona. Me naiset emme ole täällä miellyttämässä teitä miehiä.

Vierailija
14/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino toimii hyvin ehkäisykeinona niin kuinka ne muka raskautuu? Jos nainen on hillitön hippo niin ei siinä kyllä miehellä ole haluja :D

Vierailija
15/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. 

t. laiha sinkku 

Vierailija
16/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt, en sano ääneen, mutta kerran naurahdin kun teinipojat röhkivät erään läskin kohdalla.

Haha, ketä kiinnostaa mitä joku finniperse ajattelee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme