Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu jatkuva jaksamisen puute?

Vierailija
13.10.2017 |

Ainakin 10-vuotta olen kärsinyt jaksamisen puutteesta. Mua ei välttämättä varsinaisesti nukuta mutta ei vaan jaksa tehdä asioita.

Mulla todettiin heinäkuussa kilpirauhasen vajaatoiminta ja oon syönyt siitä lähtien thyroxinia. Arvot mitattiin lääkityksen aloituksen jälkeen ja tsh oli lähtenyt hyvin laskemaan. Ennen lääkitystä tsh oli 5 ja nyt viimeksi kun oli tsh 1.40.

Mikä mulla on? Piilevä masennus? add? vai mikä? Muut ihmiset jaksaa ja onnistuu.. minä vaan uuvun ja epäonnistun jatkuvasti ihan kaikessa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus? Tarkoituksen puute?

Vierailija
2/5 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käythän mittaa hemoglobiinin. Mulla oli sama vaiva, kävi ilmi että Hb oli tippunut vaivihkaa alle 100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää masennusta varmaan juuri nyt onkin johtuen sekundaarisesta lapsettomuudesta. Mutta se ei kyllä selitä miksi tätä on jatkunut jo lähemmäs 10-vuotta. Lapsettomuuden kanssa tässä kamppailtu 3-vuotta...

Välillä tuntuu kyllä ettei oo mitään tarkoitusta...

ap

Vierailija
4/5 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käythän mittaa hemoglobiinin. Mulla oli sama vaiva, kävi ilmi että Hb oli tippunut vaivihkaa alle 100.

Hb on mitattu ja se oli 122. Lääkärin mukaan normaali naiselle eikä tarvetta lisäraudalle. Yleensä mulla kyllä hb on siinä 130 paikkeilla mutta oletan että se voi olla vielä vähän alakantissa kun maalis-huhtikuun vaiheilla oli keskenmeno.

ap

Vierailija
5/5 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän