raskaus ja turvonneet jalat!
mikä auttaisi turvonneisiin jalkoihin? Jalat on kuin geeliä ja kipeät ei paljoa huvita kävellä kun sattuu. Neste on pääasiassa jalkapohjissa. Olen koittanut nostaa jalat ylös ja syönnyt ananasta ei tehoa.
Kommentit (5)
Vältä suolaista ruokaa, juo paljon, liiku, jotta nesteet virtaavat kehossa. Mutta minäkin olen sitä mieltä, että jos turvotusta on tullakseen, niin sitä sitten tulee, eikä sille minkään voi.
Vierailija:
Mutta minäkin olen sitä mieltä, että jos turvotusta on tullakseen, niin sitä sitten tulee, eikä sille minkään voi.
Synnytys auttaa.
Tiedän miten kamalaa tuo on. Mulla oli viimeksi ihan älytön turvotus. Kaikki ruuat tein itse ja heti jos söin esim. ihan tavallista kaupan leipää niin turvotus paheni. Ja neuvolassa ne vaan saarnasi miten pitää jättää suola pois vaikka olin sen jo ajat sitten jättänyt!
Mulla oli kans loppuraskaudesta jalat aivan " norsun jalat" . Vain kesälipokkaat mahtui jalkaan.
Tsemppiä!!!
Synnytyksen jälkeen pari viikkoa niin alko " sulamaan" se neste jaloista ja muualtakin..
Se on ihan kauheeta niiden jalkojen kans sillon, ja turhauttaa kun tietää ettei mikään oikein auta.
Pessimisti vastaa: synnytys auttaa... En ole ainakaan keksinyt vielä muuta keinoa :) Tsemppiä!