Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada nainen innostumaan?

Vierailija
07.04.2006 |

Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä jo kohta kymmenen vuotta.

Meillä on ollut seksielämä viriiliä ja vaihtelevaa.

Mutta nyt vuosien varrella vaimoa ei tunnu enää kiinnostavan kuin kerran kaksi viikossa nopeasti ilman esileikkejä peiton alla aamuyöstä.

Millä teihin naiset saa eloa ja seksielämään virikkeellisyyttä eikä aina sitä samaa?

Oon niin montaa juttua jo ehdottanut ja yrittänyt olla kaikin tavoin mieliksi vaimolleni, rakastan ja arvostan häntä paljon.

Mutta kun en vaan ole löytänyt keinoa mistä vaimonikin innostuisi ja pitäisi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan oikea ongelma, jos parisuhteessa elävä pariskunta haluaa erimäärän seksiä. Tosin kaksi kertaa viikossa kymmenen vuoden suhteen jälkeen ja tavallisessa arkielämässä on aika paljon. Silti suosittelen sitä keskustelua. Sanokaa naisillenne, että nämä ovat tosi haluttavia ja seksikkäitä ja, että haluaisitte yhteistä aikaa ja rakastelua useammin. Ei kukaan nainen voi sellaista vastustaa. Sitähän voi aloittaa kysymällä naiselta vaikka, että saatko tarpeeksi seksiä meidän parisuhteessa ja onko seksi tyydyttävää.

Nykymaailma vaatii naisilta tosi paljon. On luotava ura, hoidettava koti ja lapset, harrastettava ja opiskeltava. Siinä kun sitten illalla väsyneenä sänkyyn kaatuu ei seksi tule ensimmäisenä mieleen. Ja silti jokainen nainen haluaa tyydyttää miehensä.

Avoimuus auttaa. Joka suhteessa. Toimii ainakin meillä.

N37

Vierailija
22/25 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kääntää kylkeä?

Menenkö vieraisiin vai odotanko aikaa parempaa?

Vai tuleeko sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaappa sitä vaimoasi muulloinkin kun vain panohaluissasi.

Halaa aamulla ennen töihin lähtöä, auta kotiaskareissa, kata vaikka pöytä yms. tee jotain käskemättä imuroi tai jotain. Leiki lastenne kanssa auta vaikka iltapuuhissa...

Ne halutkin voipi herätä kun saa apua ilman pyyntöä.

Ja hampaanpesu ja suihkussa käynti auttaa siiheen pahaan hajuun.

Vierailija
24/25 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks " kaikki" miehet syylistää naisia haluttomuudessa?? Olen itse nainen ja usein tuntuu että itse kärsin enemmän siitä kun joudun antamaan miehelle -eitä! voi kuinka helppoa se olisi kun aina haluttaisi... siis aina kun mieskin. Mutta mikäs teet.... ne hormoonit!!! Ja muutenkin miehien on hyvä muistaa että ei me naiset haluta teitä kiusata. Antakaa naisten olla juuri sellaisia luonto kappaleita kun ollaan.. ette te meistä miehiä saa. Painostus on pahinta mitä voi tehdä... kierre senkuin syvenee. Nainen alkaa siinä vaisheessa pelätä kaikkia tilanteita missa mies voi alkaa haluamaan..

Vierailija
25/25 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me naiset nyt ollaan niin kauheita, ettei pidetä ukkokultiamme tyytyväisinä. Ja täällä on vielä useampikin aloitus, ettei naiset anna. Nyt naiset mennään itseemme. Kyllä mä tahdon, että mun mies saa kotona niin paljon seksiä, ettei jaksa ajatella vieraissa käyntiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi