IS: Toni Nieminen kertoo ilouutisesta: Heidi-vaimo raskaaksi kesken aviokriisin
En tiedä Niemisestä, mutta itse olisin kyllä kutsunut asiaa joksikin muuksi kuin ilouutiseksi, ja exä olisi paukahtanut minulle raskaaksi eroa tehdessä tai "aviokriisin" aikana.
No, Toni pääsi taas lehteen sönköttämään asioitaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Nieminen on aivan täysin lapsen tasolla, pahempi kuin Nykänen. Nykänen nyt koheltaa mutta vaikuttaa kuitenkin suhtkoht aikuiselta ihmiseltä. Tää jätkä ei pysty keskittymään edes kokkikoulun teoriatunnilla ja unelmoi jo omista ravintoloista, sitten vielä vahingossa muija paksuksi. Toni 40v pahempi teini kuin 25 vuotta nuoremmat luokkatoverinsa.
Matti on koheltanut ns. itsensä ja naistensa kanssa ,mutta kuitenkin järki päässä ,kun ei ole jokaisen kanssa hankkinut jälkeläisiä.Tonille näyttää jääneen päälle miehisyytensä todistaminen myös näiden jälkeläisten avulla.5 lasta ja on itse työtön/opiskelija ja vaimo sh eli onnea vaan !!!
No jaa, Matilla on kolme lasta kolmen eri naisen kanssa. Lisäksi naisten lapset entisistä liitoista. Tonilla vasta kahden naisen kanssa lapsia, yhteensä kolme kun tämä viimeisin syntyy + nykyisen pari entistä. Enemmän siis Matti on ehtinyt :)
Vierailija kirjoitti:
Monesko vaimo ja monesko lapsi?
Toinen vaimo ja kolmas lapsi. Siis Tonille. Vaimolle myös, sillä tällä myös 2 lasta entisestä liitosta.
Kyllä aviokriisi täytyy ensiksi selvittää enneku aletaan nk "lasta tekemään" vai oliko sattuman sanelema juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Nieminen on aivan täysin lapsen tasolla, pahempi kuin Nykänen. Nykänen nyt koheltaa mutta vaikuttaa kuitenkin suhtkoht aikuiselta ihmiseltä. Tää jätkä ei pysty keskittymään edes kokkikoulun teoriatunnilla ja unelmoi jo omista ravintoloista, sitten vielä vahingossa muija paksuksi. Toni 40v pahempi teini kuin 25 vuotta nuoremmat luokkatoverinsa.
Matti on koheltanut ns. itsensä ja naistensa kanssa ,mutta kuitenkin järki päässä ,kun ei ole jokaisen kanssa hankkinut jälkeläisiä.Tonille näyttää jääneen päälle miehisyytensä todistaminen myös näiden jälkeläisten avulla.5 lasta ja on itse työtön/opiskelija ja vaimo sh eli onnea vaan !!!
Matilla on lapsia kolmen kansaa. Tonilla kaksi ladta yhden kanssa ennen tätä
No nyt ei kannata Tontsa missään nimessä ainakaan isyyttä varmentaa.
Mikä parisuhdekriisi se on, jos silloin paneskellaan. Huoh mitä huomionhakua.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa joku muu olla isä. Niinhän se munkin exä sano, että jos mä en pysty kolmatta lasta hänen kanssaan tekemään, hän hankkii sen itsenäisesti. (ts käy vieraissa) kun mulla oli ollu sairaus joka tuhosi haaveet lisääntyä enempää toisen lapsen jälkeen.
Noinhan sitä ajattelee suurin osa naisista. Siksi onkin käsittämätöntä että miehet antaa naisille periksi lapsiasiassa. Jos mies ei halua uutta lasta ja sitten nainen "vahingossa" tulee taas raskaaksi niin minkälainen uuno ei oikeasti tee isyystestiä ja/sekä epäile sitä että nainen on esim. puhkaissu kumin tahallaan?
Että vuosiin ei lasta tule mutta kun nainen rupeaa sitä lasta haluamaan niin sitetn yhtäkkiä kumi hajoaa ja nainen on heti paksuna????
Miehenä on pakko sanoa että moni mies on kyllä nin sinisilmäinen ja lapsellinen että ei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä parisuhdekriisi se on, jos silloin paneskellaan. Huoh mitä huomionhakua.
Normaait ihmiset voi nussia vaikka olisi riidoissakin. Minäkin jatkoin nussimista exän kanssa vaikka eroaperit oli jo lähtenyt ja vielä asuimme samassa asunnossa.
Turha Tonia on Mattiin verrata. Ei Toni ole puukottanut ketään henkihieveriin enkä ole kuullut hänen myöskään hakanneen naisiaan.
Minä olen ihmetellyt sitä, kun Toni aikanaan paiski niitä ravihommia pitkin Suomea hirmuista tahtia ja YLE:n parisuhdeohjelmassakin Heidin ja Tonin suurin ongelma oli se, että Toni oli niin paljon pois kotoa töiden takia ja sanoi liian helposti "kyllä" työpyyntöihin. Mihin ne rahat katosivat, kun pitihän niitä tulla, kun hän teki ympäripyöreitä työviikkoja? Entä miksi ne työt loppuivat kuin seinään? Ensin mies on liiankin kysytty ja sitten ei mitään, en vaan tajua😮
Tonista tulee keskittymiskyvytön ja taitamaton kuva. Toivottavasti hän joskus saa jotakin apua tuohon, tiedä vaikka hänellä olisi ADHD ja pystyisi sopivalla avulla pysyvään työhön. Heidi saisi varmaan sairaanhoitajana töitä, eikä tuo olisi ensimmäinen perhe, jossa mies on työttömänä lasten kanssa kotona ja sairaanhoitajarouva hankkii voita leivän päälle keikkatyöllä tai vakituisesti, mutta ehkä Toni ei pysty hoitamaan lapsia. Itse en kehtaisi mainostaa tuollaista perhetilannetta julkisuudessa, että kumpikaan vanhemmista ei käy säännöllisesti töissä. Kannattaisi palata julkisuuteen vaikka siinä vaiheessa, kun Toni on ollut samassa työpaikassa 2-3 vuotta tai ylipäänsä yhtäjaksoisesti töissä tuon ajan.
Voi itku kun paaaljon kinnostavampi uutinen on nyt saulin ja jennin baby, jää tonin mukula nyt ihan unohduksiin, ei kiinnosta edes seiskaa eli pieleen meni ajoitus :/ tonilla ei onnistu oiken mikään, saakohan kokkikoulun käytyä, se kuitenkin kestää kolme vuotta?
Vierailija kirjoitti:
öö
Onko pakko kaivaa todella vanha ketju Googlen kautta ja kommentoida ööö..
Täysillä alamäkeen ja sumuun. Mitä voi odottaa?
Sinkkumies