Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille enään normaalipainoisena?

Vierailija
12.10.2017 |

Olin vuosi sitten liian laiha ja nyt olen päässyt takaisin normaalin naisen painoon.Mutta..olen huomannut,etteivät miehet enään lähesty samalla lailla kun ollessani laiha.Onko miehillä ihan vääristynyt kuva millainen nainen normaalisti on.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman.

Laihduin eron seurauksena, ja olin mitoissa 165/55. Näytin kurjalta ja voin huonosti, mutta vientiä oli!

Nyt olen taas on pirteä itseni, jaksan liikkua ja syödä hyvin ja sain painoni takaisin, olen nyt 66 kg. Voin hyvin, mutta eipä ole vientiä...

Tosin, ei haittaa. Karsiutuipahan ne pinnallisimmat (?) pois. Jos en kelpaa hyvinvoivana itsrnäni jollekin, niin olkoot, pääasia että kelpaan itselleni. ;)

Niinpä,turha on muiden mussuttaa muuta.Olen Ap ja itselläni oli myös kurja olo,kun olin liian laiha.Normipainoisena saankin kuittailua miehiltä vaikka tunnen oloni paljon paremmaksi normipainoisena.

Vierailija
42/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaista olen huomannut. Minulla on sellaiset geenit, että painoindeksissä 22 häviää tissit kokonaan, perse on pieni ja kiinteä, näkyy luita ja vatsalihaksia ja yleisolemus on kuin 13-vuotiaalla pojalla. Juuri sen näköisenä olin erittäin suosittu miesten keskuudessa ja kroppani kauneutta ylistettiin vuolaasti, jopa naisten toimesta. Heti jos painoa tulee sen verran, että alan etäisesti muistuttaa naista, niin olen käytännössä näkymätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sama nainen kokoajan, vapaana olit hoikka tai sinulla on painoa enemmän mitä vuosi sitten. 

Ehkä sinun oma tilanteesi kyttääminen vaan tuntuu että vientiä olisi vähemmän? Ehkä olet ollut itse erilainen vuosi sitten ja sinua oli helpompi lähestyä: nauroit enempi tai flirttailit? Ehkä sinä itse olit vuosi sitten helpommin lähestyttävissä ja nyt hiukan apeampi? Ehkä et ota kontaktia muihin? Vietät aikaa enemmän kotona? Eli pointti siinä että itse se paino ei ole se juttu, muuta kuin sinun mielestäsi ja jos joltain mieheltä kysyy niin ehkä sinua on vaan tahmeampaa lähestyä. 

PS. on tutkittua että miehet tykkää kun nainen on normaalinpainoinen ja on mistä ottaa kiinni kuin se että nainen on joku kovin kapoinen. 

Nämä tutkimukset on aina ihan parhaita. Neljä miljardia miestä, otanta "tutkimukseen" 1000 tyyppiä, ja sitten vedotaan siihen. Jooh... Minäkin huomasin, että 46-kiloisena vientiä oli enemmän kuin nyt, 62- kiloisena.

Tosin rintani kasvoivat kolme kuppikokoa, joten se tasoittaa tilannetta, onneksi. Niin kasvoi kyllä vatsakin, valitettavasti...

Vierailija
44/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälaisille miehille sä haluat kelvata? En usko että kukaan normaaliälyinen haluamalla haluaa rinnalleen alipainoista naista. Sitten voi olla semmoisia idiootti-miehiä jotka pitää naisen hoikkuutta jonkinlaisena oman statuksen kohotuksena.

Olin lievästi alipainoinen (160/47) kun ex iski silmänsä muhun, kehui maasta taivaaseen. No, siitä paljastui narsistinen ja alistava ja naisia esineellistävä sovinisti.

Hänen jälkeensä lihoin nopealla tahdilla kymmenen kiloa (varmaan säästöliekin takia) ja silti muhun ihastui useampikin ihminen. Semmosia sydämellisiä ja kultaisia tyyppejä, eikä kukaan pahannäköinenkään. Kuulema mulla on kauniit kasvot ja iloinen luonne ja mun lähellä tulee hyvä fiilis, enkä kuullut silloinkaan että kehossa olisi yhtään ylimääräistä vaikka itse niin ajattelin.

Nyt oon n. 52 kg, joka on terve paino jossa jaksaa liikkua ja harrastaa ja mieli pysyy hyvänä ja mulla on vierellä ihana ja kultainen mies, joka joka päivä muistaa kehua ja tuntuu aidosti rakastavan ulkomuotoa vaikka en laihuuden kriteerejä täytäkään.

Koita ap vaan pitää kehosi sellaisena jossa itse viihdyt, kyllä ne miehet sut huomaa jos sulla on hyvä ja positiivinen fiilis itsestäsi :)

Vierailija
45/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, painoni on heilahdellut ennenkin ja on tullut tuo todistettua myös aikaisemmin,jos painan 8-10 kg vähemmän(olen silloin liian laiha)niin kummasti miesten päät ovat kääntyneet.Kyse ei todellakaan ole huonosta itsetunnosta.Miksi tätä tosiasiaa eivät jotkut myönnä?

Enemmistö miehistä myöntää, että hoikat naiset näyttävät kauniimmilta kuin normipullukat.

Yleisellä tasolla hoikkuus on varmaan kauniimpaa, koska harvalla naisella paino kertyy vartaloon kuin Kelly Brookilla tai Christina Hendricksillä. Mutta kuten sanottua, poikkeuksiakin on.

Ihan kuin kukaan tietäisi, keitä nuo tiputtelemasi jenkkijulkkikset ovat.

Paitsi että Kelly Brook on britti. Ja molemmat ovat kyllä hyvin tunnettuja viihdemaailman julkkiksia.

Vierailija
46/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman.

Laihduin eron seurauksena, ja olin mitoissa 165/55. Näytin kurjalta ja voin huonosti, mutta vientiä oli!

Nyt olen taas on pirteä itseni, jaksan liikkua ja syödä hyvin ja sain painoni takaisin, olen nyt 66 kg. Voin hyvin, mutta eipä ole vientiä...

Tosin, ei haittaa. Karsiutuipahan ne pinnallisimmat (?) pois. Jos en kelpaa hyvinvoivana itsrnäni jollekin, niin olkoot, pääasia että kelpaan itselleni. ;)

Mulla päinvastaiset kokemukset, ilmeisesti oon nyt helpommin lähestyttävän näköinen kun olen normaali painoinen, silloin aikaisemmin olin alipainoinen. :) 

Vierailija
47/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman.

165/55 on ihan normaali mitta. Minkälaiset luut sulla on, jos näytit kurjalta? 66 kiloa alkaa olla jo lähellä ylipainon rajaa, kun 165/55 on siellä keskivaiheilla.

Itse olen 167/57 ja olen ihan normaalipainoinen. En harrasta juurikaan liikuntaa, joten persus on vähän pehmeä ja lantiollakin on jotain mistä ottaa kiinni (olen muodoltani päärynä). Myönnän, että persus voisi olla kiinteämpikin, mutta ei kukaan ole vielä siitä mitään valittanut.

Vierailija
48/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ainakin todistettua omakohtaisesti,että naisella näyttää riittävän miesten suosioon tuo laihuus,vaikka olisi todellisuudessa alipainoinen.Nyt vasta tajusin miten paljon se on painosta kiinni ja vielä kun nyt olen omasta mielestäni sopiva.

Eli normaalipainoinen näyttäisikin olevan miehille yhtä kuin lievästi lihava tai pullea.

En ymmärrä yhtään.

Minä olin oikeasti liian laiha/ anorektinen yli 20 vuotta, kunnes lihoin pysyvästi 10 kiloa. Nykyään miehet kyttäävät koko ajan ja ovat yhtä hymyä.

Aiemmin sain pojilta ja miehiltä paheksuvia katseita ja äyskintää:

-Miksi sä oot noin laiha?

-Sinähän olet ihan luuta ja nahkaa.

-Sä oot liian laiha, voi raukkaa.

-Ooks aä narkkari?

Asun Helsingissä. Missäpäin Suomea pidetään liian laihoista naisista?

Vierailija
49/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli ainakin todistettua omakohtaisesti,että naisella näyttää riittävän miesten suosioon tuo laihuus,vaikka olisi todellisuudessa alipainoinen.Nyt vasta tajusin miten paljon se on painosta kiinni ja vielä kun nyt olen omasta mielestäni sopiva.

Eli normaalipainoinen näyttäisikin olevan miehille yhtä kuin lievästi lihava tai pullea.

En ymmärrä yhtään.

Minä olin oikeasti liian laiha/ anorektinen yli 20 vuotta, kunnes lihoin pysyvästi 10 kiloa. Nykyään miehet kyttäävät koko ajan ja ovat yhtä hymyä.

Aiemmin sain pojilta ja miehiltä paheksuvia katseita ja äyskintää:

-Miksi sä oot noin laiha?

-Sinähän olet ihan luuta ja nahkaa.

-Sä oot liian laiha, voi raukkaa.

-Ooks sä narkkari?

Asun Helsingissä. Missäpäin Suomea pidetään liian laihoista naisista?

Silloin kun miehet räksyttivät, että olen järkyttävän laiha, olin 183cm/ 78kg, nyt siis 183/88.

Vierailija
50/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman.

165/55 on ihan normaali mitta. Minkälaiset luut sulla on, jos näytit kurjalta? 66 kiloa alkaa olla jo lähellä ylipainon rajaa, kun 165/55 on siellä keskivaiheilla.

Itse olen 167/57 ja olen ihan normaalipainoinen. En harrasta juurikaan liikuntaa, joten persus on vähän pehmeä ja lantiollakin on jotain mistä ottaa kiinni (olen muodoltani päärynä). Myönnän, että persus voisi olla kiinteämpikin, mutta ei kukaan ole vielä siitä mitään valittanut.

Jos poskesi eivät ole kuopalla ja olkaluusi törrötä ulospäin, sinä valehtelet pituutesi.😁

Vierailija
51/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman.

Niinpä,turha on muiden mussuttaa muuta.Olen Ap ja itselläni oli myös kurja olo,kun olin liian laiha.Normipainoisena saankin kuittailua miehiltä vaikka tunnen oloni paljon paremmaksi normipainoisena.

Kuittailua?? Miehet siis kommentoivat tuosta vaan painoasi (tutut vai vieraat)??

Vierailija
52/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset mullakin! Oli ihan julkkis olo baarissakin kun miehet pörräs ympärillä kun bmi oli hädin tuskin 18. Siitä kun nousi pari numeroa, niin ei mua päin katotakkaan enää. 

Vierailija
53/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, painoni on heilahdellut ennenkin ja on tullut tuo todistettua myös aikaisemmin,jos painan 8-10 kg vähemmän(olen silloin liian laiha)niin kummasti miesten päät ovat kääntyneet.Kyse ei todellakaan ole huonosta itsetunnosta.Miksi tätä tosiasiaa eivät jotkut myönnä?

Puhutko nyt siis omasta kokemuksestasi vai tosiasiasta vai omasta kokemuksestasi tosiasiana?  Täällä esitetään ihan uskomattomia väitteitä omiin kokemuksiin perustuen ja sitten ihmetellään vielä kovasti, että mikä muuta maailmaa vaivaa, kun tämä ei kelpaa todisteeksi!

Et ainakaan älyllä häikäise. Samaa sarjaa edustaa se "empirisen tutkimuksen" tyyppi.

Täysin oma kokemukseni ja tämän lisäksi eräs kaverimies sanoi(joka tuntenut minut kauan) sanoi,että muistutan nykyään (lihavampana) erästä suomalaista naislaulajaa.Lisäksi muutkin miehet ovat puristaneet vyötäröstä "vitsillä"

Vaikka en kyllä lihava ole.

Almaa?

Vierailija
54/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi lähestyä "normaaleja" naisia, jos niitä hoikkiakin on tarjolla?

No miksi ne hoikat on susta viehättävämpiä kuin normaalipainoiset? Kivikausijutut ei tässä nyt toimi.

Siis oliko ap:n ongelma nyt se, että minä en enää lähesty häntä samalla tavalla kuin ennen? Vai mitä merkitystä minun mieltymyksilläni tässä on?

Huh. No nyt olet kyllä roikkunut liikaa tällä palstalla, kun luulet että keskustelut aloitetaan sinun mesengerissäsi.

Herätys, tämä on Vauva.fi-keskustelupalsta, ei sinun yksityisviestiketjusi.

Vierailija
55/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt siis omasta kokemuksestasi vai tosiasiasta vai omasta kokemuksestasi tosiasiana?  Täällä esitetään ihan uskomattomia väitteitä omiin kokemuksiin perustuen ja sitten ihmetellään vielä kovasti, että mikä muuta maailmaa vaivaa, kun tämä ei kelpaa todisteeksi!

Et ainakaan älyllä häikäise. Samaa sarjaa edustaa se "empirisen tutkimuksen" tyyppi.

Täysin oma kokemukseni ja tämän lisäksi eräs kaverimies sanoi(joka tuntenut minut kauan) sanoi,että muistutan nykyään (lihavampana) erästä suomalaista naislaulajaa.Lisäksi muutkin miehet ovat puristaneet vyötäröstä "vitsillä"

Vaikka en kyllä lihava ole.

Almaa?

Diandraa varmaan

Vierailija
56/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuosi sitten liian laiha ja nyt olen päässyt takaisin normaalin naisen painoon.Mutta..olen huomannut,etteivät miehet enään lähesty samalla lailla kun ollessani laiha.Onko miehillä ihan vääristynyt kuva millainen nainen normaalisti on.

Laiha on oikeasti normaali. Nykyiset painomääritykset on ihan valetta. ihmiset syö liikaa.

Vierailija
57/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman.

Jos poskesi eivät ole kuopalla ja olkaluusi törrötä ulospäin, sinä valehtelet pituutesi.😁

En ole tuo edellinen, mutta suosittelen katsomaan uudelleen BMI-mittarin. Ihan vaikka BMI-laskurin kanssa, googlella löytyy. 167 cm pitkä 57 kg painava on kaukana alipainosta.

Vierailija
58/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman.

Ei ole kuopalla eikä mitään törrötä. Solisluut näkyy vähän, mutta ei mitenkään törröttävästi. En ymmärrä saamiani alapeukkuja tai väitettä valehtelusta.

En ole uskonut, kun jotkut väittävät, että ylipainoa aletaan pitämään normaalina, mutta tämä saattaa muuttaa mieleni.

167/57

Vierailija
59/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on 165 ja painaa yli 55 niin alkaa olla ylipainoinen, jos on yli 60kg niin läskikän se jo on. Tämä nyt toki vain yhden miehen mielipide ja oon toki myös sovinistinen paskianen 😊

Vierailija
60/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on 165 ja painaa yli 55 niin alkaa olla ylipainoinen, jos on yli 60kg niin läskikän se jo on. Tämä nyt toki vain yhden miehen mielipide ja oon toki myös sovinistinen paskianen 😊

Ja sinä mikään mies olet... Olet mielesi pahoittanut nainen, joka ei hyväksy sitä tosiasiaa, että normaalipaino on normaalipaino, vain alipaino on alipaino, ja ylipaino on ylipaino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä