Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille enään normaalipainoisena?

Vierailija
12.10.2017 |

Olin vuosi sitten liian laiha ja nyt olen päässyt takaisin normaalin naisen painoon.Mutta..olen huomannut,etteivät miehet enään lähesty samalla lailla kun ollessani laiha.Onko miehillä ihan vääristynyt kuva millainen nainen normaalisti on.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot enään tökkään sua nenään.

Vierailija
2/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tärkein asia "kelvata" jollekin ukonkuvatukselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu painosta, vaan siitä että käytät sanaa ' enään'. Se on ENÄÄ! onko selvä?

Vierailija
4/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi lähestyä "normaaleja" naisia, jos niitä hoikkiakin on tarjolla?

No miksi ne hoikat on susta viehättävämpiä kuin normaalipainoiset? Kivikausijutut ei tässä nyt toimi.

Vierailija
5/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa kommentoimaan tuosta sanasta "enään", mutta muut ehtivätkin jo ensin.

Vierailija
6/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet saanut painoasiasi kuntoon!

Minä olen reilusti (20kg) ylipainoinen, mutta olen silti löytänyt vuosien varrella useamman ihanan miehen elämääni. Unohda ne pinnalliset laihojen naisten perässä juoksijat ja keskity tapaamaan joku sellainen, jonka kanssa sinulla on muutakin yhteistä kuin että viehätätte toisianne ulkoisesti. Ole myös itse aloitteellinen, jos kohtaat kiinnostavan miehen! En minäkään nykyistäni tai kumpaakaan exääni (tai random säätöjä siinä välissä) löytänyt istuskelemassa miesten aloitteita odotellen. Kun itse lähestyn miehiä saan semmoisen kuin haluan.

Ja juu, siis normaali paino (kuntoilun avulla) tavoitteena täälläkin. Sattunut vaan iän myötä noita kiloja vähän kertymään.

Vierailija
7/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen on keskimäärin 164 senttiä pitkä ja painaa 70 kiloa. Painoindeksi on siis yli 26, eli ylipainon puolella. Hoikka kun ei ole normaalin synynyymi.

Vierailija
8/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität tapailla vääriä miehiä. Tosimiehet eivät tykkää laihoista naisista, vaan pyöreähköistä. Homot ja muut naismaiset miehet on asia erikseen.

Vierailija
9/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ainakin todistettua omakohtaisesti,että naisella näyttää riittävän miesten suosioon tuo laihuus,vaikka olisi todellisuudessa alipainoinen.Nyt vasta tajusin miten paljon se on painosta kiinni ja vielä kun nyt olen omasta mielestäni sopiva.

Eli normaalipainoinen näyttäisikin olevan miehille yhtä kuin lievästi lihava tai pullea.

Vierailija
10/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi lähestyä "normaaleja" naisia, jos niitä hoikkiakin on tarjolla?

No miksi ne hoikat on susta viehättävämpiä kuin normaalipainoiset? Kivikausijutut ei tässä nyt toimi.

Hoikat naiset näyttää hyvältä kun panee niitä takaapäin, saa hyvin kiinni lantiosta

Naisen hoikka takamus näyttää miehen takapuolelta takaapäin pantuna eikä saa käsillå otetta.

Vierailija
11/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko ap:n ongelma nyt se, että minä en enää lähesty häntä samalla tavalla kuin ennen? Vai mitä merkitystä minun mieltymyksilläni tässä on?

Vierailija
12/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän naisestakin, että mikä muoto hänelle sopii parhaiten.

Jotkut näyttävät parhailta itseltään ihan laihoina, toiset ns. normaalipainossa ja jotkut jopa hiukan pyöreinä.

Ehkä sinulle sopii laihuus parhaiten?

Vierailija
13/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eniten vientiä kun olin koossa 50-56 kg ja pituutta löytyy 169 cm.

Kun painoa on 68 kg, ei ole vientiä juuri yhtään. Vaikka olen vielä normaalipainon puolella. Kyllä se läski on tullu mulla naamaankin ja kaulaan eli olen rumempi oikeasti nyt kuin hoikempana. Kyllä se on hämmästyttävä fakta, että suurin osa tykkää tosi hoikista.

Vierailija
14/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö? kirjoitti:

Normaali nainen on keskimäärin 164 senttiä pitkä ja painaa 70 kiloa. Painoindeksi on siis yli 26, eli ylipainon puolella. Hoikka kun ei ole normaalin synynyymi.

No ei ole. Sulla on tiedot pielessä ja lujaa. Empiirisen tutkimukseni pohjalta sanoisin, että keskimäärin nykypäivän "perusnainen" on n. 167cm ja 60kg. Olen nainen itsekin, ja tapaan työssäni päivittäin kymmeniä ja taas kymmeniä ihmisiä.

Vierailija
15/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän tärkein asia "kelvata" jollekin ukonkuvatukselle?

No ei tärkein mutta onhan sekin mukavaa :D

Vierailija
16/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö? kirjoitti:

Eli kaikki ei-ylipainoiset naiset ovat epänormaaleja? Just just...

Vierailija
17/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö? kirjoitti:

No ei ole. Sulla on tiedot pielessä ja lujaa. Empiirisen tutkimukseni pohjalta sanoisin, että keskimäärin nykypäivän "perusnainen" on n. 167cm ja 60kg. Olen nainen itsekin, ja tapaan työssäni päivittäin kymmeniä ja taas kymmeniä ihmisiä.

Finriski 2012 on toistaiseksi paras tutkimus aiheesta ja takuulla luotettavampi ja objektiivisempi kuin sinun "empiirinen tutkimuksesi". Kai sä ymmärrät, että oma kokemus ei tarkoita samaa kuin empiirinen tutkimus?

Vierailija
18/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla ei ole ollut muuta annettavaa kuin se ulkonäkö. Tai etsit itse jotain raamikkaita kolleja?

Vierailija
19/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli eniten vientiä kun olin koossa 50-56 kg ja pituutta löytyy 169 cm.

Kun painoa on 68 kg, ei ole vientiä juuri yhtään. Vaikka olen vielä normaalipainon puolella. Kyllä se läski on tullu mulla naamaankin ja kaulaan eli olen rumempi oikeasti nyt kuin hoikempana. Kyllä se on hämmästyttävä fakta, että suurin osa tykkää tosi hoikista.

Tätä juuri tarkoitin.

Ap

Vierailija
20/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että nyt ei ole kyse enää painosta, vaan ap:n huonosta itsetunnosta. Yksikään normaali mies ei ole kiinnostunut mistään katkerasta ja happamasta muija statukseesi, oli hän sitten lihava tai laiha. Jo ap:n aloitus oli niin tympeä, että luulen hänen olevan livenäkin ikävä tyyppi. Sitä saa mitä tilaa ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme