Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille enään normaalipainoisena?

Vierailija
12.10.2017 |

Olin vuosi sitten liian laiha ja nyt olen päässyt takaisin normaalin naisen painoon.Mutta..olen huomannut,etteivät miehet enään lähesty samalla lailla kun ollessani laiha.Onko miehillä ihan vääristynyt kuva millainen nainen normaalisti on.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 173cm ja painan 80kg.

Vierailija
22/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö? kirjoitti:

Normaali nainen on keskimäärin 164 senttiä pitkä ja painaa 70 kiloa. Painoindeksi on siis yli 26, eli ylipainon puolella. Hoikka kun ei ole normaalin synynyymi.

No ei ole. Sulla on tiedot pielessä ja lujaa. Empiirisen tutkimukseni pohjalta sanoisin, että keskimäärin nykypäivän "perusnainen" on n. 167cm ja 60kg. Olen nainen itsekin, ja tapaan työssäni päivittäin kymmeniä ja taas kymmeniä ihmisiä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4559422/ketju/keskivertosuomalainen_nai…

Asiasta on ollut keskustelua täälläkin. Valitettavasti linkki on poistettu, mutta google kertoo moneen kertaan saman tosiasian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö? kirjoitti:

Normaali nainen on keskimäärin 164 senttiä pitkä ja painaa 70 kiloa. Painoindeksi on siis yli 26, eli ylipainon puolella. Hoikka kun ei ole normaalin synynyymi.

Eli kaikki ei-ylipainoiset naiset ovat epänormaaleja? Just just...

Eivät ole epänormaaleja sana varsinaisessa merkityksessä, mutta ovat vähemmistönä naisten joukossa.

Vierailija
24/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi lähestyä "normaaleja" naisia, jos niitä hoikkiakin on tarjolla?

No miksi ne hoikat on susta viehättävämpiä kuin normaalipainoiset? Kivikausijutut ei tässä nyt toimi.

Hoikat naiset näyttää hyvältä kun panee niitä takaapäin, saa hyvin kiinni lantiosta

Kuinka lyhyet kädet sinulla on, jos ei ylety normaalipainoisen naisen lantiosta ottamaan kiinni?

Vierailija
25/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, painoni on heilahdellut ennenkin ja on tullut tuo todistettua myös aikaisemmin,jos painan 8-10 kg vähemmän(olen silloin liian laiha)niin kummasti miesten päät ovat kääntyneet.Kyse ei todellakaan ole huonosta itsetunnosta.Miksi tätä tosiasiaa eivät jotkut myönnä?

Vierailija
26/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi lähestyä "normaaleja" naisia, jos niitä hoikkiakin on tarjolla?

No miksi ne hoikat on susta viehättävämpiä kuin normaalipainoiset? Kivikausijutut ei tässä nyt toimi.

Hoikat naiset näyttää hyvältä kun panee niitä takaapäin, saa hyvin kiinni lantiosta

Naisen hoikka takamus näyttää miehen takapuolelta takaapäin pantuna eikä saa käsillå otetta.

No joo, et oo nähnytkään timmin naisen oikealla tavalla tiukkaa takamusta.... On muuten kaukana miehen takapuolesta. Hoikka vyötärö ja muut muodot siinä vielä, parasta. Joku hyllyvä iso takapuoli ja roikkuva maha ei innosta.

Vierailija
27/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, painoni on heilahdellut ennenkin ja on tullut tuo todistettua myös aikaisemmin,jos painan 8-10 kg vähemmän(olen silloin liian laiha)niin kummasti miesten päät ovat kääntyneet.Kyse ei todellakaan ole huonosta itsetunnosta.Miksi tätä tosiasiaa eivät jotkut myönnä?

Enemmistö miehistä myöntää, että hoikat naiset näyttävät kauniimmilta kuin normipullukat.

Vierailija
28/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on normaali? Treenaava sporttinen nainen on kaunis, kyllä sen vaan näkee jos urheilee. Muodokas (hoikka vyötärö ja sopivan pyöreä peppu) pitää olla.

Vierailija
29/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei omia mieltymyksiä tarvitse perustella tai oikeuttaa millään tavalla. Kukin pitää mistä pitää.

Vierailija
30/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö miehistä myöntää, että hoikat naiset näyttävät kauniimmilta kuin normipullukat.

Yleisellä tasolla hoikkuus on varmaan kauniimpaa, koska harvalla naisella paino kertyy vartaloon kuin Kelly Brookilla tai Christina Hendricksillä. Mutta kuten sanottua, poikkeuksiakin on.

Vierailija
31/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli eniten vientiä kun olin koossa 50-56 kg ja pituutta löytyy 169 cm.

Kun painoa on 68 kg, ei ole vientiä juuri yhtään. Vaikka olen vielä normaalipainon puolella. Kyllä se läski on tullu mulla naamaankin ja kaulaan eli olen rumempi oikeasti nyt kuin hoikempana. Kyllä se on hämmästyttävä fakta, että suurin osa tykkää tosi hoikista.

Ylipainoiset miehet (66 %) pitävät hoikista naisista.

Vierailija
32/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäsi oot normaali mutta todellisuudessa hieman yli-painoinen? Näitäkin tulee vastaan...

Vierailija
33/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla hoikkuus on varmaan kauniimpaa, koska harvalla naisella paino kertyy vartaloon kuin Kelly Brookilla tai Christina Hendricksillä. Mutta kuten sanottua, poikkeuksiakin on.

Ihan kuin kukaan tietäisi, keitä nuo tiputtelemasi jenkkijulkkikset ovat.

Vierailija
34/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sama nainen kokoajan, vapaana olit hoikka tai sinulla on painoa enemmän mitä vuosi sitten. 

Ehkä sinun oma tilanteesi kyttääminen vaan tuntuu että vientiä olisi vähemmän? Ehkä olet ollut itse erilainen vuosi sitten ja sinua oli helpompi lähestyä: nauroit enempi tai flirttailit? Ehkä sinä itse olit vuosi sitten helpommin lähestyttävissä ja nyt hiukan apeampi? Ehkä et ota kontaktia muihin? Vietät aikaa enemmän kotona? Eli pointti siinä että itse se paino ei ole se juttu, muuta kuin sinun mielestäsi ja jos joltain mieheltä kysyy niin ehkä sinua on vaan tahmeampaa lähestyä. 

PS. on tutkittua että miehet tykkää kun nainen on normaalinpainoinen ja on mistä ottaa kiinni kuin se että nainen on joku kovin kapoinen. 

Vierailija
35/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt siis omasta kokemuksestasi vai tosiasiasta vai omasta kokemuksestasi tosiasiana?  Täällä esitetään ihan uskomattomia väitteitä omiin kokemuksiin perustuen ja sitten ihmetellään vielä kovasti, että mikä muuta maailmaa vaivaa, kun tämä ei kelpaa todisteeksi!

Et ainakaan älyllä häikäise. Samaa sarjaa edustaa se "empirisen tutkimuksen" tyyppi.

Vierailija
36/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko itse muuttunut? Yleensähän painonmuutos vaikuttaa ihmiseen monella tapaa...

Vai onko tässä nyt kyseessä (taas) sellainen tilanne, että vain yksi vastaus kelpaa ja ap on jo päättänyt sen ennen avausta ja nyt meidän pitää vaan keksiä mikä se on.

Aloitan: Miehet on ulkonäkökeskeisiä sikoja?

Vierailija
37/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sama nainen kokoajan, vapaana olit hoikka tai sinulla on painoa enemmän mitä vuosi sitten. 

Ehkä sinun oma tilanteesi kyttääminen vaan tuntuu että vientiä olisi vähemmän? Ehkä olet ollut itse erilainen vuosi sitten ja sinua oli helpompi lähestyä: nauroit enempi tai flirttailit? Ehkä sinä itse olit vuosi sitten helpommin lähestyttävissä ja nyt hiukan apeampi? Ehkä et ota kontaktia muihin? Vietät aikaa enemmän kotona? Eli pointti siinä että itse se paino ei ole se juttu, muuta kuin sinun mielestäsi ja jos joltain mieheltä kysyy niin ehkä sinua on vaan tahmeampaa lähestyä. 

PS. on tutkittua että miehet tykkää kun nainen on normaalinpainoinen ja on mistä ottaa kiinni kuin se että nainen on joku kovin kapoinen. 

Ei tämä ei käy. Ap:ssahan ei edes voi olla mitään uutta. Vika on miehissä ja mieluiten kaikissa maailman miehissä.

Vierailija
38/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt siis omasta kokemuksestasi vai tosiasiasta vai omasta kokemuksestasi tosiasiana?  Täällä esitetään ihan uskomattomia väitteitä omiin kokemuksiin perustuen ja sitten ihmetellään vielä kovasti, että mikä muuta maailmaa vaivaa, kun tämä ei kelpaa todisteeksi!

Et ainakaan älyllä häikäise. Samaa sarjaa edustaa se "empirisen tutkimuksen" tyyppi.

Täysin oma kokemukseni ja tämän lisäksi eräs kaverimies sanoi(joka tuntenut minut kauan) sanoi,että muistutan nykyään (lihavampana) erästä suomalaista naislaulajaa.Lisäksi muutkin miehet ovat puristaneet vyötäröstä "vitsillä"

Vaikka en kyllä lihava ole.

Vierailija
39/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ap ja muut hänen kaltaiset kelpaavat miehille mutta eivät niille pitkille, jykeväleukaisille KTM miehille joita te havittelette. Normaalille naiselle ei vain kelpaa normaali mies vaan pitää olla 190cm pitkä, vahva leuka, täydellinen hammasrivistö, rusketus ympäri vuoden, bodattu keho, pitää olla salaperäinen ja jännittävä mutta heti naisen halutessa vakava, lojaali ja muuta.

Vierailija
40/74 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman.

Laihduin eron seurauksena, ja olin mitoissa 165/55. Näytin kurjalta ja voin huonosti, mutta vientiä oli!

Nyt olen taas on pirteä itseni, jaksan liikkua ja syödä hyvin ja sain painoni takaisin, olen nyt 66 kg. Voin hyvin, mutta eipä ole vientiä...

Tosin, ei haittaa. Karsiutuipahan ne pinnallisimmat (?) pois. Jos en kelpaa hyvinvoivana itsrnäni jollekin, niin olkoot, pääasia että kelpaan itselleni. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän