kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn
Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.
Kommentit (1962)
wtf happened in this ketju :'DDD siis mitä ihmettä luin otsikon ja ap:n viestin, ja pari ekaa, ja tulin katsomaan kuka oli laittanut tähän ketjuun viel jotain lisää ja mitä ihmettä tää on :'DD 127 sivua, en ehkä ihan koko lauantai-iltaani tämän tarkistamiseen käytä mutta jos joku haluisi heittää edes sen sivun numeron jossa valoporo aloitti :'DD
Vierailija kirjoitti:
Meidän Onslov haluais sellasen Väyryskupin, mutta ei se kyllä sopis meidän kattaukseen.
Joitakin vuosia sitten näin jossain maaseutumarkkinoilla Väyrysen itsensä, oli puhumassa ja ajoittain myi mukeja kojussa. 5e kappale. Pidin hiukan kalliina ja jätin ostamatta. Oli hieno "kamelinkarva " ulsteri hänellä.
Olin luullut tv:n perusteella pitemmäksi häntä kuin mitä olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän Onslov haluais sellasen Väyryskupin, mutta ei se kyllä sopis meidän kattaukseen.
Joitakin vuosia sitten näin jossain maaseutumarkkinoilla Väyrysen itsensä, oli puhumassa ja ajoittain myi mukeja kojussa. 5e kappale. Pidin hiukan kalliina ja jätin ostamatta. Oli hieno "kamelinkarva " ulsteri hänellä.
Korjaan muki maksoi 30 e .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wtf happened in this ketju :'DDD siis mitä ihmettä luin otsikon ja ap:n viestin, ja pari ekaa, ja tulin katsomaan kuka oli laittanut tähän ketjuun viel jotain lisää ja mitä ihmettä tää on :'DD 127 sivua, en ehkä ihan koko lauantai-iltaani tämän tarkistamiseen käytä mutta jos joku haluisi heittää edes sen sivun numeron jossa valoporo aloitti :'DD
Sivu 14 / 206
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu 14 / 206
Tää on just se ketju, mikä kannattaa lukea alusta loppuun. Ihan parasta viihdettä ja viisauksia ketju täynnä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onkos joku uskaltanut hakea semmosen vanhasämpärin? Kiva vihreä väri on, mutta muuten melko pelottava. Saattaa houkutella maahisia.
Hauska sattuma. Luin just, että jonkun kissa nukkuu Vanhasämpärissä ja omistajan on pakko äänestää Vanhasta:)
Eikä. Taas rikoin satasen:)
Ihana lauantai-ilta kerrankin meidän kotona.
Lapset sai ite tehdä pizzaa ja katsovat olkkarissa star warssia. Mulla on toisen telkkarin äärellä lasi punaviiniä ja katon siirappisen imelää Suomi lovea. Mies on kavereineen istumassa iltaa.
Ihanan rauhallista ja pienten asioiden onnea ja rauhaa.
Ihanaa iltaa teille kaikille myös.
Edellinen jatkaa että sitä rauhaa kesti tällä kertaa puolen tuntia 😁 nyt jo mukulat tappelee mut olipa edes tuo pieni hetki
Vierailija kirjoitti:
Edellinen jatkaa että sitä rauhaa kesti tällä kertaa puolen tuntia 😁 nyt jo mukulat tappelee mut olipa edes tuo pieni hetki
Toikin aika on luksusta lapsiperheessä. Mä vähän kaipaan välillä tota touhua ja tohinaa. Lapset on jo aikuisia ja ukko on juurtunut sohvaan.
Minusta tuntuu, että perheenkin kanssa aika kultaa muistot. Ihanat hetket ovat siellä menneisyydessä, nykyhetkessä on aina jotain vinossa, muka. Yritän olla onnellinen siitä, että niitä hyviä muistoja on. On kyllä huonojakin, mutta että on hyviäkin. Vaikka se, kun oltiin kelkkamäessä, ja lapsi ja mies ja minä samassa kelkassa laskettiin mäkeä.
Minäkin näin telkussa sen Vanhasen ämpärin, oli ihan soma. Nyt tuli mieleen, että pitäiskö alkaa kerätä muoviämpäreitä, kun näitä teemaämpäreitäkin ilmestyy. Olisko vähän komeeta, kun kirjahylly oliskin täynnä ämpäreitä, kuten joillain posliinia tai kristallia. Siitäkin hyvä keräilykohde, että ei mene helposti rikki ja kestää useita vuosituhansia ennen maatumista. Siis mun perilliset ehkä vuonna 4000 voisivat olla arvokkaan kokoelman omistajia.
No huh, huh tarvis kyl ison kirjahyllyn moisille ämpäreille ja varmaan kaatonokallisille ihan oman kunnia paikkansa. Voisihan niihin ämpäreihin kyllä laittaa kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Oliko noin kalliita? Näin Väyrysenä mietin, voisinko tehdä bisnestä omilla mukeillani. Mulla on kaapit täynnä niitä ja onhan nekin aitoja Väyrysmukeja.
Kyllä bisneksiä kannatta yrittää, kun aitoa tavaraa on tarjota. Miten sulla, onko pariskuntamukeja, niinku Vuokko ja Paavo, vai onko muita aiheita? Jos teet mukeja itse, vousitko tehdä tälle ketjulle oman merkkimukin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä bisneksiä kannatta yrittää, kun aitoa tavaraa on tarjota. Miten sulla, onko pariskuntamukeja, niinku Vuokko ja Paavo, vai onko muita aiheita? Jos teet mukeja itse, vousitko tehdä tälle ketjulle oman merkkimukin?
En tee mukeja, vaikka Väyrynen olenkin. Löytyy meiltä tissi ja mahamukit. Jostain syystä ne on ihan käyttämättömiä:) Nehän voi olla ketjun noloimmat mukit.
Tissi ja maha mukit sopivat hyvin tälle ketjulle. Kun ollaan sinkkupihlajan avulla pareja autettu löytämään toisensa. Tissi ja maha ovat hyvä pari. Meidän perheessäkin mahamukista tulee heti mielikuva mun omasta onslowista, ja mulla taas tissejä yli oman tarpeen. Mukit ovat kivoja!
Ei nyt jätetä tätä näin vähää vaille 2000. Saatetaan ketju 2000 ja risat numeroihin, eikö. Keksitään vaikka muita mukipareja, tissi ja maha-pari on jo olemassa. Pari syntyy joko mallin tai kuvan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt jätetä tätä näin vähää vaille 2000. Saatetaan ketju 2000 ja risat numeroihin, eikö. Keksitään vaikka muita mukipareja, tissi ja maha-pari on jo olemassa. Pari syntyy joko mallin tai kuvan kautta.
Ei tietenkään jätetä:) Kohtahan se Salenvauvakin syntyy, niin saadaan uutta jutunjuurta.