Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
181/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille!

Nyt juon kahvia. Tiesittekö, että jossain kulttuureissa syödään aamuisin normiruokaa, esim riisiä? Pitäisikö kokeilla? Mä keitän riisin aina runsaassa vedessä ettei pala pohjaan, kohralotovereita?

Minun kohtaloni on ollut liian usein kuurata pohjaanpalanutta riisikattilaa, joten olen alkanut syödä riisin raakana. 

Vierailija
182/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missi kirjoitti:

Mullekin aina yrittää tyypit yökylään kun asun lentokentän vieressä

Eipäs nyt vaihdeta aihetta!

Lentokenttien läheisyydessä tulee kyllä aina kaihoisa olo, alkaa toivoa, että voisi lähteä jonnekin seikkailulle, vaikka kanarialle, AI ja uima-allasta 2 vkoa, sitä ei ihminen muuta tartte.

Ai, mulle taas tulee kaihoisa fiilis juna-asemalla tai oikeestaan aina kun nään junan. En tiedä miksi. Ehkä nähnyt liian monta leffaa jossa tyypit vaan hyppää junaan ja suuntaa kohti uusia seikkailuita. Vai onko se seikkailuja?

Niin. Ihan kuin se yks Lulu siinä laulussa. Se rokkia rakastaa ja lähdön tunnelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missi kirjoitti:

Mullekin aina yrittää tyypit yökylään kun asun lentokentän vieressä

Eipäs nyt vaihdeta aihetta!

Lentokenttien läheisyydessä tulee kyllä aina kaihoisa olo, alkaa toivoa, että voisi lähteä jonnekin seikkailulle, vaikka kanarialle, AI ja uima-allasta 2 vkoa, sitä ei ihminen muuta tartte.

Ai, mulle taas tulee kaihoisa fiilis juna-asemalla tai oikeestaan aina kun nään junan. En tiedä miksi. Ehkä nähnyt liian monta leffaa jossa tyypit vaan hyppää junaan ja suuntaa kohti uusia seikkailuita. Vai onko se seikkailuja?

Niin. Ihan kuin se yks Lulu siinä laulussa. Se rokkia rakastaa ja lähdön tunnelmaa.

On muuten kiva laulu tuo Lulu! Rakkaudesta tehdään varmaan kaikkein eniten lauluja mutta melko monta on kyllä tehty matkustamisesta jä lähtemisestä ja sen semmoisesta myös. Tosiaan tuo Lulukin rakastaa lähdön tunnelmaa. Sitten on sillä Vesalan entisellä bändillä Matkalaulu ja onhan noita paljon muitakin,  esim. vaikka sillä sillä yhdellä miesbändillä se missä lauletaan että "Asemaa'alla kaaikuivat, kuulutukset". Huomion arvoinen juna / matkustuslaulu on myös Seija Simolan Juna Turkuun. Sitä harvemmin kuulee radiossa, harmi! 

Vierailija
184/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinpaluustakin on tehty monta laulua, ei vaan tule yhtään nyt mieleen.

Vierailija
185/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu se dokaa Turkissa ja on nyt ollut kuuleman mukaan 2 viikkoa ilman vesipesua, saati hiekkapesuakaan....viinaa menee, eli absolutismi on nyt virallisesti loppunut ja baarinpitäjä valittaa, että HAISEEEEEE

Koiranpennusta ei tietoakaan, onkohan rutannut sen jo ruhonsa alle?

Jonkun tsitzhun oli omien sanojensa mukaan ostanut....

Voi tätä päivää....

Vierailija
186/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiinpaluustakin on tehty monta laulua, ei vaan tule yhtään nyt mieleen.

Se Kai Hyttisen Nosta lippu salkoon ainakin on ja joku muukin. Aina melkein ne kotiintulijat on miehiä, jotka tulee vankilasta. Ne odottaa, että nainen vetää lipun salkoon tervetuliaiseks.

Vierailija
187/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tästä keskustelusta mieleen se sarja, se Sohvanvaltaajat. Mä olisin halunnut olla siinä se Denise, mut se kuoli.

Vierailija
188/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju ikinä!!

Meinasin muuten voittaa lotossa viime vko mutten voittanutkaan.

Vierailija
189/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira tykkää vesisateessa kävellä vaikka kuinka kauan, itse en niinkään. sais nukkua kun vapaata mutta mies herätti. huokaus. Ajankuluksi rapsuttelen kissaa jos se uni vielä tulisi. Ja toissapäivänä sain pari joululahjaakin ostettua, kun halpa hallissa oli iittalan kastehelmi tuikut 5e/kpl. Omaperäinen joululahja, tiedän :) kohta on jo vuosi 2018, hurjaa miten aika menee...

Vierailija
190/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on perjantai. Onko viikonloppusuunnitelmia? Mä käyn huomenna kirjastossa ja sit siivoon kotona. Ei ole mitään muita ihmeempiä suunnitelmia, aion vaan nauttia vapaasta viikonlopusta. Joskus on kivaa kun ei ole mitään sovittua menoa tiedossa.

Vierailija
191/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on karmee ripuli. En pääse töihin. Piti tehdä lapsille lihapullia, mutta en viitsi laittaa käsiäni taikinaan.  Taidan keittää vaan jauhelihakeittoa.

Mites muuten?

Vierailija
192/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Mä lähden tänään Turkuun! (Jos luoja, VR ja rataverkko suo.) En muuten ole koskaan kuullut tuota aiemmin mainittua Juna Turkuun -biisiä. Täytynee etsiä se Youtubesta.

Kahvi kylmeni jo, pitää hakea uutta.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
193/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin nousta jo kaukojunaan, mut en sit lähtenytkään. Toisaalta tunnin päästä lähtis seuraava... Jos menis vaan uimaan. Vedellä on terapeuttinen vaikutus. Onkohan siitä mitään virallisia tutkimuksia, kuten esim. Luonnossa liikkumisen vaikutuksista on?

Vierailija
194/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tää keskustelu oo saanut kurnua?

Vierailija
195/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin keittämään kahvia, mutta en ollutkaan muistanut eilen ostaa. Roskapussirullan muistin. 

Vierailija
196/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin parinkympin riisinkeitin pelittää.

Tykkään korealaisista tv-sarjoista, niissä tuollaisilla keitellään sitä riisiä.

Pitää lähteä saunaa kuuraamaan.

Vierailija
197/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivookohan kukaan perjantaiaamuna, että voi kun olis maanantai?

Vierailija
198/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta! Tosi noloa kyllä!

Tänne ei ihmeempiä. Lapsella ripuli, söi eilen puoli purkkia xylitol-pastilleja kun olin illan pois ja isänsä upeasti oli vahtivuorossa. Pyykkiä pesen ja sen semmoista. Mitä viikonloppuna muilla?

Vierailija
199/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yön töissä ja nyt täytyis alkaa uinumaan, josko näkis unta Otuksesta ❤️

Vierailija
200/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on karmee ripuli. En pääse töihin. Piti tehdä lapsille lihapullia, mutta en viitsi laittaa käsiäni taikinaan.  Taidan keittää vaan jauhelihakeittoa.

Mites muuten?

Mulla myös. Erehdyin syömään eilen tulista ruokaa ja tässä on tulos. Tiesin kyllä jo eilen, että ei oo fiksua. Parin tunnin päästä pitäis selviytyä yliopistolle yhdelle luennolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän