Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
201/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinistön vauvvvvaaa...

Tuosta vauvasta tuli semmoinen vaalivaltti että Pekka Haavistonkin pitää jättää ehkäisy pois. Onneksi sentään lehtitietojen mukaan nykyään mieskin voi tulla raskaaksi! Haaviston itsensä ei tosin varmaan kannata raskaaksi tulla kun presidenttinä voi olla muutakin hommaa kuin imettäminen, mutta Antoniolla ei varmaan ole parempaakaan tekemistä.

Vierailija
202/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivookohan kukaan perjantaiaamuna, että voi kun olis maanantai?

Ehkä joku hullu toivoo. Tietääkö kukaan, missä mun vyö on? Ei muuten, mutta housut putoo jalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon vyö, mutta housuja ei ole. Ihmiset tuijottaa. Varmaan kateellisia, kun roikkuu niin paljon uusia työkaluja tässä mun uudessa työkalu vyössä.

Vierailija
204/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikku kirjoitti:

Mullon vyö, mutta housuja ei ole. Ihmiset tuijottaa. Varmaan kateellisia, kun roikkuu niin paljon uusia työkaluja tässä mun uudessa työkalu vyössä.

Nonni. Nyt iski vyö ja kalukateus. Mitä kaluja sun vyössä killuu?

Vierailija
205/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmät käyttää riisinkeitintä.

Riisi on helppo keittää kattilassa.

Täytyy olla aika torvelo jos sitä ei osaa.

Vierailija
206/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekee mieli riisipuuroo. Tänään ei muuten sada yhtä paljon kun eilen.

Vierailija
207/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitin jouluverhot ja ostin kauppakeskuksesta sellasen valaistun poron. Se näyttää lasista tehdyltä, mutta onkin muovia. Toivottavasti kukaan ei huomaa. Onko liian aikaista laittaa se poro pihalle? Entäs verhot, siis ikkunaan?

Vierailija
208/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aito, Japanista tuotu riisinkeitin. Tulee joka kerta täydellistä riisiä. En silti pidä itseäni tyhmänä.

Vierailija
209/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tänään ei sada! Tulispa aurinkoinen viikonloppu.

Vierailija
210/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silitin jouluverhot ja ostin kauppakeskuksesta sellasen valaistun poron. Se näyttää lasista tehdyltä, mutta onkin muovia. Toivottavasti kukaan ei huomaa. Onko liian aikaista laittaa se poro pihalle? Entäs verhot, siis ikkunaan?

Laita verhot pihalle ja poro ikkunaan niin kukaan ei näe onko se muovia. Siis poro. Ei verhot.

Vierailija
211/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se luonnollisen kokonen, siis se poro? Ne on aika rumia.

Vierailija
212/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tein teeleipiä, kun molmmat miehen kanssa tehdään etänä töitä tänään. Jospa vaikka pääsis päiväkahveille yläkertaankin..... ihania tällaset päivät. Ja aurinkoki paistaa.

Vierailija
213/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, lapsi meni päikkäreille! Minä täällä syön ja palstailen. Pitäisiköhän pestä vaalea pyykki tänään vai huomenna? Ehkä huomenna kun tänään on saunapäivä, riittää sitten lämmintä vettä.

Vierailija
214/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, lapsi meni päikkäreille! Minä täällä syön ja palstailen. Pitäisiköhän pestä vaalea pyykki tänään vai huomenna? Ehkä huomenna kun tänään on saunapäivä, riittää sitten lämmintä vettä.

Häh. Pesukone lämmittää itse veden. Ainakin meillä.

Vierailija
215/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kirkas aurinko, ja tämä laiska jätti viikkosiivon tälle päivälle, kun muka sataa kuitenkin. Siitäs sain, mutta pakko siivota, ystävä tulossa illalla käymään. Ap teki oikein, kun ei ala hotelia pitää kaikille tutuille. En minäkään olis huolinut omaan kotiini.

Vierailija
216/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita poro silityslaudalle ja vie Niinistön vauva kauppakeskukseen, ei kukaan huomaa. Jos verhot on lasia, koskaan ei ole liian aikaista laittaa niitä pihalle. 

Vierailija
217/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Meillä tietääkseni käyttää varaajan vettä, tai ainakin lämmin vesi loppuu nopeammin jos samana päivänä on pesty paljon pyykkiä ja käytetty tiskikonetta.

Vierailija
218/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita verhot pihalle ja poro ikkunaan niin kukaan ei näe onko se muovia. Siis poro. Ei verhot.

Ei käy. Sen poron sisällä on soittorasia. Se vetää nonstoppina Joulumaa-kappaletta. Sitä ei kestä kuunnella sisätiloissa. Ne valot vielä vilkkuu, et voi tulla migreenikohtaus. Siis mulle, ei porolle.

Vierailija
219/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Meillä tietääkseni käyttää varaajan vettä, tai ainakin lämmin vesi loppuu nopeammin jos samana päivänä on pesty paljon pyykkiä ja käytetty tiskikonetta.

Hassu. Mistä se raana tietäis moniko asteista vettä koneeseen päästetään? Kyllä se vesi kylmää on.

Vierailija
220/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy. Sen poron sisällä on soittorasia. Se vetää nonstoppina Joulumaa-kappaletta. Sitä ei kestä kuunnella sisätiloissa. Ne valot vielä vilkkuu, et voi tulla migreenikohtaus. Siis mulle, ei porolle.

No sitten joudut ostamaan panadolia. Ei sulle, naapureille (ja ehkä porolle).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan