kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn
Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.
Kommentit (1962)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, kun tämä otsikko oli keikkunut suosituimmissa jo jonkin aikaa. Luin sitte ekan ja vikan sivun. Hyvä ketju selvästikin.
Jäi kiinnostamaan. Onko toi miten kirjatkin luetaan, vaan eka ja vika sivu? Hemmetti miten paljon aikaa mulla on mennyt elämässä ihan hukkaan!
Minulle jäi vielä epäselväksi, kumpi sen permanentin halusi, poro vai jehovantodistaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, kun tämä otsikko oli keikkunut suosituimmissa jo jonkin aikaa. Luin sitte ekan ja vikan sivun. Hyvä ketju selvästikin.
Jäi kiinnostamaan. Onko toi miten kirjatkin luetaan, vaan eka ja vika sivu? Hemmetti miten paljon aikaa mulla on mennyt elämässä ihan hukkaan!
Kai se on vähän niinkun Tinder-meno.. Paitsi että eka ja vika sivu on sama. Sit se juttu on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi vielä epäselväksi, kumpi sen permanentin halusi, poro vai jehovantodistaja?
Sen halusi Porontodistaja tietenkin. Oikeastaan me kaikki olemme joko Porontodistajia.
Poro on tuleva Vapahtajamme, joskin lurittelee saatanallisia säikeitä, ristomattiratiat ja maahait ovat perkeleitä, märät sukat vitsaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen halusi Porontodistaja tietenkin. Oikeastaan me kaikki olemme joko Porontodistajia.
Poro on tuleva Vapahtajamme, joskin lurittelee saatanallisia säikeitä, ristomattiratiat ja maahait ovat perkeleitä, märät sukat vitsaus.
Tehtävämme on puhdistaa Poro ja vapauttaa se pirujen ikeestä, jotta Poro vapauttaa meidät ja pääsemme nauttimaan ikuisesta riisinviljelystä.
Riisi on pyhä, sillä Poro Suomenkansan nälän ja kärsimyksen kohdatessaan muutti ohrapellot, riisiviljelmiksi, sillä Poro, oli itsekin keliaakikko.
Poro suli syntiemme tähden.
Joulua vietämme juuri siitä syystä, muistaaksemme mitä Herramme tai Rouvamme Poro uhrasi meidän tähden.
Joulun oikea tarkoitus on vuosien saatossa unohtunut, ja pirut ovat huijanneet meidät viettämään Vääräjumalan syntymäpäivää, mille ristomatit ja maahait naureskelee!
Kapteeni 16:9 Älä unohda naapurisi kissaa, vaan tarjoa kissalle vähistä maidostasi, sillä Herra tarjoaa sinulle paljostaan.
Ihan sairas ketju.. onko ap vielä seurannut tätä? Mitä tykkäät?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on sairas ketju? Onko se ruosteessa? Riippuu tietenkin mistä materiaalista se on tehty. Muovinen haurastuu, puinen saattaa lahoa. Jne.
Puu-sana on käsitteellinen materiaali, joka ei sinänsä noudata klassisia mekaniikan tai fysiikanlakeja vaan lainaa enemmän kvanttimekaniikan puolelta.
Kvanttitasolla on aika vaikeaa tutkia sairauksia. Avuksi pitäisi tarkastella Schrödingerin kvanttikissanpierututkimuksen taustateoriaa. Todennäköisesti puu-sanasta veistelty kettinki pitäisi tutkituttaa CERNissä.
Osaatteko sanoa, kuinka sais luupiikin kantapäästä parannettua?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuosta, jos ei voi ottaa kylään. Itse olen sanonut ihan suoraan kaukaa tuleville sukulaisille, että on kiva tavata sitten. Voidaan tavata meillä, tarjoan lounaan tai dinnerin ja rupatellaan. MUTTA
Valitettavasti me ei pidetä lainkaan yövieraista. Siihen on moniakin syitä.
Jos ei tuota halua ymmärtää ei voi mitään.
Mitä? Miten tämä liittyy aiheeseen?? Joku roti nyt näihin vastauksiin, tsiisus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on sairas ketju? Onko se ruosteessa? Riippuu tietenkin mistä materiaalista se on tehty. Muovinen haurastuu, puinen saattaa lahoa. Jne.
Puu-sana on käsitteellinen materiaali, joka ei sinänsä noudata klassisia mekaniikan tai fysiikanlakeja vaan lainaa enemmän kvanttimekaniikan puolelta.
Kvanttitasolla on aika vaikeaa tutkia sairauksia. Avuksi pitäisi tarkastella Schrödingerin kvanttikissanpierututkimuksen taustateoriaa. Todennäköisesti puu-sanasta veistelty kettinki pitäisi tutkituttaa CERNissä.
Hopeaketju voi olla sairas jos se on tummunut. Siihen auttaa hammastahna.
Mulla alkoi perjantaina syysloma. Kävin lauantaina risteilyllä juhlimassa kaverini syntymäpäiviä. Tälle viikolle ei ole mitään suunnitelmia, ja olen oikeastaan todella tyytyväinen ettei ole. En pitänyt ollenkaan kesälomaa, koko kesä meni töissä. Joten aion nyt hyvällä omatunnolla levätä tämän viikon.
N21
Mie luulen että mullakin on luupiikki. Ainakin kipeä kantapää on. Välillä siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeaketju voi olla sairas jos se on tummunut. Siihen auttaa hammastahna.
Tehoaako hammastahna myös hopeakettuihin?
Vierailija kirjoitti:
Luupiikki paranee vain potemalla. Mulla oli 3 vuotta. Kaksi lääkäriä piikitti siihen kortisonia, ostin monet uudet kengät ja geelirengaspohjallisen. Kengät on tärkeimmät, löysin lopulta sopivat, joissa kantapää asettui oikein, alkoi silloin parantua. Piikki tuli alunperinkin kengästä johtuen, oli joku vika kengän kantapääkupissa, sellainen kova kohta. En ymmärtänyt, että se aiheuttaa niin pahan vaivan, kun aluksi tuntui vaan, että vähän painaa. Kun sitten tuli se tulehdus eli ns luupiikki, ei niillä kengillä voinut kävellä askeltakaan. Kotihoidoksi kylmää sille kantapäälle, vaikka pakastepussi jalan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoista luetaan myös etu- ja takakannet. Lisäksi katsotaan facebookista päivänohje, mitkä sivut luetaan, jotta tiedetään mm. mitä hautakivissämme tulee lukemaan.
Myös kenon arvontanumeroita voidaan hyödyntää.
Unohtamatta tietenkään Porontodistajien apua kirjojen tulkinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luupiikki paranee vain potemalla. Mulla oli 3 vuotta. Kaksi lääkäriä piikitti siihen kortisonia, ostin monet uudet kengät ja geelirengaspohjallisen. Kengät on tärkeimmät, löysin lopulta sopivat, joissa kantapää asettui oikein, alkoi silloin parantua. Piikki tuli alunperinkin kengästä johtuen, oli joku vika kengän kantapääkupissa, sellainen kova kohta. En ymmärtänyt, että se aiheuttaa niin pahan vaivan, kun aluksi tuntui vaan, että vähän painaa. Kun sitten tuli se tulehdus eli ns luupiikki, ei niillä kengillä voinut kävellä askeltakaan. Kotihoidoksi kylmää sille kantapäälle, vaikka pakastepussi jalan alle.
Voisit saada riisiapua myös märkäjalkaisten Saappaiden uhrit ry:ltä. Ettei vaan ne piikittäjäkengät olleet vaan saappaat? Ristomatit tai Hait? Maahait kaveeraa luukalojen kanssa, joten ovat voineet usuttaa luukalat piikittämään.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa, kuinka sais luupiikin kantapäästä parannettua?
Suosittelen riisimurotyynyä. Periaatteessa riisivanukas- tai riisipuurotyynyäkin, mutta ne ovat vain hetkellistä helpotusta varten, koska teho perustuu termodynamiikkaan. Riisipuurotyynyä käytetään lämpimänä ja vanukastyynyä kylmänä.
Sen yösijaa vailla olevan lapsiperheen voisi majoittaa tuon poron talliin. Problem solved.