Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
261/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tässä on tämä meidän viikonloppu alkamassa. Etänä kotona. Iso raportti tehty ja jihaa, , vähän luppoaikaa jäi.  Lapset vielä koulussa, nuorin tarhassa, mies on päässy aamuvuorosta ja nukkuu, ihana hiljaisuus.

Pyykit on pesty, tiskikoneet tyhjennelty ja imuri odottaa. Mies toi kaupasta ruuat ja kaikille pakastepitsat, tänään ei kokata, pitsaperjantai. Pidetään leffailta perheen kesken. Koirallekin on uusi komea ydinluu. Meinaa vaan ruveta taas satamaan, ja pitäisi fillaroida mutsille. Täytyy ensin hakea nuorin tarhasta ja pissattaa samalla koira.

N47 v. , 4 lasta 17-5 v.

Vierailija
262/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa viikonloppuna raikkaita voileipiä. Sopiiko niiden lisäkkeeksi riisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla putosi lehtipihvi näppäimistölle, nyt kaikki on ihan rasvassa. Riisillähän voi kuivattaa kastunutta elektroniikkaa, auttaisikohan se tähänkin asiaan?

Vierailija
264/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 20-24-vuotiaat riisit on lapsia.

Vierailija
265/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin lapsille kivan viikonloppureissun kaupunkiin. Matkustettiin sinne ja sitten törmäsin kadulla yhteen tuttuun. Pyysin yöpaikkaa, mutta tuttu ei päästänyt asuntoonsa. Niin meni pilalle meidän reissu.

Vierailija
266/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla putosi lehtipihvi näppäimistölle, nyt kaikki on ihan rasvassa. Riisillähän voi kuivattaa kastunutta elektroniikkaa, auttaisikohan se tähänkin asiaan?

Riisi auttaa joka asiaan. Mä laitoin riisiä pesupussiin ja pesukoneeseen pyöriin. Se putsaa koneen ja samalla saa pussillisen maukasta puuroa. Miksi ostaa turhaan mitään turhia riisinkeittimiä.

Vierailija
267/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joku on ihmeen hyvä kotiin tulla taas. Lasse edesmennyt Mårtenson tai jotain

Vierailija
268/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin kade apn jouluporosta, että opettelen tekemään kaalilaatikkoa ohraryyneistä. Siitä saa porokin maistaa ohraista,

Kävin vääntämässä poron Joulumaan niin, että se soi lopusta alkuun. Nyt se siellä ujeltaa saatanalisia säkeitä. Pitäiskö ottaa sisään se? Et jos toi on jotenkin laitonta.

Hae sisälle se ennen kun naapuri tulee lenkiltä. Se soittaa varmasti poliisit hakeen poron putkaan. Se ei ole porolle sopiva paikka.

Parempi poro putkassa kuin lapset sossussa.

Vierailija
269/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisiä käytän harvoin. Käytän yleensä ohraa riisin sijaan. Kotimaista

Vierailija
270/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli joku on ihmeen hyvä kotiin tulla taas. Lasse edesmennyt Mårtenson tai jotain

Kai se Lassekin meni, vai menikö Mårtenson yksin?

Vierailija
271/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan paras kotiintulolaulu, mä vollotan tämän kanssa koti-ikävää lapsuuskotiini. Eikö ollut ulkomaaks jotain green green grass of home. Lasse M oli huippu, Myrskyluodon Maijalle itken myös.

Vierailija
272/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyihin jäi pesun jälkeen jotain outoa karstaa, piti laittaa huuhtelu ja linkous uudestaan. Sit tuli puhtaaksi. Laitoin kuivuriin.

Söin eilen siivun poroa.

Vierailija
273/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen poron pitäis laulaa Sikaa, niin naapuri jättäis sen rauhaan. Varsinkin kun laitat sen vielä haisemaan lietelantasikalan lannalta. Naapuri muuttaa pois vielä tänään, kun tuunaat poroa tähän suuntaan. Ja sinä ja porosi vietätte ihanan rauhallisen syksyn ja joulun. Sinäkin voisit laulaa jotain, Nisse-polkka sopisi minusta.

Vierailija
274/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain imuroitua ja pyyhittyä kaikki lattiat. Voin vaikka syödä lattialta nyt. Hyvä minä, olen hyvä.

Vierailija
275/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrskyluodon Maija on legendaarinen.

Vierailija
276/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylä me sun ohrat tiedetään. Mitä muuten tarkoittaa, kun jollekin käy ohrasesti?

Vierailija
277/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin kade apn jouluporosta, että opettelen tekemään kaalilaatikkoa ohraryyneistä. Siitä saa porokin maistaa ohraista,

Kävin vääntämässä poron Joulumaan niin, että se soi lopusta alkuun. Nyt se siellä ujeltaa saatanalisia säkeitä. Pitäiskö ottaa sisään se? Et jos toi on jotenkin laitonta.

Hae sisälle se ennen kun naapuri tulee lenkiltä. Se soittaa varmasti poliisit hakeen poron putkaan. Se ei ole porolle sopiva paikka.

Myöhästä. Naapuri haki papin ja nyt ne yrittää manauksin saada poroa laulamaan Joulumaata oikein päin. Onnistuukohan?

Vierailija
278/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sikalaan murtautunut mies vei multa muuten joulusta suurimman nautinnon, kinkun. En varmaan pysty syömään kinkkua:( Täytyy tehdä padallinen riisipuuroa ja syödä sitä.

Vierailija
279/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylä me sun ohrat tiedetään. Mitä muuten tarkoittaa, kun jollekin käy ohrasesti?

..tai entäs "nyt otti ohraleipä"? Alkuperä näissä varmaan sama. Ohrapuuro on kyllä hyvää. Varsinkin uuniohrapuuro. Mut ihan parasta on semmoinen ohra-riisipuuro jossa on siis sekä riisiä että ohraa. Punaiseen maitoon tehtynä. Tai siis eihän se maito ole punaista, hehheh, vaan se maitopurkki! Mutta on herkkua kyllä. Ei muuten kannata tehdä hyla-maitoon, siitä tulee kummallinen punertava väri puuron. Olikohan se maitojuoma josta ei tuu sitä outoa väriä? 

Vierailija
280/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain imuroitua ja pyyhittyä kaikki lattiat. Voin vaikka syödä lattialta nyt. Hyvä minä, olen hyvä.

Ohhoh, sepäs se oskin jos oikeasti söis lattialta! :D Siihen vaan perunat ja jauhelihakastiketta päälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän