Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
281/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyynyihin jäi pesun jälkeen jotain outoa karstaa, piti laittaa huuhtelu ja linkous uudestaan. Sit tuli puhtaaksi. Laitoin kuivuriin.

Söin eilen siivun poroa.

Ulkomaalaiset ei kuulemma tykkää siitä että poroa syödään. Niille tulee mieleen Petteri Punakuono (Rudolph the Red Nose Reindeer englanniksi). 

Vierailija
282/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen poron pitäis laulaa Sikaa, niin naapuri jättäis sen rauhaan. Varsinkin kun laitat sen vielä haisemaan lietelantasikalan lannalta. Naapuri muuttaa pois vielä tänään, kun tuunaat poroa tähän suuntaan. Ja sinä ja porosi vietätte ihanan rauhallisen syksyn ja joulun. Sinäkin voisit laulaa jotain, Nisse-polkka sopisi minusta.

Mä en löydä sitä nappia, mistä poron saa tehdasasetuksiin ja sitten saada vaihdettua joku muu laulu. Nissepolkka on liian kevyt mun makuuni, jos laulan, niin se on ehdottomasti tää "On äiti laittanut kystä kyllä hän lahjat antaa ja riisinkeittimen saa""

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannoin äsken puita sisään kuivumaan, että saa sitten takassa poltella. Töissä oli aika tylsää, mutta menihän se aika sitten kuitenkin.

Vierailija
284/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain imuroitua ja pyyhittyä kaikki lattiat. Voin vaikka syödä lattialta nyt. Hyvä minä, olen hyvä.

Ohhoh, sepäs se oskin jos oikeasti söis lattialta! :D Siihen vaan perunat ja jauhelihakastiketta päälle!

Määkin pesen aina vessanpytyt niin, että niistä vois juoda vettä. Vielä ei ole tullut tarvetta, mutta eihän tulevasta koskaan tiedä.

Vierailija
285/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin kade apn jouluporosta, että opettelen tekemään kaalilaatikkoa ohraryyneistä. Siitä saa porokin maistaa ohraista,

Kävin vääntämässä poron Joulumaan niin, että se soi lopusta alkuun. Nyt se siellä ujeltaa saatanalisia säkeitä. Pitäiskö ottaa sisään se? Et jos toi on jotenkin laitonta.

Hae sisälle se ennen kun naapuri tulee lenkiltä. Se soittaa varmasti poliisit hakeen poron putkaan. Se ei ole porolle sopiva paikka.

Myöhästä. Naapuri haki papin ja nyt ne yrittää manauksin saada poroa laulamaan Joulumaata oikein päin. Onnistuukohan?

Ei onnistu. Joulupukki täytyy soittaa paikalle. Se saa poron ojennettua.

Vierailija
286/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt banaanikakun mutta mies oli syönyt banaanit.

Vierailija
287/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti mies on syyllinen. Pojan tyttöystävä olisi syönyt vaan yhden banaanin kolmesta.

Vierailija
288/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih. Söi tietty lasten vanukkaatkin. Jätä se sika ja ota poro.

Vierailija
289/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole kuin väri"virhe" , jos puuro muuttuu punertavaksi hyla-maidon voimalla. Maku ratkaisee. Ja se, ettei perästä kuulu liikaa, varsinkaan hajun kanssa. Jouluisempaakin.

Vierailija
290/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän näköisiä on ihmiset tämän ketjun kommenttien takana? Ja ikäisiä? Onneksi kirjoitustaito on aika hyvin hyppysissä, kun ei ainakaan kiusaksi asti ole kukaan ehtinyt oikaisemaan. Tai sitten on tukehtunut, kun on sattunut herne samalla kertaa molempiin sieraimiin

Vierailija
291/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän näköisiä on ihmiset tämän ketjun kommenttien takana? Ja ikäisiä? Onneksi kirjoitustaito on aika hyvin hyppysissä, kun ei ainakaan kiusaksi asti ole kukaan ehtinyt oikaisemaan. Tai sitten on tukehtunut, kun on sattunut herne samalla kertaa molempiin sieraimiin

Nipottajat tippu kärryiltä jo ekalla sivulla:) Ei ne tajuu.

Vierailija
292/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on just sellaista lapsellista hyväntuulista läppää, jota elämässä tarvitaan. Maailmassa on paljon kylmyyttä, haasteita ja toisten parjaamista. Tämä on hyvää vastapainoa sille!

Vierailija
293/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun yritin ulos, niin naapurin pihalla laulava poro alkoi rätisemään ja savuamaan, joten eipä kai kannata missikisoihin yrittää. 

Vierailija
294/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huolestuttaa se lapsiperhe, jolle ei tilaa löytynyt AP:n asunnosta eikä majatalosta. Meniköhän ne johonkin talliin yöksi? 

Vierailija
295/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi lähteä salille, mutta taidan kuitenkin jäädä kotiin siivoamaan. Teen vatsoja ja nostelen vähän painoja olohuoneessa, ettei ihan morkkis iske. 

Vierailija
296/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huolestuttaa se lapsiperhe, jolle ei tilaa löytynyt AP:n asunnosta eikä majatalosta. Meniköhän ne johonkin talliin yöksi? 

Älä huoli, varmaan jatkoivat vaan vaellusta ja joku paljon humaanimpi sateenkaariporukka korjasi talteen. 

Vierailija
297/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neljä viidestä on jotain 75 prosenttia, paljonko minulla meni eilen rahaa kaupassa? Ostin mm. appelsiineja.

Vierailija
298/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, varmaan jatkoivat vaan vaellusta ja joku paljon humaanimpi sateenkaariporukka korjasi talteen. 

Toivottavasti ne ei törmännyt kulkukoiriin. Ehkä ne meni asemalle hengaileen Kirkan tahtiin. Tää yö nyt ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan.

Vierailija
299/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Näyttää siltä, että tää keskustelu jatkuu seuraavat 2000 vuotta. Olen nyt kedolla odottamassa ilmestystä, sitä enkeliä taivaan. Täällä on aika kylmä ja sudet ulvoo.

Vierailija
300/1962 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että vaeltelevat vieläkin. :/ Veikkaan että reilu pari kuukautta heillä ainakin menee näissä väliaikaismajoituksissa jos semmoisia löytyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä