Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein törkeän virheen ja nyt tytär ei anna anteeksi

Vierailija
12.10.2017 |

18-v tytölle tuli kirje keskussairaalasta. Avasin sen vahingossa, siis todellakin vahingossa, omien postieni mukana. Tajusin vasta avattuani, että paperissa lukikin tyttäreni nimi. Sisältöä en lukenut ja kerroin sen tytölle samalla kun annoin hänelle kirjeen ja pyysin anteeksi. Nyt tyttö on vihainen, syyttää kirjesalaisuuden rikkomisesta (minkä toki teinkin, myönnän sen, mutta en tahallani), ei kuulemma anna ikinä anteeksi. Voiko tässä tehdä enää mitään? Tyttö ei ole koskaan ollut erityisen pitkävihainen, mutta nyt tätä on jatkunut jo viikon verran enkä enää tiedä auttaako edes aika.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä avasin aikanaan pojalleni 19v tulleen kirjeen joka tuli poliisilaitokselta. Odotin silloin itse parhaillaan kansliapäätöstä minuun kohdistuneesta rikoksesta.

Revin kuoren auki ja ehdin hetken lukea kunnes mietin että mitä ihnettä tämä asia koskee ja huomasin että paperissa onkin poikani nimi. Hänen tekemänsä rikos paljastui minulle.

Poika oli tosi vihainen ja syytti minua kirjesalaisuuden rikkomisesta vaikka tiesi sen ettå minulle voi hyvinkin tulla kirje poliisilaitokselta ja sukunimemme on sama ja etunimemmekin sananpituiset.

Mutta sehän se juuri että muut saa tehdä virheitä mutta äidit ei. Heitä pitää aina muistaa rangaista ja olla äidille ilkeä.

Leppyikö poikasi? Menikö kauan?

ap

Leppyi aikanaan kun aikuisen ymmärrys tuli hänellekin.

Vierailija
22/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani mutta minun on vaikea uskoa ettet olisi lukenut kirjeen sisältöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla huomaamatta että kirjeessä on jonkun muun nimi?

Vierailija
24/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta äidin ja tyttären välien pitäisi olla niin avoimet, että tuollaisia salaisuuksia ei edes olisi.

Minkä sinä vahingolle mahdoit ja sinä hänet edes lukenut sitä.

Olen moneen kertaan avannut vahingossa miehen kirjeitä ja monta kertaa antanut hänelle vahingossa omiani, kun haen postin.

Minusta se riitä ne on nyt hänen syytään. Et voi mitään vahingolle ja pyysit anteeksi.

Vierailija
25/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi tullut myydessään toosaansa raskaaksi.

Vierailija
26/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on samankaltaiset nimet, menee näköjään helposti sekaisin.

ap

Vierailija
27/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta äidin ja tyttären välien pitäisi olla niin avoimet, että tuollaisia salaisuuksia ei edes olisi.

Minkä sinä vahingolle mahdoit ja sinä hänet edes lukenut sitä.

Olen moneen kertaan avannut vahingossa miehen kirjeitä ja monta kertaa antanut hänelle vahingossa omiani, kun haen postin.

Minusta se riitä ne on nyt hänen syytään. Et voi mitään vahingolle ja pyysit anteeksi.

Minun ja äitini välit ovat lämpimät ja avoimet mutten silti todellakaan halua puhua seksielämästäni hänelle. 

Vierailija
28/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin avannu kirjeen höyryttämällä ja sitte liimannu takas. 😉

Vierailija
29/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on samankaltaiset nimet, menee näköjään helposti sekaisin.

ap

Minä tiedän, miten voit hyvittää virheen tytöllesi.

Vierailija
30/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani mutta minun on vaikea uskoa ettet olisi lukenut kirjeen sisältöä.

Vitun idiootti, tuskin ap valehtelisi anonyymilla palstalla, joten älä väitä että hän olisi lukenut kirjeen.

Vierailija
31/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin postista pakettia. Tuli kaksi. Toista avatessani olin hieman wtf, mä tälläsiä ole tilannut. Tarkistin kannen, naapurin paketti. Vähän nolona kerros alemmas.

Että sattuuhan noita.

Vierailija
32/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin postista pakettia. Tuli kaksi. Toista avatessani olin hieman wtf, mä tälläsiä ole tilannut. Tarkistin kannen, naapurin paketti. Vähän nolona kerros alemmas.

Että sattuuhan noita.

Niin sattuu. Mä tiputin makkaravoileivän naapurin lehden väliin ja tietenkin voipuoli alaspäin. Vasta kun olin lukenut lehden, huomasin, että se olikin tullut väärään postilaatikkoon.