Tein törkeän virheen ja nyt tytär ei anna anteeksi
18-v tytölle tuli kirje keskussairaalasta. Avasin sen vahingossa, siis todellakin vahingossa, omien postieni mukana. Tajusin vasta avattuani, että paperissa lukikin tyttäreni nimi. Sisältöä en lukenut ja kerroin sen tytölle samalla kun annoin hänelle kirjeen ja pyysin anteeksi. Nyt tyttö on vihainen, syyttää kirjesalaisuuden rikkomisesta (minkä toki teinkin, myönnän sen, mutta en tahallani), ei kuulemma anna ikinä anteeksi. Voiko tässä tehdä enää mitään? Tyttö ei ole koskaan ollut erityisen pitkävihainen, mutta nyt tätä on jatkunut jo viikon verran enkä enää tiedä auttaako edes aika.
Kommentit (32)
Olen pahoillani mutta minun on vaikea uskoa ettet olisi lukenut kirjeen sisältöä.
Miten voi olla huomaamatta että kirjeessä on jonkun muun nimi?
Minusta äidin ja tyttären välien pitäisi olla niin avoimet, että tuollaisia salaisuuksia ei edes olisi.
Minkä sinä vahingolle mahdoit ja sinä hänet edes lukenut sitä.
Olen moneen kertaan avannut vahingossa miehen kirjeitä ja monta kertaa antanut hänelle vahingossa omiani, kun haen postin.
Minusta se riitä ne on nyt hänen syytään. Et voi mitään vahingolle ja pyysit anteeksi.
Tyttösi tullut myydessään toosaansa raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun on samankaltaiset nimet, menee näköjään helposti sekaisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minusta äidin ja tyttären välien pitäisi olla niin avoimet, että tuollaisia salaisuuksia ei edes olisi.
Minkä sinä vahingolle mahdoit ja sinä hänet edes lukenut sitä.
Olen moneen kertaan avannut vahingossa miehen kirjeitä ja monta kertaa antanut hänelle vahingossa omiani, kun haen postin.
Minusta se riitä ne on nyt hänen syytään. Et voi mitään vahingolle ja pyysit anteeksi.
Minun ja äitini välit ovat lämpimät ja avoimet mutten silti todellakaan halua puhua seksielämästäni hänelle.
Olisin avannu kirjeen höyryttämällä ja sitte liimannu takas. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on samankaltaiset nimet, menee näköjään helposti sekaisin.
ap
Minä tiedän, miten voit hyvittää virheen tytöllesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani mutta minun on vaikea uskoa ettet olisi lukenut kirjeen sisältöä.
Vitun idiootti, tuskin ap valehtelisi anonyymilla palstalla, joten älä väitä että hän olisi lukenut kirjeen.
Odotin postista pakettia. Tuli kaksi. Toista avatessani olin hieman wtf, mä tälläsiä ole tilannut. Tarkistin kannen, naapurin paketti. Vähän nolona kerros alemmas.
Että sattuuhan noita.
Vierailija kirjoitti:
Odotin postista pakettia. Tuli kaksi. Toista avatessani olin hieman wtf, mä tälläsiä ole tilannut. Tarkistin kannen, naapurin paketti. Vähän nolona kerros alemmas.
Että sattuuhan noita.
Niin sattuu. Mä tiputin makkaravoileivän naapurin lehden väliin ja tietenkin voipuoli alaspäin. Vasta kun olin lukenut lehden, huomasin, että se olikin tullut väärään postilaatikkoon.
Leppyi aikanaan kun aikuisen ymmärrys tuli hänellekin.