Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein törkeän virheen ja nyt tytär ei anna anteeksi

Vierailija
12.10.2017 |

18-v tytölle tuli kirje keskussairaalasta. Avasin sen vahingossa, siis todellakin vahingossa, omien postieni mukana. Tajusin vasta avattuani, että paperissa lukikin tyttäreni nimi. Sisältöä en lukenut ja kerroin sen tytölle samalla kun annoin hänelle kirjeen ja pyysin anteeksi. Nyt tyttö on vihainen, syyttää kirjesalaisuuden rikkomisesta (minkä toki teinkin, myönnän sen, mutta en tahallani), ei kuulemma anna ikinä anteeksi. Voiko tässä tehdä enää mitään? Tyttö ei ole koskaan ollut erityisen pitkävihainen, mutta nyt tätä on jatkunut jo viikon verran enkä enää tiedä auttaako edes aika.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin äitihän ei saa tehdä virheitä? Mitä voisit muka tehdä koska jo myönsit virheesi ja pyysit anteeksi. Jos tyttö suuttuu ja mököttää loppuelämänsä niin anna olla. Ehkä tyttö kasvaa vielä aikuiseksi.

Vierailija
2/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske siirtyä sähköisiin järjestelmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä kirjeessä oli jokin tytölle arka asia ja hän luulee että luit sen? Anna leppyä rauhassa

Vierailija
4/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö muuttaa nyt omillensa, ei käy enää noita ”vahinkoja” sen jälkeen.

Vierailija
5/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyytele anteeksi, kun et edes ole tehnyt mitään väärää, jos et lukenut kirjettä. Mökötä itse kunnes tyttö pyytää anteeksi.

Vierailija
6/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pyytele anteeksi, kun et edes ole tehnyt mitään väärää, jos et lukenut kirjettä. Mökötä itse kunnes tyttö pyytää anteeksi.

Teinhän minä väärin, kun avasin kirjeen enkä voi mitenkään todistaa, etten ole lukenut sitä.

ap

Vierailija
7/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mikään törkeä virhe ole. Eikä virhe siitä suurene, ettei tyttö usko, ettet ole lukenut sitä kirjettä. 

Vierailija
8/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä kirjeessä oli jokin tytölle arka asia ja hän luulee että luit sen? Anna leppyä rauhassa

Näin se taitaa olla. Täytyy kai vaan odottaa, jos tyttö vielä leppyisi.

ap

Vierailija
9/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avasin aikanaan pojalleni 19v tulleen kirjeen joka tuli poliisilaitokselta. Odotin silloin itse parhaillaan kansliapäätöstä minuun kohdistuneesta rikoksesta.

Revin kuoren auki ja ehdin hetken lukea kunnes mietin että mitä ihnettä tämä asia koskee ja huomasin että paperissa onkin poikani nimi. Hänen tekemänsä rikos paljastui minulle.

Poika oli tosi vihainen ja syytti minua kirjesalaisuuden rikkomisesta vaikka tiesi sen ettå minulle voi hyvinkin tulla kirje poliisilaitokselta ja sukunimemme on sama ja etunimemmekin sananpituiset.

Mutta sehän se juuri että muut saa tehdä virheitä mutta äidit ei. Heitä pitää aina muistaa rangaista ja olla äidille ilkeä.

Vierailija
10/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi olisin huolissani kirjeen sisällöstä. Ei moinen mökötys ole normaalia.

Vierailija
11/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... heitä pihalle. Kun elää oma elämä niin sitten aikuistuu se lintu. Oot jo tehnyt mikä piti eli pyytänyt anteeksi.

Vierailija
12/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä avasin aikanaan pojalleni 19v tulleen kirjeen joka tuli poliisilaitokselta. Odotin silloin itse parhaillaan kansliapäätöstä minuun kohdistuneesta rikoksesta.

Revin kuoren auki ja ehdin hetken lukea kunnes mietin että mitä ihnettä tämä asia koskee ja huomasin että paperissa onkin poikani nimi. Hänen tekemänsä rikos paljastui minulle.

Poika oli tosi vihainen ja syytti minua kirjesalaisuuden rikkomisesta vaikka tiesi sen ettå minulle voi hyvinkin tulla kirje poliisilaitokselta ja sukunimemme on sama ja etunimemmekin sananpituiset.

Mutta sehän se juuri että muut saa tehdä virheitä mutta äidit ei. Heitä pitää aina muistaa rangaista ja olla äidille ilkeä.

Leppyikö poikasi? Menikö kauan?

ap

Vierailija
13/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti, abortti, masennus tuli nyt ensimmäisenä mieleen mitä siellä kirjeessä luki.

Vierailija
14/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä tytölle "onnettomuus", jos ei pyydä anteeksi sinulta.

Vierailija
15/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nekrusankkeri ja raskaus?

:)

Vierailija
16/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lukenu kirjeen. Ei hitto. Kutsu sairaalaan omalle lapselle.

Vierailija
17/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinhän minä väärin, kun avasin kirjeen enkä voi mitenkään todistaa, etten ole lukenut sitä.

ap

Vitun retardi etkö tajua, että et tehnyt mitään väärää. Tyttäresi on vain kasa paskaa joka pitäisi tunkea polttouuniin muiden vammaisten sekaan.

Jaahas harrastat vapaa-aikanasikin trashtalkia? Eikö bikinipimujen arvostelu kostuttanut tarpeeksi?

Kaltaisesi kulahtanut vanha lehmä voisi katsoa peilii, mutta muista että siellä kohtaat elämäsi rumimman näyn.

Vierailija
18/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitauti, abortti, masennus tuli nyt ensimmäisenä mieleen mitä siellä kirjeessä luki.

Se ei kuulu minulle, ellei tyttö halua kertoa. En siis ryhdy arvailemaan. Jos uteliaisuuteni ylittäisi yksityisyydensuojan, olisin lukenut kirjeen kun kerran avasinkin sen.

ap

Vierailija
19/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä kirjeessä oli sellaista tietoa mitä tyttö ei halua sinun todellakaan tietävän esim. abortti, sukupuolitauti.... Ja nyt ahdistaa kun ei tiedä oletko lukenut sen.

Vierailija
20/32 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin lukenu kirjeen. Ei hitto. Kutsu sairaalaan omalle lapselle.

Aikuinen lapsi, nuo asiat eivät kuulu vanhemmalle ellei tytär niin itse halua.