Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, jos tuntee aivan kyltymätöntä rakkautta ja halua toista ihmistä kohtaan?

Vierailija
12.10.2017 |

Ja siis jos ei voi saada häntä? Mä en kohta enää keksi, mitä mä teen. Tätä on jatkunut jo liian kauan.

T. Varattuun naiseen osittain salaa rakastunut

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kirjaimella naisen etunimi alkaa?

Vierailija
2/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö hänen tunteista?

Vierailija
4/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut hullua halua jo vuoden yhtä varattua miestä kohtaan. Toivoisin, että se menisi ohitse. Hän ei ole edes yleisillä mittareilla hyvännäköinen, sytytti vain minut heti ensi näkemältä.

Vierailija
5/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muu auta, niin muuta vaikka toiselle paikkakunnalle, niin et vahingossakaan törmää.

Vierailija
6/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S

Ap:n ajatteleman naisen nimi alkaa P-kirjaimella.

Vierailija
7/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö hänen tunteista?

En valitettavasti tiedä.

Vierailija
8/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elääkö tämä P onnelllisessa parisuhteessa vai kulissiliitossa?

Vierailija
9/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei muu auta, niin muuta vaikka toiselle paikkakunnalle, niin et vahingossakaan törmää.

Hyvä idea muuten, paitsi että työpaikkani on tässä asuinkaupungissani, enkä sinänsä ole koskaan törmännyt sattumalta häneen muutenkaan.

Vierailija
10/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No elääkö tämä P onnelllisessa parisuhteessa vai kulissiliitossa?

Kunpa tietäisin. :) Ehkä pitää ottaa joskus selvää ja keksiä, miten sellaista kysyisin "kautta rantain".

Vierailija
11/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itsekkään! Mulle ihastus sanoi vain ettei ole herännyt kiinnostusta. 6kk sitten. Varmaan narun jatkoksi nyt, tuskin enää tässä iässä löytää toista noin syvää ihastusta.

m39

Vierailija
12/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö häntä tai puhutko hänen kanssa?

Vierailija
13/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naisena elän kulissiliitossa ja jos ihastukseni vähänkin osoittaisi kiinnostusta niin lähtisin heti.

Vierailija
14/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia ihastuksia aina tulee - ja menee! Psyykkisesti terve ja tasapainoinen täysi-ikäinen ihminen ei tee niistä ongelmaa itselleen eikä muille.

Vierailija
15/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena elän kulissiliitossa ja jos ihastukseni vähänkin osoittaisi kiinnostusta niin lähtisin heti.

Miksi et itse tee mitään ihastuksesi eteen? En mä ainakaan edes yrittäisi varattua naista ellen olisi varma että on molemminpuolista...

Vierailija
16/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus, mutta se tilanne on jotenkin sen verran muodollinen kuitenkin, että on melko suuri kynnys alkaa jutella jotain aivan muuta.

Vierailija
17/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itsekkään! Mulle ihastus sanoi vain ettei ole herännyt kiinnostusta. 6kk sitten. Varmaan narun jatkoksi nyt, tuskin enää tässä iässä löytää toista noin syvää ihastusta.

m39

Tsemppiä sinulle; tiedän kyllä tunteen...valitettavasti. Mulla on aika samanlaiset ajatukset tuosta, että en tosiaan usko enää löytäväni toista ihmistä, joka herättäisi yhtä voimakkaat fiilikset.

Vierailija
18/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus, mutta se tilanne on jotenkin sen verran muodollinen kuitenkin, että on melko suuri kynnys alkaa jutella jotain aivan muuta.

Ikänne? Ja miten pitkään tätä nyt on jatkunut? Miten pitkään nainen on ollut suhteessa?

Vierailija
19/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis jos ei voi saada häntä? Mä en kohta enää keksi, mitä mä teen. Tätä on jatkunut jo liian kauan.

T. Varattuun naiseen osittain salaa rakastunut

Jätä urpo se varattu rauhaan! Varattu ei ole koskaan kuulunut, eikä tule koskaan kuulumaan sinulle. Yritä nyt edes sen verran ymmärtää, että kohtelisit toisia kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan. Se on aivan perusasioita ihmisten kohtelussa.

Vierailija
20/46 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

Tsemppiä sinulle; tiedän kyllä tunteen...valitettavasti. Mulla on aika samanlaiset ajatukset tuosta, että en tosiaan usko enää löytäväni toista ihmistä, joka herättäisi yhtä voimakkaat fiilikset.

En tajua näitä alapeukkuja.. mä itse saan kuulla että ota toi tai toi ne  pitää susta. Mulle aivan sama jos itse en ole heistä kiinnostunut. Miksi pitäisi vaan ottaa joku jos ei ole itsellä tunteita?

Koitin n 15v sitten tuollaista laastarisuhdetta jossa nainen oli ihastunut minuun ja minä koitin vain toipua aiemmasta. Sehän oli yhtä kidutusta! Kokoajan piti olla yhdessä ja mennä johonkin ja itsellä ei ollut mitään tunteita mukana. Tämäkin sekoilu kesti kuukauden päivät.