Mitä tehdä, jos tuntee aivan kyltymätöntä rakkautta ja halua toista ihmistä kohtaan?
Ja siis jos ei voi saada häntä? Mä en kohta enää keksi, mitä mä teen. Tätä on jatkunut jo liian kauan.
T. Varattuun naiseen osittain salaa rakastunut
Kommentit (46)
Minä myös tunnen ihan kyltymätöntä rakkautta ja halua yhteen mieheen.
T. P
Et ap maininnut oletko itse varattu tai oletko nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama tilanne kuin aloittajalla. Itse tosin olen se nainen joka ei saa miestä mielestään. Ja tämäkin kestänyt ihan liian kauan, vuosia. Jonkinlaista lähentymistä tosin on tapahtunut viime aikoina onneksi.
Jo silloin vuosia sitten, ensinäkemällä, jotain ihmeellistä tapahtui. Hymy ja katse joita ei vaan voi unohtaa. Ja ne kauniit sanat joita kuulen joka kerta kun tavataan, aah... Ja juu, olen toiselle varattu, mutta ihan hemmetin onneton ja surullinen nykyisessä elämässäni, olin jo ennen tuota kohtaamista.
Ehdottaisin, että jos on mitenkään mahdollista, laittaisit vaikka viestin kaivatullesi. Ei se muuten helpota ikinä. Jos et saa toivottua vastausta, ainakin voit alkaa aktiivisesti yrittää unohtaa ja jatkaa elämääsi. Samaa suunnitelmaa ajattelin itsekin alkaa toteuttaa.
Mulla oli ihan sama, ensisilmäyksellä vain tapahtui jotain enkä ole tuntenut semmoista ennen tai jälkeen. Tuntuu vaan todella pahalta kun hän sanoi ettei ole herännyt mitään kiinnostusta mua kohtaan. Tästä siis 6 kuukautta enkä ole edes nähnyt häntä sinä aikana . En kyllä ihan heti keksi mitän pääsen tästä eteenpäin.
m35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama tilanne kuin aloittajalla. Itse tosin olen se nainen joka ei saa miestä mielestään. Ja tämäkin kestänyt ihan liian kauan, vuosia. Jonkinlaista lähentymistä tosin on tapahtunut viime aikoina onneksi.
Jo silloin vuosia sitten, ensinäkemällä, jotain ihmeellistä tapahtui. Hymy ja katse joita ei vaan voi unohtaa. Ja ne kauniit sanat joita kuulen joka kerta kun tavataan, aah... Ja juu, olen toiselle varattu, mutta ihan hemmetin onneton ja surullinen nykyisessä elämässäni, olin jo ennen tuota kohtaamista.
Ehdottaisin, että jos on mitenkään mahdollista, laittaisit vaikka viestin kaivatullesi. Ei se muuten helpota ikinä. Jos et saa toivottua vastausta, ainakin voit alkaa aktiivisesti yrittää unohtaa ja jatkaa elämääsi. Samaa suunnitelmaa ajattelin itsekin alkaa toteuttaa.Mulla oli ihan sama, ensisilmäyksellä vain tapahtui jotain enkä ole tuntenut semmoista ennen tai jälkeen. Tuntuu vaan todella pahalta kun hän sanoi ettei ole herännyt mitään kiinnostusta mua kohtaan. Tästä siis 6 kuukautta enkä ole edes nähnyt häntä sinä aikana . En kyllä ihan heti keksi mitän pääsen tästä eteenpäin.
m35
Yritä uudestaan. Jos hän tuntuu siltä oikealta, älä lannistu heti. Ei kannata kuitenkaan ahdistella vaan hienovaraisesti osoittaa tunteensa. Kaikki eivät heti syty, vaan tarvitaan aikaa ja tunteiden heräämistä pikku hiljaa. Tsemppiä!
T. Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Minä myös tunnen ihan kyltymätöntä rakkautta ja halua yhteen mieheen.
T. P
Et ap maininnut oletko itse varattu tai oletko nainen vai mies?
Oot ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin, että jos on mitenkään mahdollista, laittaisit vaikka viestin kaivatullesi. Ei se muuten helpota ikinä. Jos et saa toivottua vastausta, ainakin voit alkaa aktiivisesti yrittää unohtaa ja jatkaa elämääsi. Samaa suunnitelmaa ajattelin itsekin alkaa toteuttaa.Mulla oli ihan sama, ensisilmäyksellä vain tapahtui jotain enkä ole tuntenut semmoista ennen tai jälkeen. Tuntuu vaan todella pahalta kun hän sanoi ettei ole herännyt mitään kiinnostusta mua kohtaan. Tästä siis 6 kuukautta enkä ole edes nähnyt häntä sinä aikana . En kyllä ihan heti keksi mitän pääsen tästä eteenpäin.
m35
Yritä uudestaan. Jos hän tuntuu siltä oikealta, älä lannistu heti. Ei kannata kuitenkaan ahdistella vaan hienovaraisesti osoittaa tunteensa. Kaikki eivät heti syty, vaan tarvitaan aikaa ja tunteiden heräämistä pikku hiljaa. Tsemppiä!
T. Edellinen
Aika kaukosuhde tulisi, 800km etäisyys. Olen kyllä aika huonossa kunnossa jo nyt, ei vain ole mitään motivaatiota pitää itseään kunnossa. Jotenkin pitäisi päästä irti. Ikää vaan alkaa itselläkin olemaan enkä oikein usko että vastaavaa tunnetta enää edes tulee.... vaikeita juttuja.
"Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
Siinä on rauhoittava raja.