Mitä tehdä, jos tuntee aivan kyltymätöntä rakkautta ja halua toista ihmistä kohtaan?
Ja siis jos ei voi saada häntä? Mä en kohta enää keksi, mitä mä teen. Tätä on jatkunut jo liian kauan.
T. Varattuun naiseen osittain salaa rakastunut
Kommentit (46)
Täytyy sanoa että onpa paskoja kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itsekkään! Mulle ihastus sanoi vain ettei ole herännyt kiinnostusta. 6kk sitten. Varmaan narun jatkoksi nyt, tuskin enää tässä iässä löytää toista noin syvää ihastusta.
m39
Tsemppiä sinulle; tiedän kyllä tunteen...valitettavasti. Mulla on aika samanlaiset ajatukset tuosta, että en tosiaan usko enää löytäväni toista ihmistä, joka herättäisi yhtä voimakkaat fiilikset.
En tajua näitä alapeukkuja.. mä itse saan kuulla että ota toi tai toi ne pitää susta. Mulle aivan sama jos itse en ole heistä kiinnostunut. Miksi pitäisi vaan ottaa joku jos ei ole itsellä tunteita?
Koitin n 15v sitten tuollaista laastarisuhdetta jossa nainen oli ihastunut minuun ja minä koitin vain toipua aiemmasta. Sehän oli yhtä kidutusta! Kokoajan piti olla yhdessä ja mennä johonkin ja itsellä ei ollut mitään tunteita mukana. Tämäkin sekoilu kesti kuukauden päivät.
Jatkan; ja kun pistin poikki nainen kysyi eikö hän 'kelpaa' minulle. Mitä helvettiä se tarkoittaa? Kelpaa? Siis onko isokin osa ihmisistä kumppanin kanssa joka vain kelpaa heille? Ei mitään muuta, kelpaa vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä naisena elän kulissiliitossa ja jos ihastukseni vähänkin osoittaisi kiinnostusta niin lähtisin heti.
Miksi et itse tee mitään ihastuksesi eteen? En mä ainakaan edes yrittäisi varattua naista ellen olisi varma että on molemminpuolista...
Kiitos rohkaisusta, ehkä teen asian eteen jotakin jos hän ei kerran uskalla lähestyä minua kun olen varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä naisena elän kulissiliitossa ja jos ihastukseni vähänkin osoittaisi kiinnostusta niin lähtisin heti.
Miksi et itse tee mitään ihastuksesi eteen? En mä ainakaan edes yrittäisi varattua naista ellen olisi varma että on molemminpuolista...
Kiitos rohkaisusta, ehkä teen asian eteen jotakin jos hän ei kerran uskalla lähestyä minua kun olen varattu.
Mitä ajattelit tehdä? Ei kannata olla liian päällekäyvä, näytät vaan vihreää valoa hienovaraisesti.
Minä olen jo alkanut unohtamaan ihastuksen joka oli varattu ja halusi jotain peliä pelata.
En tiedä mistä löytyisi nainen ihan vaan hengailu/paneskelu kaveriksi?
M41v kirjoitti:
Minä olen jo alkanut unohtamaan ihastuksen joka oli varattu ja halusi jotain peliä pelata.
En tiedä mistä löytyisi nainen ihan vaan hengailu/paneskelu kaveriksi?
Miten pitkään ihastus kesti? Mulla kestänyt nyt noin 3v ja oli kylläkin sinkkunainen kyseessä. Ei vain ollut kiinnostunut. Nyt 3 kk jo asunutkin toiselle paikkakunnalla etten enää edes näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit tehdä? Ei kannata olla liian päällekäyvä, näytät vaan vihreää valoa hienovaraisesti.
Kait mä soitan ja teen tikusta asiaa.
Muita ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita ehdotuksia?
Mua kiinnostaisi sama asia.
T. Sosiaalisesti kömpelö, mut muuten ihan jees :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita ehdotuksia?
Tee jotain mieluummin tosi elämässä, kasvotusten. Paljon parempi kommunikoida sanattomasti eikä tarvitse edes keksiä mitään juttelun aihetta, flirttailee vain ja silmäpeliä päälle, ehkä pieni kosketus?:) Tsemppiä
Ihastus on ihminen. Itse olen syvästi ihastunut yhteen mieheen. Ensin katseltiin pitkään ja juteltiin. Mä en enää kestänyt ja pyysin numeroa vitsin varjolla mutta mies ei antanut. Luuli kai että soitan kokoajan, vaikka en ois niin tehnyt.
Mies ei ole fbssä tms joten en häneen sitäkautta yhteyttä saa.
Koska olen melko rohkea kysyin eilen eikö hän haluisi tutustua minuun. En siis pyytänyt tapaamisiin tms vaan tuttavuutta. En tiedä vastaako koskaan mutta kysymys hämmensi häntä. Hän siis varmaankin oli vain flirtanut ilman sen kummempaa ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihastus on ihminen. Itse olen syvästi ihastunut yhteen mieheen. Ensin katseltiin pitkään ja juteltiin. Mä en enää kestänyt ja pyysin numeroa vitsin varjolla mutta mies ei antanut. Luuli kai että soitan kokoajan, vaikka en ois niin tehnyt.
Koska olen melko rohkea kysyin eilen eikö hän haluisi tutustua minuun. En siis pyytänyt tapaamisiin tms vaan tuttavuutta. En tiedä vastaako koskaan mutta kysymys hämmensi häntä. Hän siis varmaankin oli vain flirtanut ilman sen kummempaa ajatusta.
Onko varattu? Ei kai miehet flirttaile ihan huvikseen ilman mitään muuta agendaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen melko rohkea kysyin eilen eikö hän haluisi tutustua minuun. En siis pyytänyt tapaamisiin tms vaan tuttavuutta. En tiedä vastaako koskaan mutta kysymys hämmensi häntä. Hän siis varmaankin oli vain flirtanut ilman sen kummempaa ajatusta.Onko varattu? Ei kai miehet flirttaile ihan huvikseen ilman mitään muuta agendaa...
En tiedä. Ehkä olin sopiva uhri hauskan pitoon pitkinä työpäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen melko rohkea kysyin eilen eikö hän haluisi tutustua minuun. En siis pyytänyt tapaamisiin tms vaan tuttavuutta. En tiedä vastaako koskaan mutta kysymys hämmensi häntä. Hän siis varmaankin oli vain flirtanut ilman sen kummempaa ajatusta.Onko varattu? Ei kai miehet flirttaile ihan huvikseen ilman mitään muuta agendaa...
En tiedä. Ehkä olin sopiva uhri hauskan pitoon pitkinä työpäivinä.
Kyllähän tuo nyt kannattaa heti selvittää? Ihan normaalia jutustelua työkavereiden kanssa muutenkin?
Minulla ihastus kestänyt voimakkaana pian 18 vuotta...ei tunnu menevän ohi
XXxxx kirjoitti:
Minulla ihastus kestänyt voimakkaana pian 18 vuotta...ei tunnu menevän ohi
Ei voi olla totta... kerroppa enemmän. Mulla nyt tämä 3 v ihastus eikä tunnu laantuvan vaikka muutti pois enkä näe enää.
Täälä myös nainen ihastunut toiseen mieheen. Minulla on perhe mutta en saa toista miestä mielestäni. En ole ikinä halunnut ketään näin paljon, en edes omaa miestäni. Jos tuon ihastukseni saisin niin...... Elämä kai olisi sitten liian täydellistä. Mutta perhettäni en ala rikkomaan, täytyy vaan kestää ja elää tämän asian kanssa.
Minulla sama tilanne kuin aloittajalla. Itse tosin olen se nainen joka ei saa miestä mielestään. Ja tämäkin kestänyt ihan liian kauan, vuosia. Jonkinlaista lähentymistä tosin on tapahtunut viime aikoina onneksi.
Jo silloin vuosia sitten, ensinäkemällä, jotain ihmeellistä tapahtui. Hymy ja katse joita ei vaan voi unohtaa. Ja ne kauniit sanat joita kuulen joka kerta kun tavataan, aah... Ja juu, olen toiselle varattu, mutta ihan hemmetin onneton ja surullinen nykyisessä elämässäni, olin jo ennen tuota kohtaamista.
Ehdottaisin, että jos on mitenkään mahdollista, laittaisit vaikka viestin kaivatullesi. Ei se muuten helpota ikinä. Jos et saa toivottua vastausta, ainakin voit alkaa aktiivisesti yrittää unohtaa ja jatkaa elämääsi. Samaa suunnitelmaa ajattelin itsekin alkaa toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itsekkään! Mulle ihastus sanoi vain ettei ole herännyt kiinnostusta. 6kk sitten. Varmaan narun jatkoksi nyt, tuskin enää tässä iässä löytää toista noin syvää ihastusta.
m39
Tsemppiä sinulle; tiedän kyllä tunteen...valitettavasti. Mulla on aika samanlaiset ajatukset tuosta, että en tosiaan usko enää löytäväni toista ihmistä, joka herättäisi yhtä voimakkaat fiilikset.
En tajua näitä alapeukkuja.. mä itse saan kuulla että ota toi tai toi ne pitää susta. Mulle aivan sama jos itse en ole heistä kiinnostunut. Miksi pitäisi vaan ottaa joku jos ei ole itsellä tunteita?
Koitin n 15v sitten tuollaista laastarisuhdetta jossa nainen oli ihastunut minuun ja minä koitin vain toipua aiemmasta. Sehän oli yhtä kidutusta! Kokoajan piti olla yhdessä ja mennä johonkin ja itsellä ei ollut mitään tunteita mukana. Tämäkin sekoilu kesti kuukauden päivät.
mukavaa etten ole ainoa joka ei vain kiinnosta ottaa jotakuta koska ilmeisesti kuulun vähemmistöön tässä asiassa. Saan kuulla olevani vain liian nirso omaksi hyväkseni varsinkin kun minusta on kuitenkin moni kiinnostunut.
Tiedän myös miltä ap:stä tuntuu ja on huvittavaa kuinka joku aijemmin sanoi että pitäisi vain lopettaa varatun perään kuolaaminen. Se ei ihan niin helppoa ole koska minkä sitä tunteilleen voi jos on tavannut sen jonkun johon vain tuntee vetoa. Parasta olisi jos muuttaisit muualle ettet törmää tähän naiseen. silloin viimeistään rupee unohtamaan kun ei näe toista.
Nuista tunteista kumpuaa aivan mielettömiä fantasioita ja sitä kautta priima masturbaatiokamaa. Hakkaa netin visuaalisen crapin 100-0.
Kun sulle on tuo tunnetila suotu ilman sen täyttymisen mahdollisuutta, niin masturboi ja purista itsestäsi viimeisetkin mehut onnekas.