Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka ei ilahdu kun vanhat kaverit ottavat yhteyttä?

Vierailija
12.10.2017 |

Sain kutsun ala-asteaikaisen kaverin häihin. Ollaan viimeksi nähty kymmenisen vuotta sitten. Oltiin ala-asteella parhaat ystävät, mutta yhteydenpito katkesi kun muutin ja aloitin yläasteen toisella paikkakunnalla.

Tuo kutsu lähinnä alkoi ahdistaa... En tunne koko ihmistä. Minäkin olen muuttunut kymmenessä vuodessa varmasti ihan toisenlaiseksi ihmiseksi kuin mitä olin joskus teininä. En todellakaan haluaisi tavata vanhoja tuttuja, joihin yhteys on katkennut. Olen joskus tavannut muutamaa vanhaa koulukaveria ja nuo kohtaamiset olivat lähinnä kiusallisia. Minua ei rehellisesti sanottuna kiinnosta ollenkaan mitä joillekin vanhoille kavereille kuuluu enkä tahtoisi että he ottavat yhteyttä (tämä on yksi syy siihen miksi en ole esim. facebookissa).

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Ei minuakaan kiinnosta. Ei tosin tuoreempienkaan kavereiden häät, eikä häät ylipäänsä. Mutta tuo kaukaisen koulutoverin hääkutsu olisi ihan ehdoton nou.

Vierailija
2/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen facebookissa, mutta en ole hyväksynyt koulukavereistani kuin yhden Facebook-kaverikseni. Loput olen joko blokannut kokonaan tai evännyt ystäväpyynnön.

Ei minuakaan saisi kirveelläkään jonkun vanhan koulukaverin häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.Mulla on salainen numero  syystä.

Vierailija
4/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Luultavasti olet juhlien- ja lahjakassan täyte. Jos häntä kiinnostaisi sinä ihmisenä niin olisi ottanut ihan ilman häitäkin yhteyttä.

Vierailija
5/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on siis kanssani samoilla linjoilla. Älkää siis hyvät ihmiset ahdistelko jotain vanhoja koulukavereita tai muita tuttuja. Eikö ole ihan kiva pitää muistot muistoina?

Vierailija
6/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella iloinen, jos joku vanha kaveri ottaisi yhteyttä

Vierailija
7/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen tuollaisen yhteydenoton (vuosien jälkeen) tunkeutumisena yksityisalueelleni. En kaipaa tuppautujia.

Vierailija
8/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on okei, jos vaikka facen kautta joku kyselee kuulumisia. Niihin voi vastata juuri niin seikkaperäisesti tai ympäripyöreästi kuin haluaa. Sen sijaan mihinkään koulukaverin häihin en tahtoisi kutsua, jos kymmeneen vuoteen ei ole missään tekemisissä oltu. Eri asia ne, joihin on yhteyttä jatkuvasti pitänyt.

Vierailija
9/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain ilahtuisin tosi paljon, jotkut olisivat yhdentekeviä. En ainakaan missään nimessä loukkaantuisi, jos joku kutsuisi häihinsä. Mukavaa olla toivottu joka tapauksessa. Älkää nyt tuollaisesta ahdistuko - tuskin se ihminen hirveästi harmistuu kieltäytymisestä, jos kymmenen vuotta on jo pärjännyt ilman seuraasi! Asian kääntöpuolihan on se, että kannattaako aina vaan ja vuodesta toiseen miettiä, että mitähän Esalle kuuluu, mutta ei saa ikinä otettua yhteyttä ja lopulta kaikki kuolee.

Vierailija
10/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistain ilahtuisin tosi paljon, jotkut olisivat yhdentekeviä. En ainakaan missään nimessä loukkaantuisi, jos joku kutsuisi häihinsä. Mukavaa olla toivottu joka tapauksessa. Älkää nyt tuollaisesta ahdistuko - tuskin se ihminen hirveästi harmistuu kieltäytymisestä, jos kymmenen vuotta on jo pärjännyt ilman seuraasi! Asian kääntöpuolihan on se, että kannattaako aina vaan ja vuodesta toiseen miettiä, että mitähän Esalle kuuluu, mutta ei saa ikinä otettua yhteyttä ja lopulta kaikki kuolee.

Jep aika usein tulee mietittyä mitähän sille ja sille kuuluu, mutta ei viitsi ottaa yhteyttä, koska se on kuitenkin jotain "tunkeutumista yksityisalueelle" tai muuta vastaavaa ja yritän välttää konflikteja

Vierailija
11/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi vain kohteliaasti kieltäytyä vedoten johonkin (vaikka keksittyyn) menoon?

Vierailija
12/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuunhan voi vastata, ettei tule.

Minä en ole Facessa ja mulla on salainen puhelinnumero ja osoite, mutta ei suinkaan vanhojen koulukavereiden vuoksi. En ole nimittäin käynyt koulua millään psykopaattiluokalla kuten näköjään moni muu.

Ja jos jonkun seura ei kiinnosta, niin osaan kyllä välttää viettämästä yhdessä aikaa.

Vierailija
13/13 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyypit ovat järjestäneet yläasteen luokkakokouksia (!?), enkä todellakaan ole mennyt paikalle. En ymmärrä kyseisten tilaisuuksien pointtia. Minua ei kiinnosta yläasteaikaisten luokkakaverien kuulumiset, eikä heitä kiinnosta minun. Sori siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä