Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri on naimassa rahaa

Vierailija
12.10.2017 |

Kaverin elämä on ollut aika värikästä. Eronnut lastensa isästä (hyvätuloinen) ja sen jälkeen seurusteli yrittäjän kanssa joka ainakin omien puheittensa mukaan oli aika rikas. Oli matkoja sinne tänne ja oltiin niin onnellista kunnes yhden miehen matkan aikana kaveri pakkasi tavaransa ja lähti. Nyt kierroksessa mies nro 3. Taas on matkoja, saa kalliita lahjoja, auton ja uuden luurin, yllättäen aikaa vietetään taas jossain luksusmökillä ja kaveri tekee enää puolta päivää duunia. Luulen että häät on tulossa aika pian kun noin hyvin on tärpännyt. Uus mies ei ole mikään hyvännäköinen vaan ennemmin tavis. Ei sovi yhtään kuvioon viime vuosien perusteella. Eivoi olla muita syitä kun raha. Häitä odotellessa siis.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa ap:n kaveri! Sen sijaan olen rutiköyhä ja vähän lihonut 36v opiskelija D:

Et sä siitä paljon poikkee xD nyt vaan lihavaa matoo koukkuun et elättäjä löytyis.ap

Vierailija
22/24 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jajeppp taas.viikonloppu mökillä. Voi voi mies parkaa.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menehtyi lasten isä. Nyt on todella rikas mies minulla, hän hyväksyi lapseni ja minut sellaisena kuin ollaan. En ole rahan perässä, en halua häneltä mitään kalliita lahjoja tai muutakaan. Koen enemmänkin vaivaantuneisuutta, jos saan kalliin lahjan/matkan "ilmaiseksi".

Ehkä kaverillasikin kyse voi olla rakkaudesta? Jos paljastuisi omasta ystäväpiiristäni ap:n kaltainen ihminen, niin äkkiä menisi välit.

Vierailija
24/24 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi olla sitten aika kuivaa kyytiä!