Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri on naimassa rahaa

Vierailija
12.10.2017 |

Kaverin elämä on ollut aika värikästä. Eronnut lastensa isästä (hyvätuloinen) ja sen jälkeen seurusteli yrittäjän kanssa joka ainakin omien puheittensa mukaan oli aika rikas. Oli matkoja sinne tänne ja oltiin niin onnellista kunnes yhden miehen matkan aikana kaveri pakkasi tavaransa ja lähti. Nyt kierroksessa mies nro 3. Taas on matkoja, saa kalliita lahjoja, auton ja uuden luurin, yllättäen aikaa vietetään taas jossain luksusmökillä ja kaveri tekee enää puolta päivää duunia. Luulen että häät on tulossa aika pian kun noin hyvin on tärpännyt. Uus mies ei ole mikään hyvännäköinen vaan ennemmin tavis. Ei sovi yhtään kuvioon viime vuosien perusteella. Eivoi olla muita syitä kun raha. Häitä odotellessa siis.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, luuletko tosiaan saavasi hääkutsun? Kaveri nostaa sosiaalista statustaan ja entiset rupusakkiystävät ovat taaksejäänyttä elämää.

Vierailija
2/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää onko omaankin kaveripiiriin pesiytynyt tällainen kyttääjä, joka esittää edessäpäin ystävää (pitää olla jos hääkutsua kärkkyy) ja takanapäin levittää pahansuopia juttuja. Kai niitä on, kun ennen joka kylässäkin oli omat juoruämmät. Pitikö heistä kukaan, se onkin taas jo toinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienoinen kateus nyt haiskahtaa aloituksesta

Vierailija
4/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän fiksu kaveri sinulla. Noin niinkuin siihen nähden, että yleensä olette kavereita (tai olette joskus olleet).

Vierailija
5/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on käytännössä maailman vanhimman ammatin harrastaja

Vierailija
6/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko sinä parisuhteessa?

Oletko kaunis?

Oletko rikas?

Vierailija
7/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kaunis nainen.

Vierailija
8/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on nykynaisten tyypillisestä käyttäytymisestä. Mallit opitaan kotoa ja median välityksellä. Raha ensin, tunteet sitten.

Vierailija
9/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin kaveripiiristäni tällaisen pahansuovan naikkosen ulos, kun paljastui. Ei ole ollut ikävä.

Vierailija
10/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä ap kehtaat arvostella sen miehen ulkonäköä? Elikä sinun mielestä miehen pitäisi vielä rikkaan lisäksi olla komea että ystäväsi hänet kelpuuttaa? Mahtaa olla melkonen nainen! Vai pitäisikö ystäväsi etsiä komea ja köyhä ettei sinua v*tuttaisi niin paljon?

Vierailija
11/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kade :-D

Vierailija
12/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko sinä parisuhteessa?

Oletko kaunis?

Oletko rikas?

Annas kun arvaan:

Pitää itseään paljon kauniimpana kuin ystäväänsä, ja siksi ajattelee että rikkaiden miesten tulisi huomioida häntä enemmän. Se on siis häneltä pois. Kauneuteen tarvitaan kuitenki muutakin kuin nätti naamataulu.

Ei ole rikas, mutta onnenonkija kylläkin. Yksinäinen yh Tinderissä

Vierailija
13/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. En ole suhteessa koska en tarvii ketään elättäjää itelleni vaannäillä korteilla mennään mitkä on mulle annettu :D ja muka kateellinen? Rumasta miehestä vai? En ole.ap

Vierailija
14/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitin kaveripiiristäni tällaisen pahansuovan naikkosen ulos, kun paljastui. Ei ole ollut ikävä.

Tätä oon just miettiny. Ei oikein napostele enää tulevan rouvan seura.ap

Vierailija
15/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lompakon paksuus ennenkaikkia kirjoitti:

Jeah. H...a ja ollut aina paremman perään.ap

Vierailija
16/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lompakon paksuus ennenkaikkia kirjoitti:

höpö höpö argumentti!

Täällä haukutaan bloggaajat jos ne laittaa lapsistaan pari kuvaa blogiin, niin mukamas huo***aan omilla lapsilla. . Tai joku oma kaveri menee rikkaisiin naimisiin, niin sitten taas puhutaan huo***misesta. Toisaalta kun joku riittävän etäinen henkilö lisääntyy itseään puolta vanhemman statusta&rahaa omaavan hlön kanssa, se on vain ja ainoastaan iloinen onnellinen asia. Läheisemmille ollaan kateellisia, riittävän kaukaisille ei tartte olla kateellinen, kun ne on saavuttamattomissa itselle ???

Vierailija
17/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetistä suomessa löytyy rikkaita yrittäjiä joilla on varaa uusiin autoihin ym????

Mäkin haluun yhen!!!

Vierailija
18/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä helvetistä suomessa löytyy rikkaita yrittäjiä joilla on varaa uusiin autoihin ym????

Mäkin haluun yhen!!!

No ainakin tää mun kaverin eksä asuu Forssassa.hae sieltä.ap

Vierailija
19/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluun yhen!!!

No ainakin tää mun kaverin eksä asuu Forssassa.hae sieltä.ap

Ja höpölöpö. Tervetuloa tosimaailmaan. Täällä ei paljon rikkaita pyöri. Eikä ainakaan yrittäjiä. Talot ja autot on firman ja pankin..

Vierailija
20/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa ap:n kaveri! Sen sijaan olen rutiköyhä ja vähän lihonut 36v opiskelija D: