Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ex ei jätä rauhaan.

Vierailija
11.10.2017 |

Lyhyestä suhteesta on kulunut jo kohta lähemmäs vuosi. Paljastui omistushaluiseksi kontrollifriikiksi. Halusi muuttaa minut muottiinsa sopivaksi painostamalla. En suostunut ja jätin hänet. Nyt kuitenkin aina välillä lähettää viestiä, "mitä kuuluu?", "kaikki ok?" jne. En ole ollut häneen missään yhteydessä, mutta näemmä on sen verran pirullinen luonne, että on pakko muistuttaa olemassa olossaan. Tietäen hyvin, etten halua kuulla hänestä yhtään mitään.

Mikähän painajainen parisuhteesta olisi kehittynyt, jos en olisi reagoinut heti? Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tällainen exä. Neljä vuotta piinasi mua eron jälkeen. Ei ego kestänyt sitä että minä jätin. Tänä keväänä loppui viimein kun löysi uuden naisen. Sillä on helvetti edessä sillä uudella 😔

Tiedät että suhde on ohi, kun palaa piinaamaan taas sinua. Sen uuden exän ohella. Hankkisivat jonkun oikean harrastuksen.

Vierailija
62/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat tosiaan perkeleellinen riesa, kun kiusaavat ihan tarkoituksella muistuttamalla olemassaolollaan. Ei oikeasti kiinnosta, vaikka kuolisi heti samana päivänä tuollainen yksilö  syöpään. Teki elämän jo tarpeeksi ikäväksi pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis syöpä kaikille eksille. Itse porskutan Kontulassa.

Vierailija
64/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vainoaminen jatkuu tarpeeksi pitkään, niin sitä tosiaan alkaa toivoa vaikka terminaalivaiheen syöpää toiselle. Tai jotakin, mikä pitää sen idiootin loitolla, joka ei ymmärtänyt, että suhde on ohi. Sadistisesti vain nauttii piinaamisesta. Alkuun kun yritti selittää aikuisten malliin, että tämä oli tässä, niin tuli sellaista hullunsekaista naurua ja hohotusta vastaukseksi.

Vierailija
65/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli välillä laittaa mies vastaamaan noihin soittoyrityksiin, että nyt loppui. Vaan tilanne voisi pahentua entisestään. Parempi kun ei tiedä yhtään mitään.

Vierailija
66/71 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
67/71 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap ja muutkin vastaavan vainoamisen kohteeksi joutueet tuollaiselle kiusaavalle exälle viesti: Minun nykyinen mies ei tykkää, että viestittelet, ole hyvä ja etsi itsellesi oma, minä olen onnellisesti varattu. Vielä parempi, jos saat jonkun bodarin kanssa otettua feikkikuvan teistä onnellisena parina tämän viestin viestin liitteeksi. Luulisi loppuvan tuollaisen.

Vierailija
68/71 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti osa on niin hulluja, että ovat sitten puhkomassa autonrenkaita tai ilmestyvät kirveen kanssa oven taakse. Onhan noista välillä uutisointia. Vielä pahempi, kun joku toinen sai.

Vierailija
69/71 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

matti
70/71 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

matti
71/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan