Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että mieheni lyö koiraa

Koiraonrakas
11.10.2017 |

Hei! Mä vahvasti epäilen että mieheni lyö minun koiraa.. Lyöminen tapahtuu silloin kun en ole paikalla.. Olen miettinyt asentavani jonkin näköisen kameran olohuoneeseen. Mutta mutta,miten sen vois tehdä etten jäis kiinni? Minkälainen kamera olisi mahdollisimman huomaamaton? Tai olisko kellään mitään parempia ideoita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oot varmaan meidän naapuri

Kuinka niin? T. AP

Vierailija
22/22 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tän keskustelun. Mutta tosiaan, ainakin Helsingissä näkee ikävän paljon vihaisia nuorehkoja (alle 40v) miehiä ulkoiluttamassa

(usein) pieniä räksyttäviä ns "naistenkoiria". Selvästi eivät koirasta edes tykkää, repivät ja kiskovat ja joskus läpsivät koiria. Jos naiset hankitte koiran, niin hoitakaa se itse. Jos ette pysty hoitamaan, älkää hankkiko koiraa! Älkää pakottako toista ihmistä vastentahtoisesti koiranne hoitajaksi. Tuohon koirien kaltoinkohteluun on tosi vaikea puuttua kun ei tiedä missä tarkalleen asuvat. Ja tilanteet ei ole kuitenkaan niin vakavia(?) että poliisi tulisi. En tiedä tulisiko puuttua, toisaalta jos puuttuu voi päätyä ruumiiksi.

Tämä meidän talossa asuva koira on isompi ja ulkoiluttava mies ei ilmeisesti pysty sitä hallitsemaan ollenkaan, koira vain kiskoo menemään minne haluaa, mies kiskoo ja läpsii remmillä (ei piiskaa kuitenkaan). Mies on aina kun näen niin pahalla tuulella etten halua sanoa mitään koirastaan. Nainen ei ulkoiluta sitä oikeastaan koskaan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi