Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapasit kumppanisi/miten juttunne alkoi?

Vierailija
11.10.2017 |

Rakkaus on ihana asia ja jokainen tarina on erilainen. Tehdään tästä ketju, jossa kerrotaan siitä miten ja missä kohdattiin kumppani ja kuinka juttu alkoi !

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä kesäiltana terassilla tyttöporukalla ollessa seuraamme liittyi joukko miehiä. Yhden kanssa vaihdettiin silmäpeliä koko ilta ja lähtiessä myös puhelinnumerot. Sen jälkeen alettiin tapailla kaksistaan ja nyt ollaan oltu yhdessä 10v jo onnellisesti, vaikka toki matkaan on mahtunut ylä-että alamäkiä. Kiva ketju, jatkakaa joku:)

Vierailija
2/24 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin miehen kanssa kun laitoin puol tutulle viestiä et asutaan lähekkäin et mitä jos lähettäis vähän nauttii illasta ja toistemme seurasta. Sovittiin tiukasti et kerran tavataan ja se siinä. Oli ihana ilta, juttu luisti ja ihastuttiin toisiimme. Alettiin seurustelemaan & nyt meille on tulossa esikoinen ja häitä odotellaan ens vuodelle (:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston käytävällä kirjaimellisesti törmättiin, siitä kahville ja sen jälkeen opiskeltiin yhdessä aina. Kaveruus syventyi rakkaudeksi.

Vierailija
4/24 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopiston käytävällä kirjaimellisesti törmättiin, siitä kahville ja sen jälkeen opiskeltiin yhdessä aina. Kaveruus syventyi rakkaudeksi.

Meillä hiukan saman tyyppinen alku. Edelleen yhdessä...

Vierailija
5/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen naisystäväni perinteikkäästi työmaalla.

Onnettomuuden seurauksena jouduin kouluttautumaan uudelle alalle. Onnettomuuden aiheuttamat vaikeudet (ensin lähti työ, sitten nainen) masensivat minua ja lisäksi lihoin 50 kg. Olin ihan pohjamudissa tuolloin.

Sain uuden ammatin kuitenkin opiskeltua ja pian uuden työnkin. Yksi uusista työkavereistani oli mitä ystävällisin ja iloisin nuori nainen. Jotenkin tämä nainen ei nähnyt minua rampana läskinä, vaan ihmisenä ja meistä tuli hyvät ystävät. Minä tietenkin ihastuin myös, mutta pidin sen visusti omana tietona. En voinut kuvitella, että niin ihana ja vielä upean näköinen nainen voisi kiinnostua minusta.

Parin vuoden kuluttua tämä nainen sai paremman työn. En kuullut hänestä neljään kuukauteen mitään. Yksi yö hän sitten soitti minulle ja kertoi ikävöivänsä minua ja rakastaneensa minua jo kauan. Hyppäsin samantien autoon ja ajoin öisen kaupungin halki hänen luokseen. Kotiin palasin seuraavan kerran hakemaan muuttokuormaa.

Nyt ollaan 6 vuotta oltu yhdessä ja tunnrn itseni maailman onnellisemmaksi mieheksi. Tuli oikein lämmin olo kun tätä alkuamme taas muisteli.

Vierailija
6/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä. Oikeasti olin jo luovuttanut että sitä mulle sopivaa kumppania löytyy, mutta ku tän miehen kans tuli match ja juttu luisti loistavasti niin lähdin sit treffeille parin viikon jutustelun jälkeen. Se hetki ku näin miehen ekan kerran livenä, se oli jotain mitä en ollu ikinä aiemmin kokenut, tuli sellanen syvä rauha ja voimakas tunne siitä että me kuulutaan yhteen. Kolmansien "treffien" jälkeen molemmille oli selvää että muutetaan saman tien yhteen, puolen vuoden jälkeen mies kosi, siitä puoli vuotta mentiin naimisiin ja nyt kahden vuoden jälkeen odotan meidän esikoista. Ja se alun tunne siitä oikeasta ihmisestä ei ole muuttunut, vaan päinvastoin, se vahvistuu päivä päivältä.

Vierailija
7/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä. Oikeasti olin jo luovuttanut että sitä mulle sopivaa kumppania löytyy, mutta ku tän miehen kans tuli match ja juttu luisti loistavasti niin lähdin sit treffeille parin viikon jutustelun jälkeen. Se hetki ku näin miehen ekan kerran livenä, se oli jotain mitä en ollu ikinä aiemmin kokenut, tuli sellanen syvä rauha ja voimakas tunne siitä että me kuulutaan yhteen. Kolmansien "treffien" jälkeen molemmille oli selvää että muutetaan saman tien yhteen, puolen vuoden jälkeen mies kosi, siitä puoli vuotta mentiin naimisiin ja nyt kahden vuoden jälkeen odotan meidän esikoista. Ja se alun tunne siitä oikeasta ihmisestä ei ole muuttunut, vaan päinvastoin, se vahvistuu päivä päivältä.

Ihanaa! :) Ehkä jaksan vielä hetken sitä saakelin Tinderiä klikkailla sitten itsekin... :D

Ihania muutkin tarinat tässä, sinkkuna mukava lueskella.

Vierailija
8/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin nykyisen mieheni netissä. Ei millään deittisaitilla, vaan ammattilaisten keskustelufoorumilla. Annoin korville viesteillä julkisesti, että lätisi..sitten se laittoi minulle viestiä ja halusi tarjota elämäni parhaan pihvin. Tuo pihvi jäi saamatta, kun miehen koira ehti ensin ja se veti turpaansa sen sisäfileen. Mies ei  jostain syystä saanut panostettua sen vahtimiseen riittävästi ja jätti lihan koiran saataville. Mutta tulipa siinä sitten tehtyä jotain vallan muuta. Ja siitä lähti tämä etäsuhde käyntiin. Kolmatta vuotta tässä on suhattu ja loppua ei ole näkyvissä. On niitä pihvejäkin syöty sen jälkeen, mutta sitä parasta vielä odottelen..

Vierailija
9/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kohdannut. Kaikki ystävät ja sukulaiset sanoo, että rakkaus voi tulla ihan kulman takaa, ihan yllättäen.

Saapa nähdä. Ikää jo 45, eikä ole kumppania vielä elämässä ollut.

Vierailija
10/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Haluan kuulla rakkaustarinoita, enkä ikuista negaa.

Vierailija
11/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen ystävä järjesti meidät yhteen talkoiden merkeissä. Vinkkasi molemmille etukäteen, että meidän kannattaisi tutustua toisiimme.

Vierailija
12/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa, kun tuleva mieheni oli noussut väärään junaan....

Vierailija
13/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa. Olin ystävättären kanssa töiden jälkeen kahvilla, kahvilaan tuli kaksi nuorta miesta ja ystävättäreni tunsi heidät etäisesti. Kaverit liittyivät seuraamme. Näytin ystävättärelleni valokuvia, jotka olin juuri hakenut kehityksestä. Se tummahiuksinen mies otti yhden minua esittävän kuvan ja oli laittavinaan kuvaa povitaskuunsa kysyvä ilme kasvoillaan. Siitä se lähti, naimissa olemme olleet nyt 32 vuotta:)

Vierailija
14/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaromanssi, Yhdessä 15 vuotta.

Vierailija
15/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme porukalla viikonlopun mökillä ja läheisellä mökillä oli myös ystäviämme. Tapasimme tietenkin ja toisen mökin kavereiden mukana oli mies jonka kanssa tulimme hyvin juttuun. Ensimmäisenä iltana kävimme läpi aika lailla kaikki "tärkeät" asiat (arvot jne.) ja taisimme kumpikin tajuta että jos tämä jatkuu niin sitten mennään eikä meinata. Toisena iltana sama meininki jatkui, seuraavana päivänä minä meninkin miehen luo yöksi, sitten hän tuli minun luo ja sinne jämähti.

Kumpikaan emme etsineet seurustelukumppania, minä olin puoli vuotta aiemmin päättänyt pysyä miehistä erossa ja hän ajatteli ettei enää ikinä edes kenenkään kanssa seurustele. Nyt olemme olleet 8 vuotta yhdessä, meillä on yhteinen lapsi ja olemme päivä päivältä onnellisempia.

Vierailija
16/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidutan itteäni lukemalla näitä ihania tarinoita :) Kertokaa lisää, vois antaa sinkulle toivoa....

Vierailija
17/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin baaris, nussittiin ilman kumii ja tulin paksux. Ollaan oltu pari vuota on-off suhtees, vauva on tällä hetkellä mun mutsilla. Molemmil on ollu muita, mutta kai me ainaki vähä rakastetaan toisii, koska aina päädytään baarista yhteen, hih :D

Janica 19 v

Vierailija
18/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24:ssa. Hän oli laittanut ilmoituksen johon minä vastasin. Meni pari viikkoa ennen kuin hän vastasi, oletin hänen jo skipanneen mut täysin.

Vaihdoimme viestejä, tapasimme ja tavattiin useammankin kerran. Nyt ollaan asuttu jo 7 vuotta yhdessä.

Vierailija
19/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla parani kirjoitti:

Suomi 24:ssa. Hän oli laittanut ilmoituksen johon minä vastasin. Meni pari viikkoa ennen kuin hän vastasi, oletin hänen jo skipanneen mut täysin.

Vaihdoimme viestejä, tapasimme ja tavattiin useammankin kerran. Nyt ollaan asuttu jo 7 vuotta yhdessä.

Mekin tapasimme Suomi24:n treffisivustolla :) Se oli vuonna 2009. Olin tavannut samaa kautta muutaman muunkin pojan mutta hän oli ensimmäinen johon ihastuin heti. Kumpikaan meistä ei ollut ennen seurustellut tai edes suudellut ketään, heh.

Vierailija
20/24 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bump.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi