Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet omimmillasi? :)

Uteliass
11.10.2017 |

Kertokaa missä askareissa, tilanteissa, ympäristöissä yms olette parhaimmillanne? Missä olet kuin kala vedessä? :)
Kyse voi olla aivan pienistäkin asioista..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaimmillan kriisitilanteissa, ollut sitä jo teininä. Uskallan kohdata tilanteita ja pysyn rauhallisena ja ajattelen loogisesti jännitys iskee vasta myöhemmin kuin tilanne on ohi. Kun olen turvassa/kotona/yksin, silloin iskee vapina. Olen ollut henkeä uhkaavissa tilanteissa, huumehörhöjen riitätilanteissa, onnettomuustilanteissa jne. 

Toinen, minkä hoidan hyvin, on nukkuminen.

Vierailija
22/29 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hiljaa olemisessa. Olen hyvä kuuntelija. Olen myös hyvä keskustelija. Ratkaisen moraalisia pulmia sulavasti.

Leivon kakun ihan älyttömän nopeasti ja elegantisti multitask-tyylillä ilman huomattavaa sotkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun urheilen. Olen pienestä pitäen ollut sporttinen, joten tähän asti rakastan liikuntaa.

Sitä kunnon treeniä , jonka jälkeen tiedän, että olen tehnyt jotain hyvää keholleni.

Koripallo tai kuntosalitreeni.

Vierailija
24/29 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuran ruiluttamisessa.

Vierailija
25/29 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla.

Vierailija
26/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkoilla tunnen olevan eniten elossa ja nimenomaan minä.

Vierailija
27/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaimmillani paineen alla. En kyllä haluaisi olla sellainen. Ajan itseni tilanteisiin, joissa minun on pakko pärjätä, jätän asioita viime tippaan ja sitten vaan saan kaiken (no kaiken ja kaiken) toimimaan. Haluaisin olla suunnitelmallinen ja valmistautua hyvin, mutta useimmiten asiat jäävät tekemättä kunnes on pakko toimia. Myös työssä olen parhaimmillani, kun on pakko vaan tehdä. Työni on hyvin vaihtelevaa temponsa suhteet, aivot voivat olla aivan narikassa ja sitten sekunneissa pitää päästä vireeseen. 

Vierailija
28/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä. Ja etenkin vauvojen kanssa.

Vierailija
29/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaimmillani ihmisten viihdyttäjänä, olen seuramies, tarinankertoja, naurattaja.. hyväntahtoinen kiusoittelija. Tunnelmanluoja ja seurasta päätellen usein ihan hyvä nostamaan mielialoja. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi