Missä olet omimmillasi? :)
Kertokaa missä askareissa, tilanteissa, ympäristöissä yms olette parhaimmillanne? Missä olet kuin kala vedessä? :)
Kyse voi olla aivan pienistäkin asioista..
Kommentit (29)
Ainakin hiljaa olemisessa. Olen hyvä kuuntelija. Olen myös hyvä keskustelija. Ratkaisen moraalisia pulmia sulavasti.
Leivon kakun ihan älyttömän nopeasti ja elegantisti multitask-tyylillä ilman huomattavaa sotkua.
Kun urheilen. Olen pienestä pitäen ollut sporttinen, joten tähän asti rakastan liikuntaa.
Sitä kunnon treeniä , jonka jälkeen tiedän, että olen tehnyt jotain hyvää keholleni.
Koripallo tai kuntosalitreeni.
Lomamatkoilla tunnen olevan eniten elossa ja nimenomaan minä.
Olen parhaimmillani paineen alla. En kyllä haluaisi olla sellainen. Ajan itseni tilanteisiin, joissa minun on pakko pärjätä, jätän asioita viime tippaan ja sitten vaan saan kaiken (no kaiken ja kaiken) toimimaan. Haluaisin olla suunnitelmallinen ja valmistautua hyvin, mutta useimmiten asiat jäävät tekemättä kunnes on pakko toimia. Myös työssä olen parhaimmillani, kun on pakko vaan tehdä. Työni on hyvin vaihtelevaa temponsa suhteet, aivot voivat olla aivan narikassa ja sitten sekunneissa pitää päästä vireeseen.
Äitinä. Ja etenkin vauvojen kanssa.
Olen parhaimmillani ihmisten viihdyttäjänä, olen seuramies, tarinankertoja, naurattaja.. hyväntahtoinen kiusoittelija. Tunnelmanluoja ja seurasta päätellen usein ihan hyvä nostamaan mielialoja. :D
Olen parhaimmillan kriisitilanteissa, ollut sitä jo teininä. Uskallan kohdata tilanteita ja pysyn rauhallisena ja ajattelen loogisesti jännitys iskee vasta myöhemmin kuin tilanne on ohi. Kun olen turvassa/kotona/yksin, silloin iskee vapina. Olen ollut henkeä uhkaavissa tilanteissa, huumehörhöjen riitätilanteissa, onnettomuustilanteissa jne.
Toinen, minkä hoidan hyvin, on nukkuminen.