Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet omimmillasi? :)

Uteliass
11.10.2017 |

Kertokaa missä askareissa, tilanteissa, ympäristöissä yms olette parhaimmillanne? Missä olet kuin kala vedessä? :)
Kyse voi olla aivan pienistäkin asioista..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konserttilavalla. Olen sellisti, soittotaivalta/musiikkitaivalta takana 19 vuotta.

N21.

Vierailija
2/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona tekemättä mitään erityistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhain olo on mökillä luonnon keskellä. En enää tiedä, missä olisin parhaimmillani - no ehkä sellaisessa tilanteessa, jossa voisin olla tekemisissä ja nauttia saman henkisten ihmisten seurasta. En ole ylivoimaisen hyvä missään enää tai edes keskimääräistä parempi. N49

Vierailija
4/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki-tarjoilijana isossa ruokalassa.

M 35

Vierailija
5/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienimetsässä. N21

Vierailija
6/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaaminen, laulaminen

Vierailija
7/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ruoan valmistamisessa, leipomisessa, ihmisten kanssa olossa, läheisyydessä (osaan olla haavoittuvainen ja avoin), äitiydessä kuitenkin eniten

Vierailija
8/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän ruoan valmistamisessa, leipomisessa, ihmisten kanssa olossa, läheisyydessä (osaan olla haavoittuvainen ja avoin), äitiydessä kuitenkin eniten

Kauniisti sanottu! <3

Vierailija
9/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettamassa, silloin olen vauhdissa!

Vierailija
10/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliass kirjoitti:

Kertokaa missä askareissa, tilanteissa, ympäristöissä yms olette parhaimmillanne? Missä olet kuin kala vedessä? :)

Kyse voi olla aivan pienistäkin asioista..

Jee! Kiva lukea näitä. :) Kertokaa vielä MIKSI koette olevanne näissä tilanteissa / askareissa / ympäristöissä parhaimmillanne? 

Itse en tarkalleen tiedä missä olen parhaimmillani, siksi on ihana lukea teidän muiden ajatuksia. 

T. Ap

Vierailija
11/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä metsää!

Vierailija
12/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukoirille lässyttäessäni, ne on vaan ihania.

Vierailija
13/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti sanottu! <3

Kiitos. Ihana, positiivinen kommenttisi tuli tarpeeseen, sydän hajalla.

Vierailija
14/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaimmillani keskellä muuttorumbaa, ja sienimetsässä.

Jotenkin vain osaan pakata järkevästi, saan pieneen tilaan mahtumaan paljon tavaraa, ja pystyn suunnittelemaan missä järjestyksessä asiat pitää hoitaa. Ja kroppani tietää luonnostaan, missä asennossa jotain painavaa laatikkoa pitää nostaa, jottei selkä hajoa. 

Ja siellä metsässä tunnen sieniä ja löydän ne vaikeissakin tapauksissa, kuten tänään koivun- ja haavanlehtien sekaan kätkeytyneet keltavalmuskat.

Vierailija
15/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä nautin esimiestehtävistä, olen hyvä organisoimaan, sumplimaan, delegoimaan, ja toisaalta siitä että jonkun alaisen tai työkaverin kanssa tulee juteltua jotain hauskaa, porukalla tai kahdestaan, ja joskus jotain ihan syvällisiäkin. Tykkään tehdä myös listoja vaikka en osaa sitä ohjelmaa edes kovin hyvin käyttää, mutta tykkään tehdä vaikka seurantaa mistä näkee useammalta vuodelta myynnit kuukausittain, tai tuoteryhmittäin tms.

Olen hyvin laiska ihminen ja kotona inhoan kotitöitä, sielläkin se paras osa on se suunnittelu, vielä kun sitten jaksaisi toteuttaa ne hyvät suunnitelmat. Luen kirjoja, katon telkkaria ja teen puutarhahommia, joskus innostun tekemään jotain käsitöitäkin, esim. hopeakoruja, joulukuusenkoristeita tai virkkaamaan kuteesta.

Vierailija
16/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen yksin, se on parasta elämässäni.

Vierailija
17/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen yksin ja vapaa, riehun ja piirrän, sotkeudun ja silppuan paperia sitten siivoan ja suihkussa. Eli aina yksin vapaana kun teen kaikkea hullua.

Vierailija
18/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjametsässä. Siellä riittää energiaa. Nautin yksin hiljaisuudesta ja luonnon äänistä. Jokainen marjamätäs on kuin uusi seikkailu.

Keittiössä kokkaamassa ja leipomassa sekä järjestämässä isoja juhlia. Nautin siitä, että valmista tulee. Koristelut, pienet yksityiskohdat ja visuaalinen puoli inspiroi kovasti.

Työelämässä olenkin sitten akateeminen asiantuntija. Vapaa-aika on täydellistä vastapainoa työlle.

Vierailija
19/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetustilanteessa, jossa voin innostaa oppilaita uuden asian pariin. Opetan taitoainetta.

Vierailija
20/29 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että minun parhaat puolet tulee esiin kun muilla on riitaa tai vaikeaa.. Osaan kuulemma rauhoittaa, tukea ja luoda sopuisan ilmapiirin. 

En itse tietenkään nauti näistä konflikteista, mutta koen että näissä tilanteissa minun on hyvin helppo antaa jotain.. Koen siis että hanskaan nämä tilanteet luonnostaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä