Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laivalla tapahtui kummia

Vierailija
11.10.2017 |

En nyt kerro laivayhtiötä enkä reittiä mutta risteilyllä kävi seuraavanlainen outo juttu:
Olimme ystävieni kanssa vieneet tavarat hyttiin ja lähdimme heti käymään tax-freessä kun se aukesi eli laivan lähdettyä satamasta. Olimme poissa ehkä puoli tuntia ja kun palasimme hyttiin, hytin ovi oli auki. Olen 100% varma että laitoin oven lähtiessämme kiinni ja ystäväni katsoi vierestä kun nyin vielä kahvaa varmuuden vuoksi (varmistin siis että ovi ei aukea kahvasta painamalla).
Kävimme infossa kertomassa tilanteen ja vahti tarkisti valvontakameroiden kuvat. Yllättäen kamerat eivät näyttäneet siihen kohtaan jossa hyttimme oli. Mitään epäilyttävää liikennettä ei kuulemma näkynyt, eikä siivoojat tms olleet käyneet hytissä, joten infon työntekijällä ei ollut antaa mitään selitystä asialle.
Onneksi mitään ei oltu viety hytistä, kukahan senkin olisi korvannut jos jotain olisi kadonnut... Tuskin saamme koskaan tietää kuka hytissämme kävi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli hyttiin on menty kulkukortilla, sen tiedot saa kyllä selville. Jos taas avaimella, niin sitten ei jää mitään lokitiedostoa.

Infotiskin työntekijä ainakin väitti että kukaan työntekijä ei ollut käynyt hytissä, mistä senkin sitten tietää että onko joku käynyt mutta asiakkaalle ei kerrota.. -ap

Kerro nyt oliko sinulla käytössä kulkukortti? Siis ilmeisesti se malli, jossa magneettiraita. Jos oli, niin laitat sähköpostia laivayhtiölle pyytämään selvittämään, kuka siellä on luvatta käynyt. Kelloajathan varmaan muistat (laiva oli juuri lähtenyt satamasta ja menitte melkein heti tax-freehin.

Siis kyllä oli, ihan se tavallinen kortti mikä on kaikilla laivoilla ollut millä olen käynyt. Mietin kyllä tuota että laitan palautetta mutta toisaalta en usko että sieltä kuitenkaan myönnetään mitään. -ap

Vierailija
22/30 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olko se ovi sepposen selällään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisivat olla haarat levällään.

Vierailija
24/30 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raollaan, ovea kun testailtiin niin ihankuin ovi olisi vain kiireessä vetäisty "kiinni" mutta lukko ei ole naksahtanut paikalleen. -ap

Vierailija
25/30 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raollaan, ovea kun testailtiin niin ihankuin ovi olisi vain kiireessä vetäisty "kiinni" mutta lukko ei ole naksahtanut paikalleen. -ap

Jos sä itse kiireessä et vetässy sitä kii?

Vierailija
26/30 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä itse kiireessä et vetässy sitä kii?

No ei meillä niin kiire sinne tax-freehen ollut :D Luitko ketjua edes? -ap

Vierailija
27/30 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän sukkahousuihin on piilotettu huumeita. Kohta teidät tullaan ryöstämään.

Vierailija
28/30 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hytin saa vaihtaa jos pyytää! Luulen, että hyttiin iskettiin juurikin sen vuoksi ettei ollut kameran kohdalla. Mä tekisin vielä ehkä kirjallisen valituksen laivayhtiölle, voi olla rikosrinki asialla.

Vierailija
29/30 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa ei voi voittaa. Jos laivayhtiö on rehellinen, he selvittävät asian. Tässä ketjussa jo mainittiinkin, että joku on aiemmin saattanut jemmata hyttiin jotain (huumeita tai rahaa?) ja käynyt noutamassa sen myöhemmin. Toisaalta tuo, että kamera ei näyttänyt juuri sen hytin käytävälle, on yhtä hyvä sattuma, kuin moskovalaiselle sillalle kuvanneet kamerat, jotka olivat remontissa juuri kun venäläinen oppositiopoliitikko murhattiin siellä.

Ehkä pääset vähimmällä, kun hyväksyt, että lukot ovat vain rehellisten ihmisten varalta. Etteivät vahingossa mene johonkin, johon heidän ei kuulu mennä.

Vierailija
30/30 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi huumeet kyllä olisi järkevä. Tai joku muu tietokoneen muistikortti.

James Bond?