Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielletty rakkaus - miesparin iso ikäero

Vierailija
11.10.2017 |

Kuka on katsonut tuon jakson, entä millainen mielipide parista jäi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät isältä ja pojalta. 

Vierailija
2/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, että vaikka korostetaan, ettei ole isähahmo, on isähahmo kuitenkin ja mielellään. Mutta toivon heille kaikkea hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuli koko aika semmonen fiilis tästä nuoremmasta kaverista, että hakee lähinnä jonkunlaista aikuisen turvaa elämään. Toivon heille pelkkää hyvää!

Vierailija
4/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katoin , en voi mitään mut jotenki tuli sääli sitä poikaa, mies esitteli kuin jotain maskottia. Toisaalta pojan ainoa ihmissuhde jossa hänesstä välitetään , mut oliko suhde tasaarvoinen???

Vierailija
5/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori poika kovasti eksyneen oloinen. Isää hakee siitä vanhasta miehestä. Oma moraali vain sellainen, että ei voi mitään.... pahaa teki katsoa.

Vierailija
6/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jakson. Ihana pari, kaikkea hyvää heille. Ei tosiaan herännyt mitään sääliä niinkuin joku sanoi vaan olen onnellinen että löytäneet toisensa. Jukan itsetunto varmasti vahvistuu vielä lisää Jarin avulla ja toivittavasti pääsee yli kaikesta huonosta menneisyydessään.

Vierailija
7/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämäsi se, että tää vanhempi mies piti jatkuvasti tätä Jukkaa ihan kiinni itsessään kainalossa ja anto hellyyden osotuksia mut tää Jukka itse vaan kyyhötti ku joku pikku poika vieressä huono ryhtisenä ilman mitään elettä. Kieltämättä tuli isä - poika suhde mieleen...

Vierailija
8/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo ties kuinka pitkä keskustelu, löytyy haulla = ei tarvetta aloittaa sataa eri keskustelua joka jeesuksen asiasta.

Vierailija
9/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo ties kuinka pitkä keskustelu, löytyy haulla = ei tarvetta aloittaa sataa eri keskustelua joka jeesuksen asiasta.

Linkkiä? Yritin aikasemmin etsiä mutten löytänyt

Vierailija
10/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan on bottomi?

Vierailija
11/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep linkkiä?

Vierailija
12/12 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko linkkiä? Vaikuttaa siltä, että Kielletty rakkaus -ketju on poistettu... Se jossa oli yleistä keskustelua kaikista tämän kauden pariskunnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan