Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

179 cm ja 181 cm pituiset miehet näyttävät yhtä pitkiltä irl, mutta naisiin tutustuessa nuo 2 lisäsenttiä ovat hurrrrjan tärkeitä

Vierailija
11.10.2017 |

Mitä tämä kertoo naisista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ymmärtänyt tuota pituuden merkitystä. Tutkimusten mukaan keskimääräistä pidempi vartalo ei ole edes lääketieteellisessä mielessä mitenkään toivottavaa.

Itse olen alle tuon maagisen 180 cm ja mies. En ole koskaan kokenut tarvetta valehdella pituuttani kenellekkään. Jos naiselle pituus on niin kynnyskysymys, niin luultavasti emme muutenkaan sopisi yhteen. En jää harmittelemaan sellaisia tyyppejä.

Vierailija
22/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuumistahan nuo jenkitkin vääntää. Mies joka on 5'9 sanoo olevansa 5'10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 162cm, isä 175 cm. Minä 164cm, veli 183 cm ja sisko 180 cm. Ei ne vanhempien pituudet aina suoraan kerro millaisia jälkeläisiä tulee. Isoisät tosin molemmilta puolilta +180cm.

Vierailija
24/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on siitä jänniä että tosiaan pari senttiä miehen pituudessa merkitsee todella paljon, mutta kun itsellä on 20-30kg ylipainoa, niin jokaisen miehen pitäisi se hyväksyä tai eihän sitä itseasiassa edes huomaa mistään.

Vierailija
25/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen 177cm pitkä ja sanoin kerran yhdelle hoidolle tinderissä että olen 183cm pitkä. Nainen muuttui heti kiimaisemmaksi ja sain seksiä nopeammin. Nainen ei edes livenä huomannut tätä valetta. Ghostasin heti seksin jälkeen

Niin, et itsekään ollut huomaavinasi pikkuvirhettä painossani, se 59 on oikeasti 81, mutta mitä pienistä.

Vierailija
26/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluin mitä olen netti-ilmoituksissa nähnyt oli kun eräs nainen oli määritellyt pituusrajat miehelle puolen senttimetrin tarkkuudella.

Tuo menee jo oikeasti vaikeaksi.

Vierailija
27/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on siitä jänniä että tosiaan pari senttiä miehen pituudessa merkitsee todella paljon, mutta kun itsellä on 20-30kg ylipainoa, niin jokaisen miehen pitäisi se hyväksyä tai eihän sitä itseasiassa edes huomaa mistään.

Tämä. Pituuteen ei voi vaikuttaa, mutta niiden possumunkkien, sipsien ja bombonien syömiseen voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi