Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minihame hyvä sirolla naisella?

Vierailija
11.10.2017 |

Olen menossa treffeille 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Itse olen 31. Pukeudun tyylikkäästi ja mietin onko minihame liian "tyrkky" mustien sukkisten kanssa, jos muu pukeutuminen on aika asiallista.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä?

Vierailija
2/22 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Håora

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame ei ole koskaan tyylikäs.

Vierailija
4/22 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on tavoitteena? Avioliitto? Hauskanpito? Miehen kiusaaminen?

Vierailija
5/22 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole sinun oma asiasi, miten pukeudut?

Vierailija
6/22 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minihame ei ole koskaan tyylikäs.

Eihän se kovin paksureitisellä hyvältä näytä, muuten kyllä.

Vierailija
7/22 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Meidän työpaikan viiskymppiset venäläiset kipittelee minihamosissaan ihan arkena.

Niillä on kyllä sääret kunnossa, suurimmalla osalla.

Vierailija
8/22 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame - ja varsinkin farkkukankaasta tehty - on parhaimillaan, kun se on pulskan naisen yllä ja pari numeroa liian pieni.

Vierailija
9/22 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivoikaa ikis.

Vierailija
10/22 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse ihan hoikkasäärisenä naisena sanoisin että riippu minihameesta. Mikä tahansa hame on liian lyhyt jos tunnet siinä itsesi epävarmaksi, se varmasti näkyy. Meinaan sellaista jatkuvaa helman alaspäin nykimistä yms. Mustien sukkahousujen sijaan itse laittaisin nudenväriset, jotenkin se näyttää asiallisemmalta. Pukeudu siten ettei asua tarvitse koko ajan miettiä, ja muista että peittävä asu voi olla seksikkäämpi ja on ehdottomasti tyylikkäämpi kuin liikaa paljastava!

Vierailija
11/22 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nätit polvet, niin mikäs siinä. Sirollakin voi olla rumat polvet.

Vierailija
12/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva

Vierailija
13/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse ihan hoikkasäärisenä naisena sanoisin että riippu minihameesta. Mikä tahansa hame on liian lyhyt jos tunnet siinä itsesi epävarmaksi, se varmasti näkyy. Meinaan sellaista jatkuvaa helman alaspäin nykimistä yms. Mustien sukkahousujen sijaan itse laittaisin nudenväriset, jotenkin se näyttää asiallisemmalta. Pukeudu siten ettei asua tarvitse koko ajan miettiä, ja muista että peittävä asu voi olla seksikkäämpi ja on ehdottomasti tyylikkäämpi kuin liikaa paljastava!

Tuo "mikä tahansa hame on liian lyhyt jos tunnet itsesi siinä epävarmaksi" on hyvä ohjenuora hameen mitan valinnassa. Jos olo on minarissa itsevarma, niin anna palaa, tasoita vaan peittävämmällä/väljemmällä yläosalla niin kokonaisuus ei ole "hutsahtava". 

Vierailija
14/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame, joka ulottuu lähelle polvia, on hyvä valinta, jos jalat ovat kauniit. Kovin lyhyt hame ei ole tyylikäs. 

Vierailija
15/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä säärillä minihame on hyvä. 

Vierailija
16/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rikoo on riskillä ruma"

Vierailija
17/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "sirous" tarkoittaa, että sääret ovat kuin itikan koivet, niin ei tod.

Vierailija
18/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan sheivata vittusi. Hameen alle ei mitään, voit sitten sopivassa tilanteessa levittää reisiäsi niin, että reikä näkyy ja mies voi tyhjätä kivekset nopeasti ja siististi jossain porttikongossa tai roskakatoksessa. Pyllistät ja levität pakaroitasi. Kulliahan sä sinne olet menossa hakemaan.

Vierailija
19/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistathan sheivata vittusi. Hameen alle ei mitään, voit sitten sopivassa tilanteessa levittää reisiäsi niin, että reikä näkyy ja mies voi tyhjätä kivekset nopeasti ja siististi jossain porttikongossa tai roskakatoksessa. Pyllistät ja levität pakaroitasi. Kulliahan sä sinne olet menossa hakemaan.

Rietasta puhetta, mutta luultavasti ihan totta. Ei narttu muuten tuollaisia vetimiä pue kuin kiusatakseen kullia.

Vierailija
20/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rietasta puhetta, mutta luultavasti ihan totta. Ei narttu muuten tuollaisia vetimiä pue kuin kiusatakseen kullia.

Hohhoijaa taas. On teillä pojilla kovat luulot itsestänne. 

Terv. Lepakko, joka pitää minihameista, koska pitkisäärisellä ne minarit vaan näyttää helvetin hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan