Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsapin hymiöt

Vierailija
11.10.2017 |

Onko muilla vaikeuksia nähdä niitä, ovat siis liian pieniä mulle. Saa aina arvata mitä se esittää... En viitsi sen takia isompaa puhelinta hankkia, häiritsee vain...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hanki lasit.

Vierailija
2/5 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne on ihan normaalikokoiset, mutta eri näköiset kuin näppäimistössä. Se ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne on ihan normaalikokoiset, mutta eri näköiset kuin näppäimistössä. Se ärsyttää.

Toi on myös todella ärsyttävää! Tuntuvat myös muuttuvan, koskaan ei ole varma millainen hymiö tulee. Ja koskaan ei tiedä millainen se on toisella. Kavereiden kanssa katsottu ja jokaisella ne näkyi erilaisena, kaikilla eri merkkinen puhelin...

Vierailija
4/5 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on myös todella ärsyttävää! Tuntuvat myös muuttuvan, koskaan ei ole varma millainen hymiö tulee. Ja koskaan ei tiedä millainen se on toisella. Kavereiden kanssa katsottu ja jokaisella ne näkyi erilaisena, kaikilla eri merkkinen puhelin...

Älkää käyttäkö puhelimen näppäimistön hymiövalikkoa, vaan sitä wa:n omaa.

Vierailija
5/5 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää käyttäkö puhelimen näppäimistön hymiövalikkoa, vaan sitä wa:n omaa.

ööö ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme