Ihmetyttää ihmiset, jotka kyylää toisten vatsoja raskausuutisten toivossa. Raskaus on jokaisen henkilökohtainen asia. Esim. Jenni Haukion tapaus.
Täällähän on monta kertaa spekuloitu, että onkohan Jenki raskaana kun kuvissa näyttää vatsa pömpöttävän. Kyllä se on voinut hyvinkin olla mahdollista, jos raskaus on ollut ihan alkuvaiheessa mutta sitten on tullutkin keskenmeno useamman kerran ennenkuin nyt sitten onnistui.
Aika ikävää Jennistä varmaan ollut aina lukea näitä raskausspekulaatioita netistä jos itsellä on ollut juuri sillä hetkellä vaikea tilanne.
Tai mistäpä minä tiedän, miten paljon Jenni netissä surffailee. Toivottavasti ei koskaan eksy tänne av-palstalle etsiessään neuvoja ja ohjeita vauvanhoitoon.
Kommentit (2)
Tämä naisten vatsojen kyylääminen saisi kyllä loppua. Vatun oksettavaa. Antakaa ihmisten itse päättää lisääntymisistään ja siitä kertovatko raskauksistaan. Kaikki ei edes halua lapsia, ja jotkut ei saa vaikka toivovat.
Ahdistaa vieläkin kun muistelen miten oma äiti friikkasi kun minulla teininä alavatsaa turvotti menkkojen aikaan. Ei edes mitenkään huomattavasti, mutta silloin teiniraskaudet oli pinnalla mediassa. Tosi kiva, mulla mitään poikaystäviä tai seksielämää niin nuorena ollutkaan. Sori et oon läski...
Siis Jenni...