Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi _aikuiset_ naiset pitävät nilkkatennareita ja -sukkia syksy-kevät aikana?

Vierailija
11.10.2017 |

Ymmärtää jotenkin teineillä joilla ei oikein ole järkeä päässä ja on pakko mennä massan mukana sosiaalisen paineen takia sekä "uhmata normaalia fiksua tapaa".
Mutta miksi 20-40-v nainen painelee kesätennareissa nilkat vilkkuen?
Mitä ajattelet näistä "aikuisista" jotka näin tekevät.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää jotenkin teineillä joilla ei oikein ole järkeä päässä ja on pakko mennä massan mukana sosiaalisen paineen takia sekä "uhmata normaalia fiksua tapaa".

Mutta miksi 20-40-v nainen painelee kesätennareissa nilkat vilkkuen?

Mitä ajattelet näistä "aikuisista" jotka näin tekevät.

Koska ne tekivät sitä jo  parikymppisinä, ne vanhimmatki.? Ei kyse ole mistään sosiaalisesta paineesta eikä  ole koskaan ollutkaan. Vaan ihan siitä että  tykkää kulkea niin, ikään katsomatta. Ei enää ole sellaista sääntöä että kun täytät x vuotta, pitää samantien muuttua mummoksi.

Tuliko uutisena?

Höpö höpö. Koko nilkkaconssit loskassa ja pakkasessa muotia ei ollut oikein edes 2000-luvulla, puhumattakaan 1980-1990 luvun teinien aikaan.

Mä en ole käyttänyt sukkahousuja tai  polvisukkia  25 vuoteen.. enkä seuraa muotia. Kyse on mieltymyksestä, ei muodista. Ilmeisesti  menee yli ymmärryksesi. Laajenna sanavarastoa, älä  kuvittele että muoti on syy tai vastaus kaikkeen, jooko?

Vierailija
42/46 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kenkiä sun mielestä pitää käyttää? Kumppareita en tarvitse, koska kuljen autolla. Talvikenkien aika on talvella. 

Totta kai vielä kesäkeleillä pidetään matalia kenkiä!

Onko paljon muitakin kenkiä kuin pakkaskelin talvikengät ja littanat kangastennarit.

Jos tuo on sulle ongelma niin et tiedä oikeista ongelmista mitään. Lucky  you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku paleleva vääräsääri, joka ei itse voi pitää tennareita ilman sukkia ja katkerana vinkuu täällä.👟

Vierailija
44/46 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI ei saisi olla nilkat paljaana? Ei mulla ole nilkat palelleet vielä kertaakaan tänä syksynä nilkkapituisissa tennareissani ja alimittaisissa farkuissani.

T. Nolo 20v

Vierailija
45/46 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla käytössä jo lapikkaat ja karvahattu.

Vierailija
46/46 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tämä nyt taas on? Nilkkatennari, tulkitsen että tarkoitat ihan tavallista tennaria, on oikein sopiva kevät- tai syysjalkine. Pitäiskö nyt kulkea jo jossain Pertti Palmrothin jokasään saappaissa? Olen 35 vuotias ja mulla on nahkaiset eccon tennarit ja pillifarkut. Joinain päivinä näkyy nilkka, joinain ei. En uskonut että tämä voisi jota kuta ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme