Lihavien seksiasennot, apuja
Nyt vinkit kehiin missä asennoissa kaksi palleroa voi harrastaa seksiä.
Ja kyllä, laihduttaminen olisi hyvä idea, mutta halutaan nauttia toisistamme nytkin.
Perus toinen alla toinen päällä ei onnistu (ei jalat taivu että pääsis tarpeeksi lähelle.
Kommentit (17)
Ei oo kyllä koskaan ollut tommosta ongelmaa vaikka läski olenkin...
No meillä harmi kyllä on ongelma :/
T. Ap
Eiköhän lihavakin tiedä, mikä hyvältä tuntuu. Typerä alotus.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän lihavakin tiedä, mikä hyvältä tuntuu. Typerä alotus.
Tiedän toki, mutta kun ei mielikuvitus riitä miten siihen hyvään pääsisi.
T. Ap
Olen ite normaalivartaloinen, mutta seksiä harrastan useinmiten todella lihavien naisten kanssa (makuasia josta nyt ei tässä sen enempää)
Tässä asiantuntijan vinkit siis:
1. Tyyny takapuolen alle. Tuo maalitaulua paremmin saataville. Itse olet polvillasi ja voit käsillä työntää muhkeita reisiä sivuun.
2. "sakset" Unelmiesi muhkea nainen on kyljellää ja sinä polvien varassa hänen alempi jalkansa jalkojesi välissä ja toinen olkapäälläsi. taas ulottuvuus paranee.
3. Takaapäin. Ei tarvitse varmaan selittää.
enjoy
Vierailija kirjoitti:
Olen ite normaalivartaloinen, mutta seksiä harrastan useinmiten todella lihavien naisten kanssa (makuasia josta nyt ei tässä sen enempää)
Tässä asiantuntijan vinkit siis:
1. Tyyny takapuolen alle. Tuo maalitaulua paremmin saataville. Itse olet polvillasi ja voit käsillä työntää muhkeita reisiä sivuun.
2. "sakset" Unelmiesi muhkea nainen on kyljellää ja sinä polvien varassa hänen alempi jalkansa jalkojesi välissä ja toinen olkapäälläsi. taas ulottuvuus paranee.
3. Takaapäin. Ei tarvitse varmaan selittää.enjoy
Veikkaan, että ap on itse se muhkea nainen
Tuo kuvasarja alkoi kyllä panettamaan.
t.pervo-kake
Takaapäin , nainen mahdollisimman paljon selkä köyryssä
Olen todella lihava ja harrastan seksiä amerikkalaisen poikaystäväni kanssa doggy style asennossa.
Doggy on kaikille kropille sopiva. Lähetyssaarnaaja ei siis onnistu, mutta jos nainen pedin reunalla ja mies polvillaan lattialla?
Mietin vain, että itse olen reippaasti vatsakas ja ukkollakin kellukkaa löytyy ja meillä ei mikään asento ole ongelma. Tosin olen notkea ja kintut vääntyy mihin vaan..
Tästä muistuikin mieleen pullukka ja seksikäs eksäni. hänellä oli muhkeat ja aivan mahtavat rinnat. Aika usein tuli naitua niiden väliin, mahtava näky kun työntelet niiden väliin ja tissit hyllyvät valtoimenaan siinä kalun ympärillä.
Ja vielä piti lisätä että ei kauaa tarvinnut työnnellä niiden väliin kun liemet lähtivät livakasti liikkeelle. Varsinkin kun neito niitä vielä itse liikutteli nopeaan tahtiin ylös, alas. Sitä ei kauan pystynyt kestämään.
mikä on nimeltään asento kun ollaan peput vastakkain ja mulkku on sillai taivutettu taakseppäin sinne vakinaan ??
Ongelmahan siitä tulee, kun päällä ei pysy, takaa ei yllä ja alle ei uskalla mennä.
Olen joskus funtsinut (itse siis hoikka), mutta enpä ole viitsinyt keltään kysyä. Kertokaas:D