Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miehen kanssa koko viikonloppu. Mitä ruokaa teen?

Vierailija
10.10.2017 |

Apua! Millä ruoalla hurmata mies? Ei allergioita tms. En keksi mitään erityistä, enkä halua tarjota makaronilaatikkoa tms perinteistä. Joku aasialainen ehkä kiinnostaisi. Ruokia tulisi siis olla pe illalle, la lounas, illallinen ja su lounas. Tietysti Aamupalat jne lisäksi. Auttakaa 😅 en halua munata tätä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltana teette vaikka yhdessä tortilloja tai pizzaa, osta olutta tai viiniä kylkeen, kummasta nyt tykkäätte enemmän (miehet yleensä valitsee sen oluen)

Lauantaina syötte tuhdin aamupalan ja illalla ulos syömään. Sunnuntaina ihan perus aamupala.

En ymmärrä miten tämmösestä asiasta saa stressin kehitettyä.

Vierailija
42/45 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeittoa, kaalikeittoa, ruisleipää, valkosipulipikkelsiä ym. Ja anna peräpoksin päristä vapautuneesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe illalla pihvi, jotkut perunat ja kastike. Riippuu mistä tykkäätte, mutta ite tekisin esim. Auraperunat ja punaviinikastikkeen hyvän pihvin ja punkun kans.

La aamupäivällä munakas, johon ainakin pekonia, sipulia ja jotain juustoa. Sienetkin sopii. Hyvä rasvainen munakas, joka parantaa mahd. krapulan, varsinkin koska sen kanssa sopii hyvin kylmä olut. Pitää myös nälkää hyvin.

La illalla ulos syömään. Teette sen alkuillasta niin ehditte vielä takaisin tekemään muuta. Ite varaisin vielä myöhemmäksi muutamaa hyvää juustoa yms. ja viiniä.

Su aamupäivällä tuoretta leipää, itse leipoisin patonkia, koska helppo ja nopea. Lisäksi paistettuja munia ja pekonia ja edellisillan ylijääneet juustot. Vahvaa kahvia, tuoremehua.

T. Kokki

Vierailija
44/45 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään laittaa ruokaa varsinkin poikaystävälle, mutta koko viikonloppua en ala patoja sekoittamaan. Millainen mies ei vie naista ravintolaan edes joskus?! Tai kokkaa vastavuoroisesti.

Montako miestä olet itse vienyt ravintolaan syömään? Palstamammojen linssikeitoilla ja ravintolaillallisella on jonkin verran hintaeroa.

Itse asiassa vain yhden. Leffoja, risteilyn ja kylpyläreissun olen tarjonnut. Vastavuoroisuusella tarkoitin tuossa sitä kotona kokkaamista.

Tuollaiselle vinkujalle en lämmittäisi edes hernekeittoa.

Vierailija
45/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin kyllä kokata koko viikonlopun. Meillä mies osaa tehdä ruokaa, mutta molempien toivomuksesta minä yleensä kokkaan. Tarjoaisin pe jotain lihapataa, ranskalaista todennäköisesti. Voit tehdä sen vaikka jo torstaina valmiiksi jos olet pe töissä. Sen kanssa esim yrttiperunoita ja hyvää salaattia.

La runsas brunssi ja illalla esim sienirisotto ja paistettua siikaa/ kuhaa kauden kasviksilla. Su aamuna brunssi tai kevyempi aamupala ja esim lounaaksi kylmäsavulohipasta.

T. Kokki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan