Hyvä tuparilahja omaan kotiin muuttavalle nuorelle?
Ajattelin että hankkisin jonkun paistokasarin ja pienehkön uunivuoan. Patalapuille varmaan on myös käyttöä. Leikkuulauta ja pari hyvää veistä. Muita hyviä ideoita?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin asunto ja sinne koko irtaimisto, joten eiköhän siinä ollut riittävästi ilman erillistä tuparilahjaa.
0/5
Perustele, ei kaikki täällä ole samanlaisia persaukisia kuin sinä.
Älä sössötä apukoululainen. Opettele lukemaan mitä keskustelu käsittelee ja kirjoita provosi sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin asunto ja sinne koko irtaimisto, joten eiköhän siinä ollut riittävästi ilman erillistä tuparilahjaa.
0/5
Perustele, ei kaikki täällä ole samanlaisia persaukisia kuin sinä.
Älä sössötä apukoululainen. Opettele lukemaan mitä keskustelu käsittelee ja kirjoita provosi sen mukaan.
Älä itse kierto- vai peräti kansakoululainen. Mitä kohtaa et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivousvälineet, työkalupakki, paketti sulakkeita, jatkojohto ja kuivakaappiin yleisimpiä mausteita (pippuri, suola, paprika jne).
Neljättä vuotta asun yksin ja ei ole kyllö tullut yhdellekään työkalulle vielä käyttöä. Sulakkeista en edes tiedä mitään.
Muistakaa ihmiset että se "oma koti" ei välttämättä tarkoita sitä että omistaa omakotitalon. Kerrostalossa riittää että osaa lampun vaihtaa.
Kyllä sitä vuokra-asunnossakin työkaluja tarvitsee, ainakin minä olen tarvinnut ihan alusta asti. Ja tulet kyllä tarvitsemaan muitakin taitoja kuin sen lampun vaihdon:)
Se että sinä ostaisit sillä rahalla kaljaa ja bilettäisit ei tarkoita että kaikki kotoa pois muuttavat nuoret tekisi niin. Toistan minkä sanoin jo aiemmin: Jokainen vastuullinen nuori osaa kyllä käyttää rahan hyvin.