Joulusuklaat tulleet S-marketiin!!! :(
Ei helwetti! Ihmiskunnan tyhmyydellä ei ole mitään rajaa!!!!!
Kommentit (54)
Mitä siitä sitten? Ihanaa että joulu tulee ja mun puolesta sitä vois alkaa mainostamaan jo kesäkuussa.
So what, kyllä ne tähän aikaan tulee.Prismassa oli hyllyt täynnä joulusuklaata. Ei niitä ole pakko ostaa, mutta moni haluaa joulusuklaata. Söin rasian Maraboun Symphoniettea. Nam. Myös joulukoristeet, joulukortit, lyhdyt ovat myynnissä. Ihanaa katsella.
Määrittele ensin joulusuklaa. Ja pikkujouluaika on alkamassa noin muutenkin.
Ei niitä ole kaltaisesi mielensäpahoittajan pakko ostaa. Minäkään en osta, mutta eivät ne minua mitenkään häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Joo Prismassa myös katselin kun joulupukkisuklaat siellä jo hyllyllä :(
Miksi hapannaama, eikö sinulla ollut rahaa ostaa joulupukkisuklaata, oletko diabeetikko vai mikä on ongelmasi?
Mahtavaa. Prismassa oli jo viikko sitten. Mitä tyhmää siinä muka on? Minua ihmetyttää että konvehteja on huonosti saatavalla muutoin kuin joulun alla. Niitä foliliopäällystettyjä pukkeja en kaipaa, enkä osta jouluksikkaan.
Ai tästäkin voi pahoittaa melensä?
Vierailija kirjoitti:
So what, kyllä ne tähän aikaan tulee.Prismassa oli hyllyt täynnä joulusuklaata. Ei niitä ole pakko ostaa, mutta moni haluaa joulusuklaata. Söin rasian Maraboun Symphoniettea. Nam. Myös joulukoristeet, joulukortit, lyhdyt ovat myynnissä. Ihanaa katsella.
Söit rasian suklaata? Oletko joku aerobicohjaaja?
Suklaa ei ole enää niin hyvää kuin ennen. Edes Fazer.
Eikö voi alkaa valmistautumaan jouluun hyvissä ajoin? Mun tuttavan joulu meni suunnilleen pois raiteiltaan, kun ei saanut Wiener nougatia enää jouluviikolla viime vuonna. Eilen just oli puhetta asiasta ja hän sanoi, että ostaa jo tällä viikolla suklaat ja miehensä (joka niitä ei syö kokolailla ollenkaan) jemmaa ne sitten johonkin piiloon jouluun asti. Itse ajattelin kanssa pikkuhiljaa valmistaa laatikoita pakkaseen, nyt ovat juurekset parhaimmillaan. Ei tarvitse sitten hötkyillä hirveessä kiireessä joulunalusviikot, meillä töissä kun on kanssa yleensä kiireviikot menossa siellä.
Joo, tietysti söin suklaan rasioineen, mitenkäs muuten. Ihanaa fiilistellä, huomenna katson lyhtyjä tarkemmin. Sinulla tuota joulumieltä on tuskin koskaan ollutkaan. Suosittelen suklaarasiaa.
Ootteko sokeita!?! Tää on just yyber hienoo! Avatkaa silmänne!!!!
Töröööö, pian av-mammat hyökkää kauppojen suklaarasia-hyllyille ja jo jouluun mennessä av-mamma-armeija onkin vahvistunut tukevaksi yksiköksi eli n. +15 kg /sotanorsu.
Palstan av-mies menee alkoon ja maksa sanoo poks.
Vierailija kirjoitti:
Töröööö, pian av-mammat hyökkää kauppojen suklaarasia-hyllyille ja jo jouluun mennessä av-mamma-armeija onkin vahvistunut tukevaksi yksiköksi eli n. +15 kg /sotanorsu.
Mitä sitten?
Hei, kertokaa: mitä uutuuksia tänä jouluna on tarjolla suklaamarkkinoilla?
Ainakin sitä Fazerin piparinmakuista joulusuklaata, mutta myös muita? Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Palstan av-mies menee alkoon ja maksa sanoo poks.
Voin olla juomatta alkoholia vaikka puoli vuotta; ed. kerta heinäkuussa.
Sen sijaan joulusuklaita av-mamma vetää kaksin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Sitä, että pian haukut jenkkakahvat naukuen muita, jotka pystyy pukemaan naiselliset vaatteet ylleen. Ei niitä verkkareitasi ja tunikaa.
Joo Prismassa myös katselin kun joulupukkisuklaat siellä jo hyllyllä :(