Lue keskustelun säännöt.
Montako päivää teillä kestää palautua täysin juhlinnasta/ryypiskelystä?
10.10.2017 |
En käy viihteellä tai käytä alkoholia juurikaan. Viimeksi olen joskus viime vuoden puolella ollut viihteellä. Nyt olin lauantaina ystävieni kanssa piiiiitkästä aikaa viihteellä. Joimme alkoholia jonkin verran, olimme kyllä humalassa. Sanoisin että join suunnilleen 5-6 annosta illan ja yön aikana.
Tänään on tiistai ja tuntuu että vasta nyt alan olla täysin palautunut. Tai oikeastaan en ehkä ihan vielä kokonaan. Mitä ihmettä? :D Muistan kuinka nuorempana palautumiseen meni joku 6 tuntia :D
Kommentit (3)
Joo, kyllä nykyään kestää 1-2 pvä. 40 vuotta. Siksi ei erityisemmin huvita nykyään enää kovin paljon juhlia...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
N. 3pvää. Vasta neljäntenä päivänä voi esim salille mennä. 36v.
Kyllähän kova kertajuominen vaikka juhannuksena helposti tuntuu parikin päivää. Itse vedin tuossa ulkomaanmatkalla reilun viikon ajan joka päivä viiniä, olutta ja teräviäkin ja sitten lopetin. Tunsin epämääräisiä "vieroitusoireita" vielä 5 päivää tuon jälkeen. Sulla varmasti vaikuttaa myös se, että edellisestä kerrasta on ollut kauan. Alkoholihan on kaikesta rentouttavasta positiivisesta vaikutuksestaan huolimatta hermomyrkky.