Puolalainen ystäväni kyselee suomalaisista naisista, mitä kertoisin auttakaa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Se on kulttuuria, että nainen näyttää naiselta, miksi et hyväksy toisen kulttuuria? Kierrä vähän eurooppaa niin näet, että muualla on ihan sama juttu. Vain täällä ja anglosaxo hampurilais kulttuurissa laitetaan verkkarit jalkaan ja lenkkarit kun mennään konserttiin. Mun vaimo haluaa itse laittaa korkkarit jalkaan kun mennään kaupungille, kun mennään lenkille laitetaan adidaksen lenkkarit päälle.
Eh, voitko esittää yhdenkin mun esittämän argumentin, jossa halveksuisin venäläistä kulttuuria? En missään, samallahan halveksuisin samalla itseäni, esitin vain oman näkemykseni aiheesta, koska olen asunut venäjällä monta vuotta.
Eurooppaa? Pfft. En ikinä, Eurooppa on takapajula verrattuna Aasiaan, mielummin mun silmä lepää Japanilaisen firman CEO-ssa, kun jossain juntissa Eurooppalaisessa ;D.
Lisätään tähän nyt vielä, että olen aina vieroksunut venäläistä kulttuuria. Kieltä puhun - joo, mutta bling bling korkkarit jalkaan ei oo koskaan ollu mun juttuni. Mielummin tuon oman kulttuurin esiin muilla tavoilla.
Yoi ichi nichi wo!
Sano, että suomalaisia naisia kannattaa baarissa lähestyä joko selvänä tai vain vähän ottaneena. Ei saa olla humalassa. Usein miehet lähestyvät naisia vasta täysin kännisinä ja alkavat haukkumaan, mikä ärsyttää ja loukkaa suomalaisia naisia. Kohtelias käytös ja normaali keskustelu toimii paremmin kuin känninen mekastus ja seksin perään vonkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset ei alistu hellan ja nyrkin väliin. Tee kaikkia kotitöitä, siivoa ja puuna. Naiset ei myös pyri miellyttävän miesten silmiä, kuten itä-Euroopan maissa ja Venäjällä naiset kulkee aina korkkareissa.
Ööhh mun venäläinen vaimo kulkee korkkareissa, koska itse haluaa ja on pitkäsäärinen kaunotar.
Luuletko, että häntä ei ole kasvatettu siihen?
No ei ole :D mitä hemmettiä, ootko tosissasi?
Väität siis olevasi naimisissa venäläisen kanssa, joka siis ihan vaan huvin vuoksi käyttää korkkareita? Tajuatkohan sä yhtään mitään venäläisestä kulttuurista? Kaiken pitää olla _aina_ tip top, tietenkin on sitten näitä ääriesimerkkejä, joissa kuljetaan verkkarit jalassa.
Se iskostetaan jo pienenä etenkin tyttöjen päähän, että pitää näyttää prinsessalta. Muuten et saa hyvin toimeentulevaa miestä, ja joudut kadulle myymään itseäsi.
Mulla on kaksi venäläistä opettajaa, jotka saa melkeinpä paskahalvauksen, jos en ole konsertissa puettu glitteriin ja kimalteeseen. Se näyttää, että kuulostaa kamalalta. Ja jumalauta sitä parfyymien määrää.
Terveisin; Isä venäläis-japanilainen ja äiti suomalainen.
Se on kulttuuria, että nainen näyttää naiselta, miksi et hyväksy toisen kulttuuria? Kierrä vähän eurooppaa niin näet, että muualla on ihan sama juttu. Vain täällä ja anglosaxo hampurilais kulttuurissa laitetaan verkkarit jalkaan ja lenkkarit kun mennään konserttiin. Mun vaimo haluaa itse laittaa korkkarit jalkaan kun mennään kaupungille, kun mennään lenkille laitetaan adidaksen lenkkarit päälle.
uhhh... Edes minä en mene verkkareissa konserttiin ja olen pahin mahdollinen verkkari-Raisa... Siis jos on SISÄkonsertti kysymyksessä. Ulos tietenkin verkkarit, mitkäs muut. Katsos pukeutuminen ei ole *näyttää joltakin* vaan *käyttää näkösuojana alastomuuteen sitä käytännöllisintä ja mukavinta vaatetta :)
Vierailija kirjoitti:
Eh, voitko esittää yhdenkin mun esittämän argumentin, jossa halveksuisin venäläistä kulttuuria? En missään, samallahan halveksuisin samalla itseäni, esitin vain oman näkemykseni aiheesta, koska olen asunut venäjällä monta vuotta.
Eurooppaa? Pfft. En ikinä, Eurooppa on takapajula verrattuna Aasiaan, mielummin mun silmä lepää Japanilaisen firman CEO-ssa, kun jossain juntissa Eurooppalaisessa ;D.
Halveksut siis eurooppalaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halveksut siis eurooppalaista...
No mähän olen myöskin Euroopplainen juntti, helpottaako tämä asia sua yhtään? Minkä mä sille voin, että mua miellyttää enemmän Aasia, kuin Eurooppa? Totta kai Euroopassa on paljon kauniita kohteita ja niissä olen käynyt monta kertaa. Aina välillä tuntui siltä, että Eurooppa on jämähtänyt milleumin tasolle, kun taas Aasiassa kehitellään ties mitä uusia tuotteita yms.
Totta helvetissä mä olen onnellinen, että olen saanut kasvaa, sekä asua suomessa. Onhan tämä nyt paljon parempi paikka kasvaa ja olla, kuin Vladivostok.
Kylläpä kääntyi taas asiallinen keskustelu naisten äksyilin takia pilalle.. ei juma.
Aikamoisia ennakko luuloja teillä on puolalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia ennakko luuloja teillä on puolalaisista.
Suomalaisilla naisilla on ennakkoluuloja kaikkia itä euroopanmaita kohtaan. Ennakko luulot hälvenee jos mies on turkista, irakista, afganistanista tai jostain afrikan maasta. Ironista eikö?
No onneksi tulee nyt suomalaisille naisille paljon näitä korkean kulttuurin kultapoikia.
Suomalaisen naisen rasismi on aina rajoittunut itä eurooppalaisiin eli silloin tavallaan vihaa itseään myös?
Löytyy kuitenkin maita missä on miehiä mitä suomalaiset erityisesti ihailevat. Meillä on onni nyt saada sieltä paljon vieraita!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset ovat seksuaalisesti vapaampia etenkin ulkomaalaisia miehiö kohtaan, koska täällä naisten seksuaalista vapautta ei tuomita samaan tapaan kuin Puolassa. Täällä naiset myös käyttävät paljon alkoholia, mika sekin osaltaan lisää sitä seksuaalisesti vapaata käytöstä, mutta onneksi sp-tautitestit ja lääkkeet ovat ilmaisia, ja jälkiehkäisypillereitä saa apteekista.
Puolalaisilla naisilla on vielä isompi maine kuin suomalaisilla. En menisi sanomaan, että suomalaiset ovat vapaamielisiä. Siitä voi puolalaiselle tulla väärä mielikuva. Itsenäisiä ja matriakkaalisia, ei miellyttämisen haluisia ja uskaltavat olla tekojensa takana. Esim.polttaa tupakkaa julkisesti tai juoda olutta. Uskaltavat sanoa mielipiteensä ja käyttävät rahansa perheensä hyväksi.
Puolalaiset naiset ovat miellyttämisen haluisia. Mies maksaa kaiken myös naiselle ja naisen rahat menee vain naiseen.
Venäläinen mies kertoi minulle, että venäläisen naisen tulee olla kaunis koriste, kauniimpi kuin kaverilla.