Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa ihmiset jotka ovat heti hipelöimässä ja käpälöimässä toisten uusia ostoksia!

käytöstavat kunniaan
10.10.2017 |

Ostin uuden pehmeäpintaisen syystakin, enkä päässyt aamulla kuin työpaikan takkinaulakolle saakka niin kolme naista hipelöimässä takkiani. Yksi tuli vessasta, toinen keittiöstä ja kolmas oli ripustamassa omaa takkiaan. Mietin että mitä tahmaa tai muuta heidän käsissään mahtoi olla, eli lähinnä he jotka tulivat juuri keittiöstä ja vessasta...! :(
Huomioitavaa että en ole mikään tavallista bakteerikammoisempi tyyppi kuitenkaan, enkä silti ihan sieltä pikkutarkimmasta päästä.

Viime viikolla minulla oli uusi meikkipussukka ja olin juuri ottanut sieltä peilin ja jättänyt sen pussukan siksi aikaa hetkeksi työpöydälleni. Työkaveri oli haukkana meikkipussukan kimpussa että "Hieno! Onko tämä uusi?", käänteli sitä ja koska vetoketju oli auki niin meikit putosivat tottakai lattialle. Arghh!

Mikä tarve ihmisillä kosketella toisten omaisuuksia, ja etenkin ilman lupaa?
Minusta olisi ihan fiksua edes kysyä toiselta että saanko koskea ja tunnustella esimerkiksi että miltä takin pinta tuntuu.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain mieheltä joululahjaksi Louis Vuittonin laukun joitakin vuosia sitten. Sellaisen joka on muuten kanvasta mutta sen kahvat ja olkahihna ovat vaaleaa käsittelemätöntä valjasnahkaa jonka takia niiden nahkaosien kanssa oltava varovainen aluksi ennenkuin ne alkavat patinoitua jolloin pintaan kehittyy väriä ja kiiltoa, jotka suojaavat laukkua m.m lialta, jäljiltä ja vesipisaroilta sitten jatkossa.

Laukku oli ensimmäistä kertaa töissä mukana. Minua vähän vanhempi työkaveri oli juuri lämmittänyt jotain rasvaista lohta ja kastiketta työpaikan mikrossa, näki laukkuni että oho sulla tuommoinen ja meinasi tarttua siihen. Ehdin napata laukun juuri ennen kuin kosketti sitä ja sanoin että koska se on uusi niin kahvoihin ja hihnoihin ei saisi vielä koskea käsin, ja selitin myös että kannan itsekin sitä laukkua näin aluksi paidan hihan päällä koska materiaali yhä herkkää. Jokainen joka tietää valjasnahan materiaalina, tietää myös nämä faktat ja ettei siihen laukkuun saisi mennä laittamaan mitään suoja-aineita koska ne saattavat aiheuttaa pysyviä laikkuja. Lisäksi laukun takuu menisi sen sileän tien jos siihen pyyhkisi tai suihkuttelisi vieraita aineita.

Tuo närkästyi siitä niin paljon, ettei puhunut minulle kahteen viikkoon mitään mutta kävi kertomassa ja valittamassa jokaiselle työkaverillemme että miten hän ei saanut koskea minun uuteen laukkuun. Eräs heistä kertoi asiasta minulle ja oli itsekin sanonut tälle valittajalle että ei itse todellakaan haluaisi jälkiä omaan uuteen laukkuunsa. Valittaja suuttui hänellekin, eikä puhunut hänellekään kahteen viikkoon mitään :D Voi noita mielensäpahoittajia, jotka osaa pahoittaa mielensä toisten omistamista tavaroista ja tekevät siitä tuollaisen ison numeron ja lähes taiteen lajin.

Voi hyvänen aika! Helvetinmoinen riesa rumasta laukusta. Aikuinen ihminen? Sinä olet pimeistä pimein.

Minulla on nk. arvolaukkuja monta, mutta en minä niitä palvo, käyttöön ne on ostettu, naarmu siellä täällä, hitto, mitä väliä.

Vierailija
22/29 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei AP sitten maininnut, että kyseinen neitseellinen loimi on maksanut 3500€. Sitten kaikki ymmärtäis, ettei sitä sovi tavisten käpälöidä. Hekoheko.

Miksi vastailet ketjuun jos et edes lue tai ymmärrä viestejä. Tuo oli pelkkä esimerkki siitä ettei kaikkia tuotteita ole kopeloitu liikkeissä, eli ei AP ole puhunut mitään monen tonnin takeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain mieheltä joululahjaksi Louis Vuittonin laukun joitakin vuosia sitten. Sellaisen joka on muuten kanvasta mutta sen kahvat ja olkahihna ovat vaaleaa käsittelemätöntä valjasnahkaa jonka takia niiden nahkaosien kanssa oltava varovainen aluksi ennenkuin ne alkavat patinoitua jolloin pintaan kehittyy väriä ja kiiltoa, jotka suojaavat laukkua m.m lialta, jäljiltä ja vesipisaroilta sitten jatkossa.

Laukku oli ensimmäistä kertaa töissä mukana. Minua vähän vanhempi työkaveri oli juuri lämmittänyt jotain rasvaista lohta ja kastiketta työpaikan mikrossa, näki laukkuni että oho sulla tuommoinen ja meinasi tarttua siihen. Ehdin napata laukun juuri ennen kuin kosketti sitä ja sanoin että koska se on uusi niin kahvoihin ja hihnoihin ei saisi vielä koskea käsin, ja selitin myös että kannan itsekin sitä laukkua näin aluksi paidan hihan päällä koska materiaali yhä herkkää. Jokainen joka tietää valjasnahan materiaalina, tietää myös nämä faktat ja ettei siihen laukkuun saisi mennä laittamaan mitään suoja-aineita koska ne saattavat aiheuttaa pysyviä laikkuja. Lisäksi laukun takuu menisi sen sileän tien jos siihen pyyhkisi tai suihkuttelisi vieraita aineita.

Tuo närkästyi siitä niin paljon, ettei puhunut minulle kahteen viikkoon mitään mutta kävi kertomassa ja valittamassa jokaiselle työkaverillemme että miten hän ei saanut koskea minun uuteen laukkuun. Eräs heistä kertoi asiasta minulle ja oli itsekin sanonut tälle valittajalle että ei itse todellakaan haluaisi jälkiä omaan uuteen laukkuunsa. Valittaja suuttui hänellekin, eikä puhunut hänellekään kahteen viikkoon mitään :D Voi noita mielensäpahoittajia, jotka osaa pahoittaa mielensä toisten omistamista tavaroista ja tekevät siitä tuollaisen ison numeron ja lähes taiteen lajin.

Voi hyvänen aika! Helvetinmoinen riesa rumasta laukusta. Aikuinen ihminen? Sinä olet pimeistä pimein.

Minulla on nk. arvolaukkuja monta, mutta en minä niitä palvo, käyttöön ne on ostettu, naarmu siellä täällä, hitto, mitä väliä.

Hah! Jos omistaisit oikeasti jotain usean tuhannen euron arvolaukkuja, niin en usko että tykkäisit hyvää siitä että joku muu sotkee ne ennen sinua, TAHALLAAN?!

Vierailija
24/29 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh? Kuulostit kyllä ap nimenomaan aika bakteerineuroottiselta.

Totta kai jos joku tahraa tai rikkoo omaisuuttasi, hän myös korvaa sen. Jos joku pudottelee meikkejä ja niistä jotain rikkoutuu, kehotat häntä ostamaan uuden tilalle. Tai jos vaate likaantui toisten katselemisesta, hän maksaa pesulan. Ihan rauhallisesti toteat, että hei, sulla taisi olla jotain käsissä, tässä takissa on nyt tahra hihassa, laitan sulle pesulalaskun.

Mutta pelkkä katseleminen on täysin ok. Sehän se on uusien ostosten teossa yksi lisähupi, saa ihailua osakseen ;-)

Useimmilla aikuisilla ihmisillä on kädet kumminkin ihan puhtaat. Pienet taaperot tarttuvat asioihin tahmaisin käsin, aikuiset äärimmäisen harvoin.

Entä jos joku rikkoo meikkirasian joka on erikoisempi kosmetiikka jota ei saa Suomesta? Jota ei saa tilaamallakaan Suomeen? Pitääkö pakottaa henkilö ostamaan matkaliput Jenkkeihin tai Britteihin ja käydä ostamassa sieltä uusi?

Vierailija
25/29 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sellainen, että aina jos tuun kaupasta, niin se on heti ensi töikseen reidaamassa mun ostoksia..se on tosi raivostuttavaa etenkin silloin, kun oon ostanut jotain spesiaali herkkua ihan vaan itelleni ja tarkoitus on jemmata hyveet ettei toi täysahmatti tuhoa kaikkia sen siliän tien. Tähän reidaamiseen kuuluu myös kommenttiraita ja olen kyllä niin monta kertaa karjunut, et eikö täällä saa mitään yksityisyyttä mut vastaus siihen on yleensä hölmistynyt: "Ei tääl mitään yksityisyyttä oo"..et joo, ärsyttää täälläkin.

Vierailija
26/29 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Jos omistaisit oikeasti jotain usean tuhannen euron arvolaukkuja, niin en usko että tykkäisit hyvää siitä että joku muu sotkee ne ennen sinua, TAHALLAAN?!

No voi tsiisus nyt taas, täällä ämmät vaahtoaa laukusta, jota pitää kantaa varovasti, ettei se mene pilalle. Että oikein hihan päälle asettelee. Voi hyvää päivää, menee usko naispuolisten ihmisten älyyn kun tuota lukee?

Ja minun laukkumäärää voitte ihan rauhassa epäillä, minä tiedän totuuden. Missä mänttilässä te elätte ja työskentelette kun kaikilla on niin pakkaset kädet että kaikki likaantuu. Sikalassako? Hyi!

Vierailija
27/29 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut tuollaisia hiusten pöyhijöitä tai laukkujen lääppijöitä. Missä tuollaisia oikeasti on?

Vierailija
28/29 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, kun ihmiset hipelöi mun hiuksia jos ne ovat luonnollisessa tilassa (3A hiukset).

En tykkää edes siitä, että puoliso silittää hiuksia, puhumattakaan siitä että joku työpaikan Tiina tulee pöllyttelemään.

Työkaveri yritti tutkia kampaustani sanomatta mitään, siis huomasin kun käsi oli jo koskemassa päähäni ja kielsin koskemasta :o Ihan järkyttävää, miten kenellään normaalille ihmiselle tulee mieleen KOSKEA toista päähän?

Vierailija
29/29 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei AP sitten maininnut, että kyseinen neitseellinen loimi on maksanut 3500€. Sitten kaikki ymmärtäis, ettei sitä sovi tavisten käpälöidä. Hekoheko.

Miksi vastailet ketjuun jos et edes lue tai ymmärrä viestejä. Tuo oli pelkkä esimerkki siitä ettei kaikkia tuotteita ole kopeloitu liikkeissä, eli ei AP ole puhunut mitään monen tonnin takeista.

Sarkasmi ei ole sinun lajisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän