Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon tuollaista pähkinää :).

Vierailija
2/8 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, todella kauniit tasot keittiössä ja vessassa. Ja sohvatkin tosi nätit. Osittain sisustus oli vähän vanhahtavaa minun makuuni, mutta sitähän tässä ei vissiin kysytty. Vai? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian valkoiset keittiönkaapit, muuten ok. Paitsi kurja rinnepiha...

Sisustusta on aina turha katsella, kun se ei kuitenkaan paikoilleen jää.

Vierailija
4/8 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan, nykyisten asukkaiden sisustus on kaamea vaikka pinnat ovat modernit ja kauniit.

Mikäköhän tuossa asunnossa on vikana? Muistan kun näissä paritaloissa oli pitkään valmiita asuntoja myynnissä ja nyt vuoden asumisen jälkeen jo vapautuu? Hinta ei mielestäni ole paha.

Vierailija
5/8 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän noista tummista pinnoista. Jos ostaisi, niin noille seinille pitäisi kyllä tehdä jotain.

Vierailija
6/8 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohja on tehokas, joskin vähän tylsä ja on tietysti makukysymys onko se kivaa että makkareihin on kulku olohuoneesta ja keittiöstä. Huonoin puoli on se että päästäkseen makkarista vessaan pitää kulkea olohuoneen / keittiön läpi. Tuo kodinhoitohuoneen vessa on vähän kummallisessa paikassa ja muutenkin ihmetyttää se että talossa on kaksi vessaa, mutta ne ovat molemmat samalla nurkalla taloa.

Ulkopuolelta mä en tykkää tosta elementtitalojen laudotustyylistä että on osa laudoista vaakaan ja osa pystyyn, mutta tavallistahan se nykypäivänä on. Piha taitaa olla aika postimerkki?

Sisäpuolelta parempi kuin tuo Björkqvistien luomus...

Keittiökaapistot on ihan ok, joskin lattia on minun mieleeni vähän liian tumma, tekee ahtaaksi. Myös kylppärissä on minun makuuni vähän liian tummat nuo kaapistot mutta muuten laatoitukset ja kaapistot ovat kyllä ihan kivat.

Sitä en ymmärrä että miksi on laitettu välioviin peiliovet kun kaapistoissa on kuitenkin ihan modernit sileät ovet. Linja katkeaa siinä kohtaa, samaten kuin tuo pönttöuuni on vähän eri aikakaudelta kuin kaapistot. Uuni kuitenkin häiritsee vähemmän kuin väliovet, sehän on muuten oikein suloinen.

Makuuhuoneen tapetti näyttää ainakin kuvassa aika pahalta. Kalustus, varsinkin lampunvarjostimet, on ihan hirveä mutta nehän vaihtuu asukkaiden mukana.

Vierailija
7/8 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämän torppaisin näistä syistä:

- liian tummaa (lattiat, keittiö, kph jne.)

- en pidä pönttöuunista

- pohjaratkaisukaan ei miellytä, häiritsee tuo keittiön vieressä oleva makkari ja eteiskäytävä, kodinhoitohuoneestakaan ei pääse ulos

- pihassakin taitaisi olla aika paljon töitä

Vierailija
8/8 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri paria on joissain kohti mutta ei sen pahemmin kuin myytävät talot yleensäkään.

Osittain liian tummaa minunkin makuuni mutta sehän on muotia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän