Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä on jouluvalot ikkunoissa?

Vierailija
10.10.2017 |

Itse laitoin juuri, kun on niin pimeä jo iltaisin. Yleensä naapuritkin ovat laittaneet pian minun jälkeeni, joten pääsee taas naapurusto pikkuhiljaa joulutunnelmaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En kestä tätä pimeetä ja sadetta.

Vierailija
2/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin ensimmäiset värilliset valot jollakin puussa. Minusta ne on ihania. 

Miksi niitä värillisiä valoja näkyy muuten niin harvalla nykyään? Jopa kaupan valikoimasta niitä löytyy keskimäärin juuri se yksi vaihtoehto. Harmillista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on sää sellainen kuin joissain jenkkileffoissa jouluna, joten paras aika fiilistellä. Toki se lumijoulu on sitten oma juttunsa sekin, mutta eihän sitä enää oikein tule koko maahan.

Vierailija
4/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä tehnyt edes syyshommia. Kukkiakaan ei ole vielä leikattu.

Vierailija
5/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo jouluvaloja, mutta valosarjoja kyllä koko pimeän ajan, lokakuusta maaliskuulle. En koskaan oo tajunnut, miksi muka vain jouluaikaan saisi piristää pimeyttä värikkäillä valoilla.

Vierailija
6/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Voisi niitä tosiaan pikkuhiljaa jo laittaa. Pari päivää sitten näin jo jollain olevan parvekkeen kaiteella valot.

Vierailija
7/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on terassin säleikössä pysyvä valaistus, ei ne ole mitkään jouluvalot, vaan ihan vain valot. Ei niitä oteta kesäksi pois ja hämäräkytkin sytyttää ne kun tulee pimeää.

Vierailija
8/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvalot laitan adventtina, mutta muut pimeänajanvalot voisi pikkuhiljaa viritellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä