Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täällä 9 huhuu

Vierailija
07.04.2006 |

en laita itselleni sankarin viittaa mutta ideana on se ettei anna sen kivun viedä itseään paniikkiin ja hysteriaan

mielen hallintaa siskot, pelkojaan ja kipujaan voi hallita

ensimmäinen on tullut täysin luomusti minullakin ja synnytys kesti 11,5 tuntia missään vaiheessa ei tarvinnut kiroilla

kuulin toisesta huoneesta kaikki kirosanat mitä olla voi mietin kirosiko äiti lapsensa, ajattelin onko minulla tuollaista pelon sekaisin tuntein ei ollut todellakaan täytyy osata synnyttää rentotua niiden supistusten välillä ja ottaa pikku nokosia ja taas sitten mennään kohti seuraavaa supistusta joka edistää lapsen tuloa, ole oman synnytyksesi " herra" ja anna kehon tehdä työtä älä tappele vastaan

tässä muutama neuvo

kaksi lasta olen synnyttänyt että olen käyttänyt ilokaasua kivunlievitykseen muuta en ole halunnut vaikka on tarjottu

olen sitä mieltä että jos osaa nauttia estoitta seksistä ja olla vapaa ja on sinut oman kehonsa kanssa kaikissa tilanteissa ei tule näitä kauhukokemuksia synnytyksestäkään

Niillä on vaikeuksia synnytyksessä joiden sietokyky muillakin elämänalueilla on olematon

raskausaikana en tarvinnut/vaatinut/halunnut mitään erityiskohtelua ja

hössötystä mitä moni täällä palstaileva mamma naukuu kasvakaa aikuisiksi

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme