Tuttavaperheen mies kohtelee vaimoaan kun jotain koiraa.. =(
ainakin meidän läsnäollessa näin tapahtuu... Eli siis mies naljailee kokoajan naiselle, käskyttää, juoksuttaa (samalla kun itse istuu sohvanperällä), haukkuu leipomiset ja muut ruuat jne jne...
Mä en ymmärrä miten tämä nainen kestää sitä!! Ja millainen mies voi tollalailla kohdella vaimoaan... Minun mieheni tuntee tämän miehen perhettä ja sanoi että isänsä on aina ollut aivan samanlainen! =O Että ei ole kai sitten omena kauas puusta pudonnut?
Meillä ei tollanen tulis kuuloonkaan, vaikka en mikään tyranni-akka olekaan!!
Kommentit (11)
Tai saatan sanoa miehelle " Menehän laittamaan sitä kahvia niin me jutellaan tässä vaimos kans jne . . . " Näitähän löytyy . . .
Jos sitä tuttavaperheen vaimoa haluaisi auttaa, voisi ottaa miehen kanssa kahden kesken asian esille. Kahden kesken siksi, ettei siitä tule mitään valtataistelua tai " kasvonsa menettämis-asiaa" . Jos mies ei halua muuttaa käytöstään, se on valitettavaa, mutta ainakaan siinä ei menetä mitään, jos yrittää hänelle ystävällisessä hengessä siitä sanoa. Voi vaikka sanoa, ettei itse jaksaisi päivääkään sellaista kohtelua ja kysyä, että onko mies ajatellut, mitä oikein tekeekään...
Mun mies kohtelee mua kun koiraa ja suuttuu siitä jos huomautan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kohtelee mua kun koiraa ja suuttuu siitä jos huomautan siitä.
Mikä painaa vaakakupissa niin paljon ettet lähde?
Koiraa ei voi kusettaa puhelimella.
Mun narsisti isä on tehnyt samaa äidilleni jo yli 45 vuotta. Lisäksi aika ajoin pahoinpitelee, silleen sopivan lievästi ettei jää näkyviä jälkiä ja jää kiinni. Äiti ei halua lähteä kun narsisti on ”niin ihana”.
Onko mies niin komea, että nainen siitä syystä kestää henkistä väkivaltaa?
Meillä toiset isovanhemmat vähän tuollaisia ja sitä on hirveää kuunnella vierestä. Ja sitten tuo käytös kuitataan sillä että "X nyt vaan on sellainen", tässä tapauksessa on sellainen kyllä muillekin kuin vaimolle. Osaa olla mukavakin, eli ehkä siksi sitten kaikki läheiset tuota sietää. Vaimo kiltti ja hyväsydäminen ja mies kyllä toisaalta myös arvostaa puolisoaan, jotenkin vaan on käytöstavat välillä aivan hukassa on olevinaan "hauska" noine juttuinensa.
alotus on 2006. vieläkö liitto kasasa?
Kauhukseni huomasin hyvän ensivaikutelman jälkeen, että mieheni isä käyttäytyy noin. Oma mies pari kertaa yrittänyt mulle, mutta kun mulle ei vaan puhuta niin.
Taitavasti on osannut vaimonsa alistaa niin ettei vaimo edes tajua mikä on meininki. Sanoo vaan että hyvää se tarkoittaa, ja olihan tuo kahvi nyt hieman laihaa, vaikka kahvissa ei mitään vikaa. Ja esimerkkejä löytyisi vaikka kuinka.
Sama on tässäkin tapaukessa, että miehen isä on käyttäytynyt myös samallalailla. On peritty käyttäytymiset jo kotoa.. =(