Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän tarina: Palanderit

Vierailija
09.10.2017 |

Seuraako kukaan muu? Onpas jotenkin todella vaivaantunut ilmapiiri....

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinalla ei ole kuulema mitään sanottavaa 90-kymppisenä Kallelle....tyhmä ei ymmärtänyt koko kysymystä...eikä muitakaan kysymyksiä....

Vierailija
42/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusamosta... =D =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Riinis on vaan sellainen sarkastinen tyyppi. Omanlainen huumorintaju, paljon ironiaa ja myös läheisten piikittelyä. Itse olen välillä samanlainen ja eräs kaveri vielä enemmän. Kumpikin ollaan empaattisia ihmisiä, mutta nähdään asioissa huumori helposti ja ennen kaikkea ei tykätä lässyttää vaan halutaan laskea leikkiä ivaillen rakkaistakin asioista.

Vierailija
44/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonut ohjelmaa, mutta en tiedä yhtään mukavaa lämmintä ystävällistä kaunista itäblokista peräisen olevaa naista, meillä on töissäkin niitä muutamia ja ihan samanlaisia he ovat omia miehiään ja lapsiaan ja muita kohtaan. 

Itse olen ajatellut että vika on heidän vanhassa systeemissä, itäblokin systeemi on pilannut heidän, onhan niitä muitakin samasta maasta tulleita julkkiksia jotka on ihan samanlaisia

kuusamo itäblokkia?

Vierailija
45/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riina toi oman kuvansa. :D Tuolla itserakkaudella ei oo mitää rajaa.. Kalle sentään toi kihlasormukset

ööö... Kalle toi oman piponsa ja sormukset aina mukana, mutta niin Riinallakin, kun ei edes saa niitä irti sormestaan, kattelitko lainkaan? Esimerkki kommentista, jonka perusteella kommentoija idiootimpi, kun tää Riina ikinä. että enpä paljon huutelisi..

Vierailija
46/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Riinis on vaan sellainen sarkastinen tyyppi. Omanlainen huumorintaju, paljon ironiaa ja myös läheisten piikittelyä. Itse olen välillä samanlainen ja eräs kaveri vielä enemmän. Kumpikin ollaan empaattisia ihmisiä, mutta nähdään asioissa huumori helposti ja ennen kaikkea ei tykätä lässyttää vaan halutaan laskea leikkiä ivaillen rakkaistakin asioista.

Jep, arvostus miljoona kertaa suurempi tällaisia ihmisiä kohtaan, kun kaksnaamasia lässyttäjiä, jotka selän takana heti ilkeilemässä. Tykkään tästä Riina-Maijasta kyllä, kumpikin nosti nyt osakkeita tän ohjelman myötä.

Vierailija
47/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lämminhenkiseltä ja huumorintajuiselta vaikutti. On varmaan hyvin seksuaalinen ihminen.

Vierailija
48/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Riina suomalainen, olen aina luullut sitä virolaiseksi......eikös se puhukkin ihan kuin virolaiset

Vierailija
49/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Riina haluaa olla lapsenlapsiensakin hoidossa mukana <3

Vierailija
50/50 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

’Kroppa ei muuttunu yhtään...’

Mitä nyt tekotissit ja feikki ylähuuli, varmaan muutakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi